כותרות אחרונות
Search

בשישי הקרוב יתקיים בגלריה לאמנות שבטית & אמנות ישראלית שיח גלריה פתוח לציבור עם האמנית מרגלית פרימו.

סטודיו ארטסקא – נקרעת בנקודות – צלם: ראובן אביב

 

ביום שישי הקרוב יתקיים בגלריה לאמנות שבטית & אמנות ישראלית שיח גלריה פתוח לציבור עם האמנית מרגלית פרימו.

שיח גלריה פתוח לציבור יתקיים בשישי הקרוב בגלריה לאמנות שבטית & אמנות ישראלית עם האמנית מרגלית פרימו במסגרת תערוכת היחיד שלה "כאילו היו שם תמיד"

אוצרות  –  ד"ר גליה דוכין – אריאלי ומיכלי אדלר.

 

הגלריה מציגה את עבודותיה של מרגלית פרימו בשילוב עם אמנות מסורתית שבטית הכוללת  אוסף מרהיב של  פסלים ייחודיים בני למעלה מ-70 שנה הנוצרו על ידי בני שבט המקונדו המכונים "האמנים של אפריקה".

 

האומנית מרגלית פרימו – צילום: שרון שחר

 

מרגלית פרימו:  "כל עבודה שלי היא בריאה חדשה, היא חלק נוסף בחיי. בהתרגשות של יצירת צירופים אישיים, מראות בלתי צפויים, או בלתי אפשריים, המורכבים על מצע חלק, נקי, אני יוצרת את כל כולי מבפנים".   

 

סטודיו ארטסקא – נקרעת בנקודות – צלם: ראובן אביב

 

מרגלית "נוברת" בנשמתה ונוגעת בפיסות חייה, והצופה נשאב לעומק עבודותיה, מזדהה, ומאבד את תחושת הזמן והמקום. מרגלית פרימו מאוהבת בחומר, בצבעים, בקומפוזיציות, בשילובים, ברישומים, בקווים ובזרימה הנוצרת ביניהם וכך נוצרת אמנות מיוחדת וייחודית רק לה.

 

תירסים – סטודיו ארטסקאן – צלם: ראובן אביב

 

החיבור של אוסף פסלי המקונדו לתערוכה של מרגלית פרימו הוא חיבור אסוציאטיבי רגשי המורגש ומובן לכל אדם המגיע לתערוכה. בדומה למקורות היצירה של שבט המקונדו,  גם מרגלית יוצרת מתוך מהלך החיים, מתוך התת מודע, בהשראת חלומות, פחדים ומתוך ארועים שקרו במציאות או בדמיון. בדומה לפסלי המקונדו גם העבודות של מרגלית שואבות את הצופה לתוכן בניסיון להתחקות ולהבין את המשמעויות הנסתרות.

 

סטודיו ארטסקאן – מלחמה אי שם – צלם: ראובן אביב

 

בשיח הגלריה שיתקיים ביום שישי 6/5 בשעה 12:00 נעמיק ונשוחח על הנושאים הללו בשיתוף עם האמנית מרגלית פרימו וד"ר גליה דוכין אריאלי מנהלת הגלריה.

 

הגלריה לאמנות שבטית & ישראלית, רחוב מרכז בעלי מלאכה 13 תל-אביב, לתיאום מרגלית 050-4774785

שעות הפתיחה – שלישי רביעי וחמישי  1100-1900 שישי ושבת 1000-1400 

טל – 0559230022