כותרות אחרונות
Search

שיש למינם למטבח – הפתרון העיצובי לשנת 2023

 – צילום: FREEPIX

 

 

שיש למינם למטבח – הפתרון העיצובי לשנת 2023

אם אתם רוצים לעצב את המטבח שלכם בעיצוב יוקרתי ומודרני בו זמנית, בהחלט כדאי לכם להכיר את הטכנולוגיה של שיש למינם למטבח. שיש למינם הוא חומר ייחודי, אסתטי וטכנולוגי אשר פותח על ידי מומחים של החברה האיטלקית  LAMINAM. החומר הוא כלי חרס דק פורצלן בעל תכונות מיוחדות של סניטריות ואפידמיולוגיות ייחודיות. בשל התכונות הללו מדובר בשיש המתאים ביותר לעיצוב המטבח שלכם.

 

מה זה שיש למינם ולמה הוא מתאים לעיצוב המטבח?

 

שיש למינם הוא לא רק מותג של חומרי גימור חדשניים לקישוט פנים וחוץ, הוא פתרון המאפשר להביא את הביצועים הסביבתיים של החדר לרמה חדשה לגמרי. במילים פשוטות, שיש אבן פורצלן LAMINAM אינם אריחי חרס פשוטים, אלו לוחות קוורץ בעלי חוזק יוצא דופן, לכן משתשמים בו לרוב לציפוי רצפות או שימוש במקומות בהם השיש היכול להישחק במהירות, כמו למשל במטבח או בחדר האמבטיה.

 

שיש למינם למטבח הינו חומר איכותי וחדשני בשוק המודרני העומד בדרישות של ידידותיות לסביבה והיגיינה. החומר עשוי מחומרי גלם טבעיים – קוורץ, גרניט ופיגמנטים קרמיים. עובי האריחים נע בין 3.5 ל-12.5 מ"מ, והמידות הן בין 300X100ל-324X.

 

מה חשוב לדעת על שישפורצלן  – צילום: FREEPIX

 

כל המאפיינים של שיש למינם למטבח

 

האיכויות הייחודיות של שיש למינם למטבח מאפשרות שימוש בו גם בבתים פרטיים וגם במוסדות ציבוריים, מרכזי בילוי, אזורי תעשייה ומסחר בכל תנאי האקלים. המאפיינים העיקריים של חומר זה הם:

 

  • החומר עשוי מחומרי גלם ידידותיים לסביבה.
  • עובי קטן מאפשר לערום אותם על כל משטח.
  • פורמט אריח גדול מפחית את מספר התפרים בין האריחים.
  • הנוכחות של חיזוק פיברגלס בהרכב נותן לחומר חוזק נוסף.
  • התקנת האריחים אפשרית על כל משטח, ללא פירוק המשטח הישן.
  • עמידות בפני ממיסים פעילים כימית.
  • עמידות מוגברת לטמפרטורות גבוהות, בעוד שהחומר אינו פולט חומרים רעילים גם תחת השפעה של טמפרטורות קיצוניות.
  • עמידות בפני שחיקה מוגברת.
  • ספיגת לחות נמוכה.
  • צבעים חיים שאינם מאבדים מהאטרקטיביות שלהם במשך זמן רב.
  • שיש למינם ניתן למיחזור.
  • עמידות בפני הופעת עובש ומיקרואורגניזמים.

 

פני השטח של אריחי שיש למינם למטבח הינם היגייניים, ומונעים הצטברות לכלוך. במגע עם מזון, החומר קל לניקוי ואינו דורש טיפול מיוחד. החומר אידיאלי להתקנה במטבח בעקבות כל היתרונות הרבים שהחומר מביא איתו.

 

היכן ניתן להשתמש עם שיש למינם בעיצוב הבית?

 

LAMINAM הוא לא רק מותג של חומרי גימור חדשניים לעיצוב פנים וחוץ, הוא פתרון המאפשר להביא את הביצועים הסביבתיים של החדר לרמה חדשה לגמרי. במילים פשוטות, אריחי שיש למינם עבור המטבח שלכם, אלו לוחות קוורץ בעלי חוזק יוצא דופן. אריחי למינם האיטלקיים מיוצרים כאריחים דקים במיוחד בפורמט רחב המאפשר לתרגם למציאות את הרעיונות האדריכליים והעיצוביים הנועזים ביותר בסגנון קלאסי ומודרני. חברת אבן שיש אלי ונתי מציעה ללקוחותיה אריחי פורצלן למינם יוקרתיים מתוצרת איטלקית, במיוחד לעיצוב וציפוי משטחי עבודה במטבח או חיפוי חדר האמבטיה עם השיש האיכותי של חברת למינם. החומר מיוצר בעזרת ציוד טכנולוגי חדיש ומיוחד, אשר עומד בכל הדרישות של איכות ובטיחות סביבתית. מגוון רחב של צבעים ומרקמים מאפשר לכם להתאים את השיש לכל עיצוב פנים שרק תרצו. אם אתם מחפשים שיש למטבח בבאר שבע לייעוץ והכוונה מקצועיים בנושא התאמת השיש לעיצוב הבית, ניתן ליצור קשר עם חברת אבן שיש אלי ונתי, ולהנות משירות אדיב, מקצועי וקשוב.