כותרות אחרונות
Search

לכבוד שבוע ההנקה הבינלאומי.! – "Philips Avent" מציעה מוצרים שחשוב להכיר לפני הלידה או בזמן ההנקה.

פיליפס אוונט – משאבת הנקה – צילום: "פיליפס"

 

לכבוד שבוע ההנקה הבינלאומי.!

"Philips Avent" מציעה מוצרים שחשוב להכיר לפני הלידה או בזמן ההנקה.

 

שבוע ההנקה הוא אירוע עולמי שנועד לקדם ולהגביר את המודעות לחשיבות ההנקה ולתמוך באימהות בתהליך ההנקה. שבוע זה מתקיים בכל שנה בתחילת חודש אוגוסט. האירוע החל לראשונה בשנת 1992 ביוזמת ארגון הבריאות העולמי (WHO) וקרן החירום של האומות המאוחדות לילדים (UNICEF). המטרה המרכזית של שבוע ההנקה הבינלאומי היא לקדם את ההנקה, להדגיש את יתרונותיה לבריאות התינוקות והאימהות, ולספק תמיכה, מידע והכוונה למי שזקוק להם.

 

פיליפס אוונט – משאבת הנקה – צילום: "פיליפס"

 

כדי לספק לאימהות את התמיכה הטובה ביותר בתהליך ההנקה ולספק את צרכיהן בידע ובפתרונות מבוססים, המותג המוביל Philips Avent, עובד בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות והורים כבר 40 שנה.  and Greece.

 

לדבריו של Simone Marcucci, Media & PR Manager – Philips Personal Health Italy, Israel: "מוצרי "Philips Avent" פותחו על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום הבריאות והם מוגשים לקהל הרחב במטרה להקל על חיי היומיום ולשפר את איכות החיים. מוצרי ההנקה של  Philips Avent עוצבו על מנת לתמוך באימהות בכל שלב במסע ההנקה. בין אם הן מעוניינות לשפר את אספקת החלב או פשוט להספיק יותר דברים במשך היום, בזכות משאבות החלב החשמליות והידניות ואבזרי הטיפול בשד שאנו מציעים, תהליך ההנקה הופך לקל ופשוט יותר".

 

פיליפס אוונט – משאבת הנקה – צילום: "פיליפס"

 

משאבת החלב החשמלית שלPhilips Avent  בעלת טכנולוגיית Natural Motion לזרימת חלב מהירה אשר לוקחת השראה מהיניקה הטבעית של התינוק. המשאבה מאפשרת שאיבת יותר חלב בפחות זמן, בעזרת כרית המגרה את השד להפיק חלב ממש כמו תינוק. הכרית עוברת ללא הפרעה ממצב גירוי למצב שאיבה, ומפעילה על הפטמה את המידה המדויקת של גירוי ויניקה, לקבלת זרימת חלב מרבית. כרית זו עשויה סיליקון בגודל אחיד – הכרית נמתחת בעדינות ומתאימה עצמה לאנטומיה הייחודית של השד. העיצוב של המשאבה, מאפשר ישיבה זקופה במקום לרכון קדימה, בתנוחה שהוכחה קלינית כנוחה לשאיבה. המשאבה בעלת רמות גירוי ושאיבה שונות לחוויה מותאמת אישית. כמו כן, מנוע המכשיר שקט במיוחד, להפעלה נוחה בכל עת ובכל מקום.

 

 

פיליפס אוונט – משאבת הנקה – צילום: "פיליפס"

 

בקבוק Natural Response של Philips Avent, עם פטמת התגובה הטבעית, נראה, מרגיש ועובד כמו הנקה – הוא משחרר חלב רק כאשר התינוק שותה באופן פעיל כך שהתינוק שולט בקצב ההאכלה שלו ויכול לעצור כדי לבלוע ולנשום. בכך, התינוקות יכולים לשמור על קצב ההאכלה הטבעי הייחודי שלהם בכל הזנה, בדומה להנקה. על ידי שחרור חלב רק כאשר התינוק שותה באופן פעיל, הבקבוק גם פותר את בעיית הטפטוף, כך שאף טיפת חלב לא תיתבזבז. בנוסף, הבקבוק בעל פטמה רחבה, רכה וגמישה אשר נועדה לחקות את הצורה והתחושה של השד ובכך מסייעת לתינוק לאחוז בה ולאכול בנוחות. הפטמה אף כולל שסתום שתוכנן למנוע מהתינוק לבלוע אוויר בזמן הנקה ובכך להפחית את הגזים ואת אי-הנוחות.