כותרות אחרונות
Search

לוהטת: איך להיות שזופה מבלי לצאת מהבית?!

צילום: יח"צ סטודיו ה"משביר"

 

לוהטת: איך להיות שזופה מבלי לצאת מהבית?!

בימים אלו ממש, רשת ה"משביר" שכבשה כל פסגה אפשרית, מספקת לנו את מוצרי השיזוף העצמיים החדשים והאיכותיים של נטע אלחמיסטר שנקראו על שמה "BYNETA".

כך תהפכו את השיזוף המלאכותי להכי אמיתי שיש.

 

צילום: יח"צ סטודיו ה"משביר"

 

זה לא סוד שמוצרי שיזוף הפכו ל"לחמניות חמות" בשוק הקוסמטיקה בשנים האחרונות. כיום קיימים מוצרי שיזוף רבים על המדפים כלשכל אחד מאפיין נקודתי אחר. החיבור של נטע אלחמיסטר עם  לילית קוסמטיקה" מביא מוצרים ברמות הקפדניות ביותר על מנת להגיע לגוונים אחידים על פלטת השוקולד הזהוב ועד הניוד הטבעי אחיד וזוהר. כך שלא משנה מהו גוון העור שלך, תוכלי ליהנות מהמוצר. כשמחליטים להשתמש במוצרים למראה שזוף חשוב לבחור במוצרים איכותיים כדי לקבל את התוצאה האחידה והטובה ביותר.

 

צילום: יח"צ סטודיו ה"משביר"

 

 

דברו ת'כלס, איזה מוצרים יש?

ספריי שיזוף עצמי לפנים ולגוף- הספריי מעניק לעור שיזוף אקזוטי שיישאר על עורך כ3-4 ימים ויעלם בהדרגה עם התחדשותו הטבעית של העור, בדיוק כמו עם שיזוף אמיתי, ללא כתמים וללא סימנים.

 

צילום: יח"צ סטודיו ה"משביר"

 

מוס לשיזוף עצמי- מוס מפנק המעניק לעור הגוף שיזוף אקזוטי של חזרה מריזורא חלומי. הטכנולוגיה Double Sun מעניקה לעורך תוצאה כפולה: אפקט מיידי של ברונזר עדין (המוסר בשטיפה הראשונה) ושיזוף עוצר נשימה המתקבע במשך 3-4 שעות לאחר השימוש.השיזוף יישאר על עורך כ-5 ימים ויעלם בהדרגה עם התחדשותו הטבעית של העור, ממש כמו שיזוף אמיתי. כבר אמרנו?

 

ואם חשבת שדי בכך, אז לא.

רשת המשביר אף מספקת לך כפפה מיוחדת להנחת המוס/ ספריי להשגת מראה שזוף, אחיד ומושלם מבית היוצר של נטע אלחמיסטר.

 

צילום: יח"צ סטודיו ה"משביר"

 

את הנזקים מחשיפה ארוכה לשמש כבר כולנו יודעים ובכל זאת אי אפשר להתכחש ליתרונות המראה השזוף שכולנו מכירים היטב, המראה של " בדיוק חזרתי מחופשה", וגוף שנראה הרבה יותר מחוטב כשהוא צבוע בגוון כהה יותר. בכל נושא אחר אנו מעדיפים את הדבר האמיתי אבל במקרה של שיזוף, רובנו בוחרים בגרסה המזויפת שנראית בדיוק כמו האמיתית ואפילו לא דורשת מאיתנו לצאת מהבית הממוזג.

 

אז למה אתם מחכים? לכו להשתזף, מהבית כי חם בחוץ.

 

להשיג ברשת " MASHBIR" בכל רחבי הארץ   

וגם באתר האונליין https://365mashbir.co.il/ 

לעיון בקטלוג הרשת: file:///C:/Users/USER/Downloads/Mashbir%2