כותרות אחרונות
Search

לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, רשת מלונות דן מציעה מגוון חבילות אירוח במחירים מיוחדים

רשת מלונות דן בשיתוף פעולה ייחודי ומתמשך עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית זאת השנה השביעית ברציפות !

 במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בתאריכים: 6-9 בפברואר 2019 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-14

לקראת הפסטיבל, רשת מלונות דן מציעה מגוון חבילות אירוח במחירים מיוחדים הכוללים לינה בדן אילת, כניסה לקונצרטים והמופעים השונים.

 

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן: "רשת מלונות דן גאה להמשיך את שיתוף הפעולה עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית הבינלאומי, זאת השנה השביעית ברציפות, המושך אליו את בכירי המוסיקאים מרחבי העולם. מלונות דן חרטה על דגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להמשיך את החיבור לפסטיבל המוביל בישראל במוסיקה קלאסית. אנו בטוחים שאורחי המלונות שלנו באילת והמבקרים ייהנו מפסטיבל איכותי ומרתק ובו בזמן יקבל את האירוח המלונאי המעולה במיטב המסורת של מלונות דן."

 

 

רונן ניסנבאום דבל'ה גליקמן ולאוניד רוזנברג צילום אביב חופי.

 

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית 2019 יארח השנה הפקות מיוחדות בביצועי בכורה, זמרת האופרה קלייר מגנאג'י תארח את  הזמר קובי אפללו במופע של תפילות וניגונים מבית אבא ומקהלה ותזמורת הבארוק פ'דאם (הולנד) במופע עם השחקן דב גליקמן

 

כמו כן, יופיעו בפסטיבל תזמורת הבארוק "לה ווצ'ה סטרומנטלה" בהובלת המנצח, כנר וקונטרטנור דמיטרי סינקובסקי (רוסיה), רביעיית אליאס (אנגליה),  דואו הפסנתר "לוקס וארתור יוסן" (הולנד), זוכי תחרות ה"גראנד פיאנו" לצעירים במוסקבה, להקת הפלמנקו "קומפס" בבכורה עולמית למופע על פי "בית ברנרדה אלבה" * שלישיית הפסנתר "בוש" (אנגליה) הכנר דויד גרימאל (צרפת)  ועוד רבים וטובים.

 

 

קובי אפללו. צילום רגב גל

 

רשת מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית, זאת השנה השביעית ברציפות, בשיתוף אמריקן אקספרס.

 

במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בין התאריכים: 6-9 בפברואר 2019 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-14.

 

לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, מלונות דן מציעה מגוון חבילות הכוללות לינה בדן אילת המשלבת עם כרטיסי כניסה למופעים השונים במחירים מיוחדים. בנוסף, אורחים שישהו במלונות דן אילת במסגרת החבילות, יוזמנו לקוקטייל אקסקלוסיבי, לחגוג את מסורת שיתוף הפעולה של מלונות דן עם התרבות והאמנות בארץ.

 

מנכ"ל המלון מר ליאור מוצ'ניק ושף אופיר קדם מבטיחים להמשיך ולהפתיע את האורחים במהלך ימי הפסטיבל בהפתעות קולינריות ייחודיות ומקוריות.

 

לאוניד רוזנברג ורונן ניסנבאום צילום אביב חופי.

 

בין החבילות שמלונות דן מציעה במלון דן אילת במסגרת הפסטיבל:

  • חבילת אירוח "סונטה" של שני לילות – חבילה של 2 לילות במלון דן אילת – מחיר מיוחד החל מ-4480 ₪ לזוג. המחיר הוא ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל וארוחה במתנה לבחירה.

 

  • חבילת אירוח "הרמוניה" של שלושה לילות – חבילה של 3 לילות במחיר מיוחד החל מ-5330 ₪ לזוג. המחיר הוא ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל וארוחה במתנה לבחירה.

 

  • חבילה אירוח "מלודיה" של ארבעה לילות – חבילה של 4 לילות במחיר מיוחד החל מ-6180 ₪ לזוג. המחיר הוא ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל וארוחה במתנה לבחירה.

 

פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית 2019, המתקיים זאת השנה ה-14 ברציפות, יארח השנה הפקות מיוחדות בביצועי בכורה, זמרת האופרה קלייר מגנאג'י תארח את  הזמר קובי אפללו במופע של תפילות וניגונים מבית אבא ומקהלה ותזמורת הבארוק פ'דאם (הולנד) במופע עם השחקן דב גליקמן.

 

רומן בוריסוב. צילום ויקטור דמיטרייב

 

כמו כן, יופיעו בפסטיבל תזמורת הבארוק "לה ווצ'ה סטרומנטלה" בהובלת המנצח, כנר וקונטרטנור דמיטרי סינקובסקי (רוסיה), רביעיית אליאס (אנגליה),  דואו הפסנתר "לוקס וארתור יוסן" (הולנד), זוכי תחרות ה"גראנד פיאנו" לצעירים במוסקבה, להקת הפלמנקו "קומפס" בבכורה עולמית למופע על פי "בית ברנרדה אלבה" * שלישיית הפסנתר "בוש" (אנגליה) הכנר דויד גרימאל (צרפת)  ועוד רבים וטובים.

 

טלפון לפרטים והזמנות: 1-700-50-50-80 או 5450*