כותרות אחרונות
Search

"כוחה של חרָטה" – "The Power of Regret" – מאת: דניאל ה' פינק.

כוחה של חרטה – כריכה קדמית – צילום: יח"צ

 

"כוחה של חרָטה" – "The Power of Regret"

מאת: דניאל ה' פינק.

רב מכר של הניו יורק טיימס.

איך מבט אל החלטות העבר מקדם אותנו אל העתיד.

 דניאל ה' פינק הוא גם מחבר רב המכר "מוטיבציה".

תרגום: טליה עבו, עריכת תרגום: רינה גרינוולד.

 

מחבר רבי המכר ראש אחר, מוטיבציה, למכור זה בטבע שלנו, ומתי? שהגיעו למקום הראשון ברשימת רבי המכר של ה"ניו יורק טיימס" (ארבעתם בעברית בהוצאת מטר), מציג ספר חדש על כוחו של אחד הרגשות האנושיים החשובים ביותר אך הפחות מובנים: החרָטה.

 

לכולנו יש חרטות, מסביר דניאל ה' פינק, הן אוניברסליות ומהוות חלק בריא מהטבע האנושי. אם נבין איך חרטה עובדת נוכל למנף אותה לקבלת החלטות טובות יותר, לשיפור ביצועים בעבודה ובלימודים, ולהענקת משמעות גדולה יותר לחיינו.

 

בהתבסס על מחקרים פסיכולוגיים, נוירולוגיים וביולוגיים פינק מפריך את תפיסת העולם הדוגלת בחיים "בלי חרטות". בעזרת ממצאים הממחישים מה אמריקאים חושבים על חרטה, שנאספו בפרויקט הגדול ביותר שנערך אי־פעם על חרטה, ובעזרת "סקר החרטה העולמי" שערך – שבו ליקט סיפורי חרטות של יותר מ־15 אלף אנשים מ־105 מדינות – הוא מגדיר את ארבע החרטות המרכזיות שכולנו חווים. חרטות אלה מסרטטות מבנה עומק שממנו נוכל להפיק תובנות מעניינות להתנהלות היומיומית שלנו ולמציאת דרכים טובות יותר להתקדם בחיים.

 

כוחה של חרטה – כריכה קדמית – צילום: יח"צ

 

פינק פורס לפנינו דרך חדשנית ודינמית לחשוב על חרטה וממסגר את רעיונותיו באופן ברור, זמין לכולם ותכליתי. עם מגוון סיפורים אמיתיים על חרטות של אנשים, ועם עצות מעשיות שיעזרו לנו להסתכל על חרטה כעל כוח חיובי, כוחה של חרטה מראה איך ניתן לחיות חיים עשירים ומעניינים יותר.

 

דניאל פינק הוא עיתונאי וסופר הכותב עבור ה"ניו יורק טיימס", "הרווארד ביזנס רוויו" וכתבי עת מרכזיים נוספים. הוא מרצה על שינויים כלכליים ועל עולם העבודה כיום בחברות, באיגודים ובאוניברסיטאות בכל העולם. ספריו היו לרבי מכר ותורגמו ל־20 שפות.

 

כוחה של חרטה הגיע במהירות לרשימת רבי המכר של "הניו יורק טיימס" ונבחר כספר השנה של 2022 על ידי NPR – רשת הרדיו הציבורית של ארצות הברית, ו־Financial Times.

 

דאנאקוד: 99-2523 – מחיר 108 ₪ – מס' עמודים: 243 – הוצאה: מטר הוצאה לאור