כותרות אחרונות
Search

יקב "היוצר" מציג סדרות נבחרות של יינות איכותיים לחג הפסח 2019

 

יקב "היוצר" מציג נבחרת מצויינת של יינות איכותיים לחג הפסח 2019

יינות היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין מכל העולם משבחים אותו. זהו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

 

virtuoso merlot 16 יקב היוצר צילום אייל קרן.

 

מנכ"ל יקב היוצר, אראל ברקאי: "לקראת חג הפסח אנו נערכים כבכל שנה לחגיגה גדולה של יין כמו שאנו יודעים לעשות ביקב היוצר. בחג הפסח ישנה עלייה של למעלה מ 90% אחוזים ברכישת יינות אדומים המתאימים יותר לשולחן החג, לאווירה ולאוכל. יקב היוצר מציע יינות מגוונים ואיכותיים כמו סדרת וירטואוזו המבוססת על שלושה זנים אדומים והגוורצטרמינר הלבן וסדרת בראשית המציעה מגוון רחב של יינות נגישים לחך הישראלי הכוללת, קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, שרדונה, סוביניון בלאן ורוזה".

 

 

הסדרות המובחרות לחג פסח 2019

 

virtuoso gewuz 17 יקב היוצר צילום: אייל קרן

 

סדרת VIRTUOSO

הסדרה מבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה סוביניון, מרלו ושיראז. סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה, וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת.

 

ייצור היין בוצע על ידי קליטת הענבים וריסוקם, הם קוררו ועברו להשריה קרה עם הקליפות למשך כ-3 שבועות. לאחר מכן, היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 9 חודשים.

 

 

קברנה סוביניון – יין בעל טעם חזק ועוצמתי מכרמי קברנה סוביניון בגליל העליון ומכרמים במושב דישון. יין חזק ועוצמתי, שילוב בין ענבי קברנה מכרמים במושב דישון ובמושב לכיש. בעל ניחוחות של ענבי שועל וציפורן. מכיל 130% כהל.

 

מרלו – יין מלא עם רעננות מיוחדת מכרם הנטוע בקרבת צומת ישע שבגליל העליון, בעל ניחוחות של פטל אדום ווניל. מכיל 13.6% כהל.

 

virtuoso merlot 16 יקב היוצר – צילום: אייל קרן

שיראז – יין רך ועוצמתי הנוצר משילוב ייחודי של 2 כרמי שיראז, האחד ממוקם צפונית לכפר תבור והשני נטוע במורד מדרון על יד קיבוץ עין דור. בעל ניחוחות של תותים, שזיף וקינמון. מכיל 13.6% כהל.

 

 

גוורצטרמינר – יין מעודן ורענן, מענבי הזן הארומטי גוורצטרמינר הגדלים בצפון הנגב.  בעל ניחוחות של פירות אקזוטיים, פרחים לבנים ותבלינים. מכיל 11.5% כהל.

 

 

מחיר מומלץ לצרכן: 49.9 שקלים. מבצע לפסח 2 בקבוקים ב- 80 ₪.

 

סדרת בראשית (Genesis) יקב היוצר

 

בראשית sauvignon blanc – צילום: אייל קרן

 

 

הזנים השונים נוצרו מכרמים רעננים מצפון הארץ ועד דרומה. תחילתה של יצירת בראשית נעוצה באופן גידולם הייחודי של הכרמים המספק ליינן את חומרי הגלם הראויים ביותר. התהליך ממשיך בבציר לילה עם ניחוח אגלי הטל העוטף את האשכולות. בתהליך ההתיישנות של היין, הענבים נשארים במגע עם הקליפות לשבוע בלבד, במטרה להביא יינות נגישים ובשלים יותר. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 6 חודשים.

 

קברנה סוביניון – יין מלא עם ניחוחות חזקים, נוצר משילוב ענבים בין שני כרמים מהצפון המוריק בכרם דישון לדרום שטוף השמש בכרם לכיש. נוצר מענבי קברנה הגדלים בגליל העליון ובחבל לכיש. יין מלא אך מלטף עם ארומות של פירות יער ווניל. מכיל 13.1% כהל.

 

מרלו – יין עדין ורענן, משלב את קסם הכרמים של זיכרון יעקב הירוקה ואת ניחוח הכרמים הוותיקים. משלב קסם של כרמי זכרון יעקב עם ניחוחות כרמי גבעת שמש. יין עדין ורענן בעל ניחוחות פטל ומוקה. מכיל 13.6% כהל.

 

צילום: אייל קרן

 

שיראז – יין רך עם מרקם קטיפתי ומלטף, נוצר משילוב של 3 כרמים ייחודיים מאזור כפר תבור. שילוב של 3 כרמים יהודיים נטועים בזן שיראז באזור כפר תבור. יין רך וקטיפתי בעל ניחוחות של שזיף וקקאו. מכיל 13.1% כהל.

 

שיראז – יין רך עם מרקם קטיפתי ומלטף, נוצר משילוב של 3 כרמים ייחודיים מאזור כפר תבור. שילוב של 3 כרמים יהודיים נטועים בזן שיראז באזור כפר תבור. יין רך וקטיפתי בעל ניחוחות של שזיף וקקאו. מכיל 13.1% כהל.

 

בראשית shirazt 14 צילום אייל קרן

 

שרדונה – יין מלא ורענן הנוצר מענבי השרדונה הגדלים בשילו. מכיל 13% כהל.

 

סוביניון בלאן – יין פריך ורענן שמקורו בכרמי כפר תבור. עשיר בניחוחות עשבוניים האופייניים לזן ממערב צרפת. מכיל 12% כהל.

 

בראשית sauvignon blanc – צילום: אייל קרן

 

רוזה – יין עגול ורענן המופק מענבי גראנש הגדלים בכפר קיש שבגליל התחתון. עשיר בניחוחות של פרי אדום המופק מתסיסה קרה של יין. מכיל 12% כהל.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 39.9 שקלים. מבצע לפסח 2 בקבוקים 60 ₪

 

להשיג ברשתות ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.