כותרות אחרונות
Search

"לקסוס RX" החדש.! "לקסוס" משיקה את ה- RX החדש עם מגוון רחב של מערכות הנעה מחושמלות.

 

 

"לקסוס RX" החדש.!

"לקסוס" משיקה את ה- RX החדש עם מגוון רחב של מערכות הנעה מחושמלות.

הדור הבא של ה- SUV ששינה את כללי המשחק בשוק רכבי הפנאי היוקרתיים מגיע לישראל.

 

צילום: "לקסוס"

 

לקסוס ישראל תחל לשווק את הדור החמישי של הלקסוס RX, רכב ה-SUV היוקרתי הגדול של מותג רכבי היוקרה היפני, שיצר עם הופעתו לראשונה לפני 25 שנים מהפכה בשוק רכבי הפנאי היוקרתיים.

 

הדגם החדש מהווה קפיצת מדרגה עם ביצועים דינמיים, עיצוב מרהיב, סביבת נהג המאפשרת חוויה אינטואיטיבית ונקייה באמצעות מערכת מולטימדיה מהדור החדש. ה-RX מושק עם לא פחות מ-3 מערכות הנעה מחושמלות בלבד, בהתאם לחזון של לקסוס לעתיד ירוק ונקי יותר: הראשונה RX450+- עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין.

 

השנייה RX 500h – גרסת ביצועים עם מערכת הנעה היברידית עם מגדש טורבו הראשונה מסוגה  המשודכת  לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 מהירויות ומערכת בקרת מומנט לכל הגלגלים חדשנית הנקראת DIRECT4  השלישית 350RX – גרסה מתקדמת בעלת ביצועים וחסכונית עם מערכת הנעה היברידית מהדור הרביעי.

 

מחיר: החל מ-399,990 שקלים.

 

צילום: "לקסוס"

 

לקסוס ישראל גאה להציג את ה-RX החדש. הדגם החדש של רכב ה-SUV היוקרתי הגדול של לקסוס, המהווה את הדור החמישי של הדגם שחולל מהפכה בשוק רכבי הפנאי היוקרתיים העולמי.

 

בהתאם לחזון אותו הגדירה לקסוס למען עתיד ירוק ונקי יותר, ה-RX החדש מציג מגוון רחב יותר של מערכות הנעה חשמליות. הדגם החדש כולל במקביל גם שיפור בביצועים דינמיים, עיצוב מרהיב של לקסוס, תא נוסעים מרווח ופתוח, סביבת נהג מעוצבת, מערכת מולטימדיה מתקדמת ואת ה-Lexus Driving Signature המעניק לנהג ביטחון, נוחות, שליטה ותחושה מתמדת של חיבור לרכב.

 

ה-RX החדש מהווה מבחינת לקסוס המצאה מחדש לדגם, שיצא לראשונה ב-1998 ויצר סגמנט שוק חדש של רכבי פנאי יוקרתיים ומהווה כיום דגם ליבה עולמי של לקסוס עם 3.5 מיליון מסירות. הדגם החדש שומר על המורשת של ה-RX, עיצוב חדש וטכנולוגיה פורצת דרך שנועדו להרחיב את היכולות ואת האטרקטיביות של הרכב לקהל לקוחות גדול יותר.

 

צילום: "לקסוס"

 

ה-RX החדש יוצע בישראל, בדומה לאירופה, עם שלוש מערכות הנעה, המאפשרות לכל לקוח לבחור את מערכת ההנעה המחושמלת המתאימה לצרכים שלו.

 

ה-+RX 450h, דגם ה-RX הראשון שמאמץ את הטכנולוגיה ההיברידית פלאג אין של לקסוס.

 

הרכב ההיברידי RX 350h ממוצב כחלופה יעילה למעוניינים לעבור ממערכות הנעה של דיזל ובנזין.

 

צילום: "לקסוס"

 

בנוסף, לקסוס מציגה את הרכב ההיברידי הראשון שלה בגרסת ביצועים עם מגדש טורבו. ה-RX 500h, שמגיע עם בקרת כוח נהיגה DIRECT4 – טכנולוגיית כוח הנעה חדשה ובלעדית של לקסוס, מערכת הנעה חכמה של כל הגלגלים. המערכת מעבירה תחושה טובה יותר בין הכביש לגלגל ההגה ומספקת יציבות משופרת ודינמיקת נסיעה במהירות גבוהה.

 

חלל הנהג מבוסס על קונספט ה-Tazuna של לקסוס, בה העיצוב ומתווה תצוגות הבקרה והמידע מחושבים במדויק לתפעול זריז וקל, בהתאם לעיקרון "ידיים על ההגה, עיניים על הכביש". היא גם משפרת את חווית הנהיגה, עם סידור אינטואיטיבי ונקי, המועצם על ידי מערכת Lexus Link Multimedia החדשה והסייעת הקולית “Hey Lexus“ המופעלת באמצעות אפליקציית הסמארטפון Lexus Link. מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע 14 אינץ' כסטנדרט עם כפתורים לגישה לפונקציות הנפוצות ביותר. הגרפיקה מוצגת ב-HD עם נראות מצוינת בכל תנאי התאורה ויחידת העיבוד המרכזית במערכת עובדת פי 3.6 מהר יותר מקודמתה. 

 

צילום: "לקסוס"

 

כדי ליצור את חותם הנהיגה החדש של לקסוס – ‘Lexus Driving Signature’ – לקסוס שיפרה ב-RX החדש את התכונות היסודיות של רכב הפנאי, כמו מרכז כובד, מפרטי אינרציה, הפחתת משקל, קשיחות ומערכת הנעה כדי ליצור דיאלוג טבעי יותר בין הרכב לנהג. התנהגות הכביש המשופרת ומהירות התגובה נשענות על התפתחות פלטפורמת GA-K של לקסוס המעניקה קשיחות מרכב מצוינת ומרכז כובד נמוך.

 

פנים ה-RX משדר יוקרה מעודנת לא מתחכמת. הגישה של "פחות זה יותר" מסירה פריטים מיותרים מהמרחב לטובת מראה עדכני עם משטח נקי ומסודר. שינוי עיצובי זה מקנה תחושה מיידית של מרחב, רווחה, עידון ונוחות. תא הנוסעים שומר על אלמנטים של יוקרה בעבודת יד של מומחי הטאקומי ומעורר את כל החושים. גם התחושה וצליל הפתיחה והסגירה נבחנו בקפידה.

 

צילום: "לקסוס"

 

ניתן לראות את הפשטות העיצובית החדשה בדרך שבה לוח המחוונים משתלב בצורה רציפה ונקייה כחלק מכיסוי לוח השעונים, לוח המחוונים וגימור הדלתות. הודות לאבזור הרכב עם מערכת פתיחת דלת אלקטרונית חכמה (e-latch) חדשה, ניתן יהיה להנמיך את ידיות הפנים ולפסל את החלק העליון של פאנלי הדלתות, כהרחבה טבעית של לוח המחוונים. אירוח "אומוטנשי" על פי התפיסה המנחה את לקסוס בכל פעילותה הוא העיקרון הבסיסי המגדיר כיצד ה-RX דואג לרווחת הנוסעים ברכב, מעניק תחושה מזמינה וגורם להם להרגיש בטוחים ובנוח כל הזמן.

 

עיקרון זה בא לידי ביטוי כבר בקבלת פנים של תאורה מזמינה כאשר מתקרבים לרכב וגרפיקת אנימציה המופיעה על מסכי המולטימדיה והמידע כאשר מתכוננים לצאת לדרך. ברגע שהרכב מזהה את מפתח הנהג, ניתן להוסיף את שם הנהג לרצף פעולות קבלת הפנים.

 

 

הRX כולל את טכנולוגיות הבטיחות המתקדמות של לקסוס וזאת כסטנדרט, ולפיכך הוא נהנה מדור שלישי של חבילת Lexus Safety System+, מערכת קדם התנגשות משופרת, מערכת חדשה של סיוע פרואקטיבי בנהיגה ואופציה לחבילת בטיחות מורחבת. הוא קיים גם עם מערכת Safe Exit Assist המקושרת למערכת פתיחת דלת אלקטרונית. מערכת זו מונעת פתיחה של הדלתות כאשר כלי רכב או רוכבי אופניים מתקרבים מאחור. המערכת החדשה זכתה לאחרונה בדירוג חמישה כוכבים במבדק של ה-Euro NCAP.

 

צילום: "לקסוס"

 

עיצוב ה-Next Chapter של ה-RX החדש מעניק לו זהות ייחודית עם פרופורציות הנובעות מחוויית הנהיגה הדינמית שלו. הרכב משדר נוכחות כביש עוצמתית וביצועים, עם מראה נועז ונוכחות נטועה היטב בקרקע. תחושה מיידית וחזקה של "חדש" מקנה לרכב אפקט ויזואלי העולה בקנה אחד עם האיכות של שלוש מערכות ההנעה החשמליות החדשות שלו. עיצוב Next Chapter לקח את צורת שעון החול מהגריל הקדמי המוכר של לקסוס ויצר אפקט גוף שעון חול חדש שהוטמע בכל חזית הרכב. הגריל עצמו קיבל פרשנות מחודשת כיחידה אחת המתמזגת עם המרכב בכל אורכו עד קצותיו. יחידות התאורה הצרות החדשות ומפשק הגלגלים הקדמי שרחב ב-15 מ"מ מוסיפים דגש למרכז הכובד הנמוך של הרכב ולמראה היציב על הקרקע.

 

בנוסף, מכסה המנוע הוארך, קורת ה-A הועברה לאחור, ובסיס הגלגלים הורחב ב-60 מ"מ. משטחים מפוסלים על פאנלי הדלתות, כנפיים אחוריות מתרחבות וגלגלי 21 אינץ' מוסיפים תחושה של אחיזת כביש ודינמיות עוצמתית.

 

לקסוס השתמשה בחומרים חדשים במבנה הרכב כדי להפחית את המשקל  מבלי להתפשר על שלמות המבנה או הביצועים. הופחתו עוביים של חלקי הצד ומרכבי הדלתות, וברכיבים מסוימים כמו הקורה המרכזית נעשה שימוש בפלדה עם חוזק מתיחה גבוה והטבעה חמה. חיסכון נוסף במשקל הושג על ידי החלפת הפלדה בכנפיים הקדמיות לאלומיניום – צעד שעזר לשפר את חלוקת המשקל בין החלק הקדמי/אחורי של הרכב. כל פרט חשוב: החומר שממנו עשויים כיסוי מיכל הדלק ושקע הטעינה של ה-+ RX 450h השתנה מפלדה לשרף.

 

צילום: "לקסוס"

 

מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "כפי שלקסוס הגדירה מהו רכב SUV יוקרתי כשה-RX יצא לראשונה לפני כרבע מאה, כך היא מגדירה מחדש מהו SUV יוקרתי שמבוסס על מערכות הנעה חשמליות. ה-RX עבר  כעת מהפך של ממש, זכה להצלחה ומשך למותג לקוחות שלא התחברו לתבנית הקלאסית של דגמי SUV עד שיצא לשוק. הדגם החדש שאנו מציגים היום, הוא חלק ממהלך אסטרטגי של לקסוס בהתאם לחזון בדרך לעתיד ירוק ונקי יותר, להשקת רכבים מכל סוגי ההנעות החשמליות שכבר ניתן לראות באולמות התצוגה שלנו ברחבי הארץ. השקת ה-RX עם 3 הנעת היברידית חדישות, היבריד, פלאג-אין היבריד וטורבו היבריד, מהווה את המשך המהלך הייחודי הזה עבור שוק היוקרה, באופן שבאמת מאפשר לכל מי שמחפש למצוא בלקסוס את המענה המתאים ביותר עבורו בהתאם להעדפות ולהרגלי נהיגה אישיים".

 

רמות גימור ומחירים:

RX 350h

Kyushu – רמת הגימור כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "14, מערכת שמע עם 12 רמקולים, חישוקי "19, מושבים קדמיים חשמליים מעור Tahara, חימום מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלונות אחוריים כהים, מצלמת נסיעה לאחור, תא מטען חשמלי, כוונון גלגל הגה חשמלי, התראה על שטחים מתים ומערכת ה E-Latch. מחיר: 399,990 שקלים

 

Hadori – רמת גימור זאת כוללת בנוסף: חישוקי "21, חלון גג פנוראמי, אוורור למושבים הקדמיים, מצלמה פנוראמית, 3 זיכרונות למושב הנהג, יחידות תאורה קדמית חכמה AHS, מושבים מעור טבעי ותאורת אווירה בעלת 64 גוונים. מחיר: 439,990 שקלים

 

צילום: "לקסוס"

 

RX 450h+

Hadori – רמת הגימור כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "14, חישוקי "21, מושבים קדמיים חשמליים מושבים מעור טבעי עם 3 זיכרונות למושב הנהג, חימום ואוורור מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג פנוראמי נפתח, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמה פנוראמית, מצלמת 360, תא מטען חשמלי, כוונון גלגל הגה חשמלי, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים, יחידות תאורה קדמית חכמה AHS, התראה על שטחים מתים ומערכת ה E-Latch. מחיר: 464,990 שקלים.

 

צילום: "לקסוס"

 

Takumi – גימור זאת כוללת בנוסף: מושבי עור נאפה, גימור עץ להגה וללוח השעונים, תצוגה עילית HUD כולל גלגל הגה עם פקדי מגע, מושבים אחוריים בקיפול חשמלי, מערכת שמע פרמיום Mark Levinson® עם 21 רמקולים, מערכת חניה אוטומטית, חימום מושבים אחוריים, מראה מרכזית דיגיטלית, לוח מכוונים דיגיטלי מורחב, מערכת nano-e לאוויר נקי יותר, מתלים אדפטיביים AVS מחיר: 499,990 שקלים

 

RX 500h

F-Sport – רמת גימור זאת כוללת בנוסף לרמת גימור Hadori: חבילת עיצוב F SPORT, מתלים אדפטיביים AVS, מראה מרכזית דיגיטלית, לוח מכוונים דיגיטלי מורחב, מערכת שמע פרמיום Mark Levinson® עם 21 רמקולים, תצוגה עילית HUD כולל גלגל הגה עם פקדי מגע. מחיר:  549,990 שקלים.

 

מידע טכני.