כותרות אחרונות
Search

כחלק מסדרת אירועי יין ואלכוהול – מלון "ליר סנס" ומסעדת "אברטו" מארחים את "יקב עגור" לערב טעימות יין לצד מנות טאפאס ב-10/10

לאונג בר – מלון "ליר סנס" – צילום: סימפלקס 360

 

10 מ- 10
יינות וטאפאס בלב המושבה

כחלק מסדרת אירועי יין ואלכוהול – מלון "ליר סנס" ומסעדת "אברטו" מארחים את "יקב עגור" לערב טעימות יין לצד מנות טאפאס ב-10/10

מלון הקונספט "ליר סנס" בגדרה ומסעדת "אברטו" מתחדשים לרגל תחילת השנה עם סדרת אירועי יין ואלכוהול ויארחו מדי חודש את הדמויות המובילות בעולמות היין והאלכוהול, כאשר בתפריט מתוכננות ארוחות מיוחדות וטעימות במסעדת "אברטו".

 

האירוע הראשון בסדרה – נחיתה רכה אחרי החגים בניחוח ספרדי: "ליר סנס" ומסעדת "אברטו" יארחו ביום שלישי, 10/10, את "יקב עגור" לערב טעימות יין לצד מנות טאפאס מהמטבח העשיר של מסעדת "אברטו". הערב יועבר על ידי אלעד כץ, בעלי "יקב עגור", יחד עם אייל דרורי, היינן של היקב.

 

"יקב עגור" שוכן בלב הטבע הפורה של עמק האלה. כרמי היקב נמצאים בהרי ועמקי יהודה ויינותיו נותנים פרשנות יצירתית למיטב של אזור יהודה. ביקב עגור חולקים אהבה  גדולה למלאכה, למילה ולמקום. חדוות יצירה ושאיפה מתמדת לעשיית הטוב ביותר מנחים את צוות היקב במסע מרתק ומורכב, שסופו בבקבוק.

 

לאונג בר – מלון "ליר סנס" – צילום: סימפלקס 360

 

מלון "ליר סנס" היוקרתי והמרהיב שוכן במבנה היסטורי משוחזר בלב המושבה הציורית גדרה, בו פועלת מזה שנים מסעדת הביסטרו עטורת השבחים "אברטו" עם מרפסת פנימית וחיצונית המשקיפות לגינת הירק.

 

האירוח במלון הוא חוויה יוצאת דופן המשלבת בהרמוניה את כל החושים. חוש הטעם יחווה גילוי קולינרי מסעיר במסעדת "אברטו", בעוד חוש המגע ייהנה ממבחר הטיפולים בספא שייה המפואר אשר נמצא בקומת הגג של המלון, חוש הריח מקבל ביטוי עם קו בישום ייחודי שנרקח במיוחד, את העיניים שוטפות מבחר יצירות אמנות הפזורות ברחבי המלון ואת החוויה הכוללת משלימה המוזיקה שמלווה את האורחים בכל השטחים הציבוריים ובחדרי האירוח. בקומת הגג תוכלו להירגע בבריכת אינסוף לאורך כל ימות השנה, חמאם טורקי אותנטי, פינות שיזוף והתרגעות ובר רופטופ האקסקלוסיבי בו תוכלו לטעום קוקטיילים מיוחדים.

 

לרגל ערב הטעימות המיוחד תימכר חבילת לינה הכוללת חדר על בסיס לינה וארוחת בוקר וערב טעימות יין החל מ-1,190 ש"ח לזוג. מספר המקומות מוגבל וכרגע המקומות שמורים רק לאורחי המלון.

 

ניתן להזמין את החבילה באתר: www.learhotel.co.il  או בטלפון 08-6680088.