כותרות אחרונות
Search

ליווי מקצועי במהלך מעבר דירה.

צילום: Depositphotos

 

ליווי מקצועי במהלך מעבר דירה

הובלת דירה תמיד כוללת הובלה של רהיטים, וחפצים אישיים אחרים, מי שמחליט לעבור דירה תמיד נתקל בקשיים כשלרוב הפתרון הכי טוב הוא להזמין שירות של אנשי מקצוע. הפתרון הכי קל הוא להיעזר בחברת הובלות מקצועית שנותנת שירות של הובלות של דירות ומשרדים. בעזרתם תוכלו להיות בטוחים שהכל יעבור במהירות וקלות.

 

אילו משימות אנשי המקצוע מבצעים:

חברת ההובלות כוללת מגוון רחב של שירותים- מתכנון כולל של מעבר הדירה ועד סידור החדרים בבית החדש. 

 

בשלב הראשוני החברה מתייעצת באופן פרטני עם הלקוח ומבינה מה הדרישות שלו, לאחר מכן היא מתכננת לוח זמנים ותוכנית מסודרת לביצוע ההובלות.

 

במהלך מעבר הדירה העובדים אורזים ומסמנים את כל הדברים, מפרקים ומרכיבים את כלל הציוד והרהיטים. יחס זהיר לכל הארגזים, במיוחד איפה שיש כלים שבירים ועדינים של הלקוח.

 

 הובלת דירה מתבצעת באמצעות רכב הובלה מתאים של החברה. העובדים ידאגו לפריקה וטעינה של כל הדברים ולהצבת הדברים בדירה/במשרד החדש. ברכב ההובלה מתבצע קיבוע של החפצים בצורה בטוחה ונכונה. יחס נכון והצבה בטוחה של מכשירי חשמל ביתיים, רהיטים וכו'. כלל החפצים מובלים לכתובת היעד שצוינה על ידי הלקוח.

 

השלב הסופי כולל פירוק ארגזים, הרכבת רהיטים, הצבת כל הפריטים במקומם, תליית תמונות והתקנת גופי תאורה. כל חומרי האריזה והאשפה המשומשים יילקחו על ידי העובדים.

 

צילום: Depositphotos

 

במה תלויה העלות?

כאשר אתם מזמינים הובלה של דירה, מחיר השירותים מחושבים תוך התחשבות בכל המשימות הנדרשות. החישוב לוקח בחשבון את הקריטריונים הבאים:

  • נפח מטען.
  • מספר מובילים, זמן ותנאי עבודתם (זמינות מעלית, קומה וכו').
  • סוג רכב ההובלה 
  • מרחק בין מוצא ויעד.
  • כמות חומרי אריזה.
  • שירותים נוספים.

גישה מקצועית ונכונה במהלך מעבר דירה מתחילה ביצירת קשר עם חברה מקצועית. כך אתם יכולים לחסוך בזמן, אנרגיה ועצבים.

 

כמה זמן מעבר הדירה לוקח:

בדרך כלל נדרש יום אחד למעבר של דירת חדר או שניים. העובדים יוכלו לבצע את המשימות הבאות, החל מאריזת כל החפצים במקום ועד לסידור החפצים בבית החדש. עם מדובר בדירת שלושה וארבעה חדרים, עשויים לקחת יומיים כדי להשלים את כל משימות הלקוח. בשלב הראשון מפרקים את הריהוט הגדול, אורזים בצורה נכונה, הכל על מנת למנוע נזקים מכל סוג שהוא. ביום השני מתבצעות הובלות ופריקת החפצים בדירה החדשה.

 

הכל מאוד תלוי בצרכים של הלקוח, שכן החישוב הסופי תלוי בכמות החפצים ובשירותים נוספים שהלקוח צריך. ברוב המקרים יש צורך ב-2-4 אנשי מקצוע להובלת דירה בת חדר, 3-6 אנשי מקצוע לדירה בת שני חדרים ו-6-10 אנשי מקצוע לדירה עם יותר חדרים. כל העבודה מתוכננת מראש ומאושרת ע"י הלקוח. במידת הצורך החברה יכולה להביא ללקוח ציוד כמו ארגזים, סרט דביק וחומרי אריזה נוספים מספר ימים לפני המעבר, על מנת שיוכל לארוז דברים בעצמו.