כותרות אחרונות
Search

כשאופנה וביצועים מתחברים ! – חברת Reebok וויקטוריה בקהאם משיקים קולקציית בכורה לאביב 2019

כשאופנה וביצועים מתחברים !

חברת Reebok וויקטוריה בקהאם משיקים קולקציית בכורה לאביב 2019

 

24 ינואר 2019 – מותג הכושר והלייפסטייל העולמי Reebok משיק בימים אלה קולקציית הבכורה המשקפת שיתוף פעולה משמעותי עם בית האופנה המוביל של ויקטוריה בקהאם. קולקציית Reebok x Victoria Beckham לאביב 2019 מגלמת את עקרונות היסוד של שותפות חדשנית זו, שנרקמה מתוך שאיפה משותפת להציג פרשנות רעננה לבגדי ספורט יוקרתיים, המתבססת על קונספט עיצובי פשוט ומודרני. הקולקציה המעוצבת כוללת סדרה של אביזרי לבוש טכניים – חלקם יוניסקס – אשר עוצבו במטרה ללוות את הלובשים מחדר הכושר לאופנת הרחוב ובחזרה.

 

צילום: יח"צ Reebok

 

קולקציית Reebok x Victoria Beckham, שואבת השראה מחוויותיה וחייה של בקהאם בלוס אנג׳לס ובלונדון, משלבת את הרוח הנינוחה של קליפורניה עם חייטות בריטית מעודנת. התוצאה היא אוסף מוקפד של בגדים חיוניים, המשקפים ביצועים ואופנה של  אורח החיים העכשווי.

 

בקהאם סיפרה על תהליך העיצוב של הקולקציה: ״הרעיון מאחורי הקולקציה הזו היה לערבב את הגישה הרגועה של אופנת הרחוב עם הביצועים הטכניים של בגדי ספורט, תוך שמירה על האסתטיקה המינימלית שמאפיינת את המותג שלי והצגת דגמי יוניסקס כעקרון בסיסי, שהנחה אותי בעת פיתוח הקולקציה״.

 

 

צילום: יח"צ Reebok

 

לדבריה, ״כל אחד מהדגמים בקולקציה עוצב כך שיוכל להתאים ולהשתנות על פי האימון האופטימלי, אבל באותה מידה חשוב היה לי ליצור משהו אופנתי ועכשווי, שיוכל להשתלב בטבעיות בכל מלתחה. הפריטים הללו יכולים ללוות אותך מחדר הכושר למשרד, כולל פיזור הילדים בבתי הספר בין לבין״. 

 

בהתייחסה לאופן שבו היא מקווה שהפריטים בקולקציה יהיו בשימוש, אמרה בקהאם: ״רציתי קולקציה שתתאים ללוח זמנים עמוס כמו שלי. הדגמים השונים מצוידים ביכולת הטכנית שאני זקוקה לה בחדר הכושר, אבל הם פשוטים וגמישים מספיק כדי להשתלב בצורה מושלמת באורח החיים שלי; לבשתי ובחנתי באופן אישי את כל אחד מדגמי הביצועים במהלך האימונים שלי״.

 

צילום: יח"צ Reebok

 

הקמפיין שמלווה את השקת הקולקציה הוא חלק בלתי נפרד מהחזון היצירתי של בקהאם לשיתוף הפעולה; יחד עם הצלם מריו סורנטי והסטייליסט אלסטר מקים, יצרה בקהאם מראה המשלב את ההתנהלות הנינוחה של אופנת רחוב איכותית עם רגש טכני, אשר שואב השראה מהפשטות המאפיינת את האסתטיקה של מותג ויקטוריה בקהאם.

 

צילום: יח"צ Reebok

 

יודגש כי הקולקציה הראשונה לא תהיה זמינה בישראל והחברה צופה כי קולקציה משותפות זו תגיע לישראל בעונה הבאה.