כותרות אחרונות
Search

לכבוד ראש השנה מאפיית "בר-אל" מגישה: עוגת קפה ועוגה "כושית" ללא תוספת סוכר וללא גלוטן

לא רק עוגת דבש בראש השנה !

לכבוד ראש השנה מאפיית "בר-אל" מגישה: עוגת קפה ועוגה "כושית" ללא תוספת סוכר וללא גלוטן

 

במאפיית "בראל" מבית חברת "אשבל מזון פונקציונלי" מפתחים, מייצרים ומשווקים מוצרי בריאות טעימים ללא גלוטן, עבור חולי הצליאק ולכלל שוחרי הבריאות שבחרו להימנע ממזון המכיל גלוטן כדרך חיים קולינארית. קו המוצרים המפנקים והבריאים של בר-אל כולל גם עוגות ללא גלוטן במספר טעמים כגון וניל-צ'יפס ושוקולד. עבור מי שרוצה לגוון את היצע הקינוחים והנשנושים של ראש השנה, מציעה "בר-אל" עוגות ללא תוספת סוכר וללא גלוטן, במתיקות מעודנת לשנה בריאה וטובה.

 

עוגת קפה ועוגה "כושית": ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר וללא שומני טראנס. העוגה, במשקל 400 גר', מוכנה לאכילה, רכה, נימוחה וטעימה לצד הקפה או כוס התה…

צילום: יח"צ

לדברי תומר בר מאיר, סמנכ"ל השיווק של החברה, קו העוגות הוא פרי מחקר ופיתוח של יותר משנה. כתוצאה מכך, לעוגות  יש חיי מדף ארוכים במיוחד והיא שומרת על טריותה וטעמה כ- 7 חודשים באריזה הסגורה. לאחר הפתיחה, מומלץ לשמור בקירור ולצרוך תוך 5 ימים.

 

היכן משיגים ? המוצרים של בר-אל משווקים בבתי הטבע בפריסה ארצית, בחנויות הבריאות ובמספר רב של רשתות שיווק. (במחלקת ה"ללא גלוטן" ו/או בריאות, ברשתות כגון: יינות ביתן, רמי לוי, חצי חינם, מחסני השוק, יוחננוף ועוד).

 

מחיר מומלץ לצרכן: 22.50 ₪.

 

המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הרב לנדא .

 כתובת אתר בראל: www.BarelLife.co.il

בפייסוק: בר-אל, מוצרים ללא גלוטן