כותרות אחרונות
Search

המטבחים הגדולים בעולם נמצאים בישראל!

 

מטבח עם משטחי למינם איטליה – צילום: יח"צ

 

המטבחים הגדולים בעולם נמצאים בישראל!

בתוך כך חברת "Laminam" העולמית רכשה את "Best Surface" מקבוצת "Barbieri & Tarozzi"  ומחזקת את ייחודיות הייצור והטכנולוגיה שלה בעולם.

 

ישראל הופכת לצרכנית גדולה ומשמעותית בשוק העולמי בכל מה שקשור לתחום הבית כשהשיאן הוא המטבח הביתי. המטבח הישראלי הוא מהגדולים והמושקעים ביותר בעולם, ובנוסף, גם החומרים שיהיו בו יהיו הטובים ביותר. הישראלים מאמצים מאוד מהר טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך ונמצאים במקום ראשון בכל תחום, החל מטסלה ועד ללמינם ועל כן, לא מפליא הנתון שישראל היא שיאנית צריכת גרניט הפורצלן פר נפש.

 

מטבח עם משטחי למינם איטליה – צילום: יח"צ

 

בתוך כך, Laminam העולמית רכשה בסוף השבוע שעבר את מפעל Best Surface מקבוצת Barbieri & Tarozzi המייצר לוחות גרניט פורצלן ענק בטכנולוגיה מתקדמת.

 

מטבח עם משטחי למינם איטליה – צילום: יח"צ

 

 

בשנת 2021 השקיעה החברה העולמית כ-50 מיליון יורו כדי להכפיל את כושר הייצור שלה ובאמצעות רכישת Best Surface, ממשיכה Laminam בנתיב הצמיחה שלה המתמקד בהפיכת החברה לגדולה ולמובילה ביותר בעולם.

 

אייל שימן מנכ"ל ובעלים של  "למינם" – צילום: שי אדם

 

אייל שימן מנכ"ל ובעלים של "Laminam ישראל": "הקורונה הביאה את הישראלים לצריכה מוגברת של משטחי גרניט פורצלן ונראה שישראל היא שיאנית הצריכה לנפש. הרכישה של מפעל Best Surface הספרדי הינה דריסת רגל ישירה ברובע הקרמיקה האסטרטגי של קסטלון דה לה פלאנה. מה שמגדיל את יכולת הייצור של המותג האיטלקי ומרחיב את גבולותיו למקומות נוספים בעולם. Laminam יצאה למסלול שאפתני של צמיחה והתרחבות בינלאומית בשנת 2021 וחברת הבת הישראלית המקומית, גאה להיות חלק בפעילות הענפה של החברה ובהובלתה בחדשנות, בטכנולוגיה ובקיימות". 

 

 LAMINAM ישראל- אולם תצוגה ראשי: בצלאל 3 רמת גן

Facebook: למינם – Laminam

אתר: www.laminam.co.il