כותרות אחרונות
Search

כריש בנוחות – "שארק" IZ423 IQ STRATOS שואב אבק אלחוטי נטען.

 צילום: שריג אלקטריק היבואן הרשמי 

 

כריש בנוחות – "שארק" IZ423 IQ STRATOS שואב אבק אלחוטי נטען.

שואב האבק הפופולרי של מותג העל "SHARK" מתהדר בטכנולוגיית CLEAN SENSE IQ הכוללת מנגנון חכם לזיהוי לכלוך בלתי נראה והתאמת עוצמת השאיבה באופן אוטומטי, פטנט בלעדי ZERO M PLUS  לאיסוף של יותר שיער, לכלוך ואבק ומניעת הסתבכותם על המברשת.

השואב כולל מחסנית ריח המשמשת למניעת ריחות רעים, מוט גמיש וזוג סוללות לשאיבה רציפה עד 120 דקות. 

 

 צילום: שריג אלקטריק היבואן הרשמי 

 

שואב האבק IZ423 SHARK IQ STRATOS  מבית "שארק-נינג'ה", הנמכר ביותר בארה"ב ב-4 השנים האחרונות ברצף, הינו שואב אבק עוצמתי במיוחד בעל מגוון פיצ'רים טכנולוגיים, שהופכים את פעולת השאיבה לקלה, נוחה ואיכותית.

 

"שארק" IZ423 מגיע עם שתי סוללות ליתיום נשלפות ונטענות, חזקות במיוחד, 25.2V לפעולה של עד 120 דקות שאיבה ועם אפשרות טעינה גם מחוץ לשואב. לשואב מנוע דיגיטלי חסכוני brushless המנצל ביעילות את חיי הסוללה.

 

בנוסף, SHARK IQ STRATOS מתהדר בטכנולוגיית CLEAN SENSE IQ , הכוללת מנגנון חכם לזיהוי לכלוך בלתי נראה והתאמת עוצמת השאיבה באופן אוטומטי.

 

 צילום: שריג אלקטריק היבואן הרשמי 

 

השואב בעל פטנט בלעדי  ZERO M  (ZERO MAINTENANCE) אפס תחזוקה למניעת הסתבכות השערות על המברשת, ללא צורך בתחזוקה שוטפת, ללא הסתבכות שיערות ארוכות או שיער בע"ח בראש השואב, השואב מתמודד ביעילות עם כל סוגי השיער, כאשר מבנה המסרקים הייחודי מסייע בשאיבה מעומק השטיח ומנקה אותו באופן יסודי.

 

"שארק" IZ423 נחשב שואב דו מנועי עם מנוע נפרד למברשת הסיבים הייחודית החובטת בלכלוך ובאבק מעומק השטיח ולוכדת יותר לכלוך.

 

ל- IQ STRATOSטכנולוגיית DuoClean המברשת הכפולה, ראש אחד עם שתי מברשות לכל סוגי המשטחים כולל רצפות, פרקטים ושטיחים, המאפשרות ניקיון עמוק של השטיח, שאיבה של כל הלכלוך מרצפות ושטיחים ללא החלפת אביזרים ואף במקומות שקשה להגיע אליהם, כל זאת ללא איבוד מעוצמת היניקה.

 

 צילום: שריג אלקטריק היבואן הרשמי 

 

לשואב האבק IZ423  מוט גמיש ומתקפל לשאיבה במקומות בעלי גישה מוגבלת, אשר נכנס בקלות מתחת לרהיטים ללא צורך להתכופף. השואב מתקפל לאחסון קל ונוח ואינו תופס מקום. מגן סיליקון בראש השואב יגן מפני פגיעה ברהיטים.

 

בזכות טכנולוגיית ANTI ODOUR עם מחסנית ריח המשמשת למניעת ריחות רעים בתוך השואב ומחוצה לו, השואב מפיץ ריח מרענן יותר בבית.

 

בין שלל היתרונות הטכנולוגיים, ל-IZ423 מסך דיגיטלי חכם המציג את מצב הסוללה, עוצמת השאיבה ומצב טורבו בכל רגע, לשליטה והפעלה נוחה ב-3 מצבי השאיבה – רצפה, פרקט ושטיח. תאורת לדים המותקנת בשואב תאיר את אזור השאיבה.

 

לשואב הזה יש לחצן טורבו המאפשר שאיבה יסודית מעומק השטיח ובלחיצה אחת הוא הופך לשואב ידני לניקוי מהיר של הרכב.

 

 צילום: שריג אלקטריק היבואן הרשמי 

 

ל- IZ423 SHARK IQ STRATOS איטום מושלם – Complete seal, טכנולוגיית האטימה המושלמת, המבטיחה שכל האוויר שחוזר לחלל החדר עובר אך ורק דרך פילטר מתקדם הלוכד 99.9% מהחלקיקים הזעירים ביותר ואלרגנים העלולים לגרום לאלרגיות, ופולט אוויר נקי לחלל החדר ללא איבוד עוצמת יניקה, כל זאת בקלות ובמהירות. פילטר יציאה בתקן HEPA. בכך, השואב הינו אידיאלי לרגישים לאבק, לסובלים מאלרגיות או לבתים עם ילדים קטנים.

 

IZ423 בעל תא איסוף גדול במיוחד, ריקון המיכל נעשה בצורה נקייה על ידי לחיצת כפתור. בנוסף, טכנולוגיית Noise dampening עוזרת להפחית רעשים. לשואב של "SHARK" יש מנגנון כיבוי אוטומטי לשמירה על המנוע בעומס יתר.

 

 IZ423 IQ STRATOS מגיע עם שלל אביזרים כגון אביזר צר לפינות ולחריצים, אביזר רב תכליתי לריפודים ושיער בע"ח, אביזר טורבו ממונע, אביזר אנטי בקטריאלי, מטען עגינה כפול ותיק לאביזרים.

 

 צילום: שריג אלקטריק היבואן הרשמי 

 

משקל: 4.07 ק"ג

מחיר: 2,790 ש"ח

 

שנת אחריות אחת מלאה + 4 שנות אחריות נוספות על השואב ושנה אחריות נוספת על הסוללות (בכפוף לתקנון היבואן שריג אלקטריק)

 

ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר האונליין של היבואן הרשמי https://sarig.com/shark/

 

המותג "SHARK" מבית 'שריג אלקטריק', היבואן הרשמי של מותגי החשמל המובילים בעולם, עם 22 מרכזי שירות בפריסה ארצית בנוסף לשני מרכזי שירות אזוריים.