כותרות אחרונות
Search

לקראת השקת מותג הרכב AION, אלה משרדי הפרסום והיח"צ שבחרה "אוריון מוביליטי"

צילום: באדיבות GAC

 

 

לקראת השקת מותג הרכב AION, אלה משרדי הפרסום והיח"צ שבחרה חברת "אוריון מוביליטי".

יבואנית הרכב מקבוצת יוניון, שתשווק בישראל את מותג הרכב AION מבית GAC, נערכת להשקת המותג בתחילת ספטמבר ובחרה במשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ובמשרד ייעוץ התקשורת אורנשטיין חושן לטיפול בתקציבי הפרסום והתקשורת של המותג. המהלך מגיע לקראת ההשקה בישראל של שלושה דגמים חשמליים חדשים של AION מבית GAC ב-4 בספטמבר.

 

מנכ"ל אוריון מוביליטי, אלעד גולדפרב מסר: ״בעזרת השותפים האיכותיים שבחרנו, נמצב את AION כבחירה המועדפת והבטוחה לנהגים ולמשפחות בישראל״"

 

אוריון מוביליטי, הפועלת תחת קבוצת יוניון – המשווקת בישראל את המותגים טויוטה, לקסוס, ג'ילי וזיקר – תייבא את דגמי AION מבית GAC לישראל. GAC נחשבת לאחת מיצרניות הרכב הגדולות והמוערכות בעולם, המייצרת מדי שנה כשני מיליון רכבים, בהם למעלה ממיליון רכבי טויוטה והונדה בשנה.

 

במסגרת ההשקה בישראל תשווק אוריון מוביליטי שלושה דגמי AION חשמליים מתקדמים מבית GAC: AION V, SUV משפחתי; דגם הפרימיום HT ורכב הפנאיAION Y . דגם נוסף, AION UT, צפוי להגיע לישראל כבר ברבעון הראשון של 2026.

 

כלל הדגמים מגיעים עם בשורה צרכנית משמעותית, במסגרתה יקבלו הרוכשים אחריות יצרן ייחודית ומובילה של שמונה שנים – הארוכה והגבוהה ביותר מכלל המותגים המשווקים בישראל. כמו כן, לאחרונה הודיעה החברה כי תפתח בחודשים הקרובים חמישה אולמות תצוגה בפריסה ארצית ומתחמי פופ-אפ במיקומים מרכזיים.

 

צילום: באדיבות GAC

 

מנכ"ל אוריון מוביליטי, אלעד גולדפרב, מסר: "ההשקה של AION בישראל היא מהלך אסטרטגי חשוב, ואני בטוח שהשילוב בין ליאו ברנט ואורנשטיין חושן יאפשר לפלס דרך בשוק תחרותי, למצב את AION מבית GAC במקום הנכון לה בסביבה התחרותית, ולבסס את המותג AION כבחירה המועדפת והבטוחה לנהגים ולמשפחות בישראל".

 

איתמר חושן, ממייסדי אורנשטיין חושן תקשורת מסר: "אנו שמחים להוביל את השקת AION בישראל ומודים לאוריון מוביליטי על השותפות. AION הוא מותג עם פוטנציאל עצום ואמינות גבוהה, המעניק ללקוחותיו שקט וביטחון, ואנו מצפים להביא את הסיפור שלו לקדמת הבמה". מנכ"לית ליאו ברנט, שני שאול-ונגוש הוסיפה: "אנו גאים על הבחירה בנו ומודים על האמון. השקת מותג חדש בישראל היא תמיד אתגר מרגש, ובמיוחד כשמדובר ביצרנית בקנה מידה עולמי כמו GAC. אנו נערכים להפתיע ולרגש את הנהגים בישראל".

 

משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס – קבוצת התקשורת הגדולה בישראל – הוא אחד ממשרדי הפרסום היצירתיים בענף, ומשמש זרוע מקומית לרשת הבינלאומית הנחשבת לאחת המוכרות והמוערכות בעולם. המשרד מלווה מותגים מובילים במשק הישראלי בתחומי הרכב, הקמעונאות, המזון, הפיננסים והטכנולוגיה, בהם קבוצת עזריאלי, ביטוח הראל, ויזה, בנק ירושלים, דן תחבורה ועוד…

 

אורנשטיין חושן תקשורת מתמחים בניהול משברים ובייעוץ תקשורת אסטרטגי ללקוחות מהמובילים במשק, בהם: קבוצת טדי שגיא, קבוצת תדיראן, קבוצת איילון ביטוח, קבוצת אדלטק, מותגים מובילים בקבוצת יוניון, פירמת הייעוץ KPMG, פירמת עורכי הדין הגלובלית DLA PIPER, בנק אוף אמריקה, בנק פיקטה השוויצרי, מרכז המו"פ של SAP; פירמת הנדל"ן הגלובלית JLL ועוד שורה ארוכה של חברות פרטיות, משרדי עורכי דין מובילים וגופים הנסחרים בבורסה בתל-אביב.