כותרות אחרונות
Search

כובשת את הבית ואת המשרד: הכירו את מדפסת HP OfficeJet Pro 7740

כובשת את הבית ואת המשרד הכירו את מדפסת HP OfficeJet Pro 7740. – צילום: pixabay

 

כובשת את הבית ואת המשרד: הכירו את מדפסת HP OfficeJet Pro 7740

עצמאים שעובדים מהבית ועסקים קטנים בישראל נדרשים ללא מעט עיסוקים בירוקרטיים שונים: הוצאת משכורות, שליחת הצעות מחיר וקבלות ללקוחות, מידע שמעדכנים ותולים במשרד ועוד לא מעט דברים שמצריכים רכישה של מדפסת חזקה ואיכותית. אם גם אתם נמצאים בנקודה הזו ומחפשים מדפסת חדשה לרכישה, אתם וודאי רואים שהמבחר די גדול, כשברור שיש הרבה מוצרים שהם לא באמת טובים ומומלצים. לכן לפעמים קשה לדעת מה באמת יתאים. על כן, חשוב להכיר את הדגמים הטובים והמובילים בשוק, ואין ספק שדגם HP OfficeJet Pro 7740 הוא דגם כזה. אנו רוצים להסביר כעת מדוע מדובר על דגם נוח ומשתלם במיוחד לעסקים ומשרדים קטנים ולמה כדאי בהחלט לשקול רכישה שלו בחום.

 

דיו זמין במחירים נוחים:

לפני שנעבור על המפרט והיתרונות של המדפסת הנהדרת הזו, חשוב מאד לדבר על כל הנושא של רכישת דיו למדפסות. אתם חייבים להיות בטוחים תמיד שבמידת הצורך תוכלו לרכוש דיו איכותי בזמינות גבוהה, וזה לא משהו שמתאפשר תמיד עם כל מדפסת. דיו ל-hp 7740 זה מוצר שאפשר להשיג ממש בקלות, כאשר ניתן למצוא בלי בעיה ראשים מקוריים של HP. אלו עשויים להיות מעט יקרים יחסית, שווה בהחלט ללכת על ראשי דיו תואמים שניתן להשיג בקלות בחנויות הדיו וההדפסה המובילות. מכאן, בואו נעבור לפיצ'רים והיתרונות של הדגם.

 

מידע בסיסי:

הדגם הזה שייך למותג המדפסות המוביל HP שנחשב מאד ומתמיד למותג מוביל בתחום. זוהי מדפסת בטכנולוגית הדפסה של הזרקת דיו והגודל המירבי של הנייר שניתן להשתמש בו הוא נייר A3. זוהי כמובן מדפסת משולבת שכוללת גם סורק מסמכים למחשבים, צילום מסמכים ופקס.

 

כובשת את הבית ואת המשרד הכירו את מדפסת HP OfficeJet Pro 7740. – צילום: pixabay

 

נתוני הדפסה ומאפיינים נוספים:

כאן למעשה אפשר להבין לגמרי את האיכות של המדפסת הזו שמגיעה לרזולוציה מקסימלית של 1200X4800, מאפשרת הדפסה דו צדדית על כל סוג נייר ומתהדרת במהירות הדפסה של 22 דפים לדקה להדפסה בשחור לבן ולא פחות מ-18 דפים לדקה בהדפסה צבעונית. מעבר לכך ניתן לחבר אותה ל-WIFI וכך לייעל את השימוש במשרדים קטנים.

 

אז למי היא מתאימה?

מדובר בלי ספק במוצר מושלם עבור עסקים קטנים, משרדים קטנים ועובדים עצמאיים. זוהי מדפסת אמינה, חזקה וחסכונית למדי (כמובן, יחד עם האפשרות לרכישת ראשי דיו תואמים היא בכלל משתלמת) ואלו בהחלט יוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים של המוצר וכמובן מהפיצ'רים הכל כך נדרשים בעסקים של הדפסות, צילום וסריקה.

 

חשוב להבין כי היא מושלמת למשרדים ועסקים קטנים, אך לא למשרדים גדולים ולא להדפסות מסחריות. מעבר לכך נראה כי גם הרבה סטודנטים בוחרים בדגם הזה, במיוחד אלו שצריכים הדפסות רבות, מהירות ואיכותיות באופן שוטף.

 

כמה היא עולה והאם המחיר משתלם?

את המדפסת הזו ניתן למצוא ברשת בטווח מחירים משתנה עם תתי דגמים מעט שונים אחד מהשני, בטווח ממוצא שבין 1000 לאלפיים שקלים. האם המחיר שווה את זה? ובכן, כשאתם מקבלים:

  • מענה מהיר ואיכותי לכל צרכי ההדפסה שלכם, שליחה של פקסים, צילום וסריקת מסמכים באותו המכשיר.
  • קלות במציאת דיו וחיסכון אדיר מדי שנה עם האפשרות לרכישת ראשי דיו תואמים.
  • מדפסת קלה לתפעול וזולה לתחזוקה שתתן עבודה מצוינת במשך שנים ארוכות.

 

אפשר בהחלט להגיד שמדובר במדפסת טובה במחיר משתלם.

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים מדפסת איכותית לצרכים משרדיים בסיסיים ואף מעבר, זהו הדגם המושלם עבורכם.