כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – חברת "הצורפים" משיקה ערכה מהודרת להפרשת חלה.

ערכת הפרשת חלה כסף  – צילום:  מחי קיבנשטיין

 

 

לראשונה בישראל – חברת "הצורפים" משיקה ערכה מהודרת להפרשת חלה.

חברת "הצורפים", מותג כלי הכסף הוותיק, משיקה בימים אלה ערכה מהודרת להפרשת חלה, מדובר במגוון מוצרים מושלם להפרשת חלה – הטרנד שסוחף אחריו את נשות ישראל. במגוון ניתן למצוא מגשי חלה יוקרתיים, סכיני חלה וברכונים בשלל סניפי הרשת  מארז מתנה להפרשת חלה (כסוף).

מחיר השקה מיוחד  648 

 

ערכת הפרשת חלה כסף  – צילום:  מחי קיבנשטיין

מותג: MERDINGER STUDIO

גובה: 6.00 ס"מ, אורך: 58.00 ס"מ, רוֹחַב: 41.00 ס"מ

חומר: עץ וציפוי כסף

לא משנה היכן בעולם, מזרח, או מערב, עולם מודרני או מסורתי, ידוע שחלת השבת, היא אחד מהפריטים המזוהים ביותר עם המסורת היהודית. הלחם והחלה הם עמוד תווך מרכזי במסורת שלנו, מרכזיותו של הלחם גם באה לידי ביטוי בתהליך הפקתו – מההליך הראשוני, החריש, ועד ההליך המוכר ביותר – הפרשת החלה!

 

מתוך חיבורו של הלחם לכל מימד ביהדות, בדגש על שבתות וחגים. הלחם תמיד מקבל ייחוס מיוחד בשולחן ומהווה לפריט בעל חשיבות מרכזית בהכנתו ובהגשתו. בשנים האחרונות, אנו עדים להתחזקות המסורות והתרחבותה לקהלים מגוונים. אחד מהטקסים החשובים והטרנדיים ביותר שגם נשות הביצה לא מפספסות הזדמנות להשתתף בו הוא הפרשת החלה.

 

כיום טקס הפרשת החלה, הפך לאירוע חברתי מרכזי בנקודות שונות בחיי נשים בישראל. הפרשת חלה אינו טקס המותנה בזמן או מועד. לאור זאת הפכה הפרשת החלה לאירוע חברתי סמוך לאירועים חשובים בחיים, לקראת חתונה או חינה, בזמן הריון, חגיגות בר/בת מצווה, מעבר דירה, או לשם התחזקות רוחנית וקיום מצווה.

 

בעקבות כך בחרה חברת הצורפים להשיק מגוון מוצרים מושלם לטקס הפרשת החלה. במגוון ניתן למצוא מגשי חלה יוקרתיים, סכיני חלה וברכונים. בנוסף, יצאה החברה לאחרונה בערכה מושלמת כמתנה ייחודית  לטקס הפרשת החלה.

 

מארז מתנה להפרשת חלה (לבן)

מחיר השקה מיוחד ₪648

 

ערכת הפרשת חלה לבן  – צילום:  מחי קיבנשטיין

 

מותג: MERDINGER STUDIO

גובה: 6.00 ס"מ, אורך: 58.00 ס"מ, רוֹחַב: 41.00 ס"מ

חומר: עץ וציפוי כסף

 

הערכה מכילה מגש חלה מסדרת ״המוציא״ היוקרתית, המשלב עיטורים בציפוי כסף ייחודיים בעיצובים המשלבים מודרניות וקלאסיות שתורמים לעל זמניות של הפריט. עיטור הכסף מורכב על בסיס עץ יוקרתי, בגימור קלאסי, כאשר על פני הפריט מורכבת זכוכית מכוסמת עמידה לשריטות המהווה לתוספת פונקציונלית בחיתוך החלה ושטיפת הזכוכית בתום השימוש.

 

בנוסף, הערכה מכילה סכין חלה מצופה כסף, מסדרת פיליגרן היוקרתית. הסכין עשויה מלהב יוקרתית בגימור משונן לחיתוך קל ומהיר של החלה. כת הסכין מעוצבת על ידי המעצבים של הצורפים במלאכת מחשבת מדוקדקת לאחיזה אגרונומית של הסכין, ובעיצוב עוצר נשימה.

 

להשלמת הסט המהודר חברת הצורפים הוסיפה ברכון הפרשת חלה המכיל את הברכות המסורתיות ואת סדר הפרשת החלה. את הספרון המהודר, חברת הצורפים שיבחה בעיטור מצופה כסף בעיצוב מיוחד המשלים את ההידור והיופי של הסט.