כותרות אחרונות
Search

"יקבי כרמל" משיקים את "SPARKLING MOJO" יין אדום ויין לבן חצי יבש עם טוויסט מבעבע.

 

 

לשנה חדשה ומבעבעת !

"יקבי כרמל" ממשיכים לחדש ומשיקים את "SPARKLING MOJO" יין אדום ויין לבן חצי יבש  עם טוויסט מבעבע במיוחד לחגיגות השנה החדשה !

ההשקה מלווה בקמפיין רחב במדיה תחת הסלוגן: 'מבעבע בקטע אחר' !

 

גלעד הלוי, יו"ר דירקטוריון יקבי כרמל, נדב ארנס מנכ"ל יקבי כרמל, יוסי אדרי, סמנכ"ל השיווק והמכירות ביקב  ורן אסא מנהל השיווק, השיקו באירוע חגיגי ועתיר כוכבים את "SPARKLING MOJO", היין המבעבע החדש של יקבי כרמל.

 

לאירוע שהתקיים במועדון "מטרופוליטן" בתל אביב, הגיעו אושיות מעולם האלכוהול והיין, אנשי עסקים מהתחום, חברי הנהלה של יקבי כרמל, אנשי תקשורת,  סלבריטאים ומובילי דעה בהם השחקן והמנחה גל אמיתי, וחברי להקת התקווה 6, אשר הפתיעו את הנוכחים בהופעה אקוסטית.

 

בהמשך להשקה המוצלחת של MOJO, סדרת יינות המותאמת במיוחד לדור המילניום הצעיר, יקבי כרמל מרחיבים את הסדרה ומשיקים את SPARKLING MOJO  – זוג יינות מבעבעים (אדום ולבן) חצי יבשים (11.5%-12% אלכוהול) בסגנון הלמברוסקו האיטלקי.

 

מימין: מנכ"ל יקבי כרמל נדב ארנס יחד עם היינן הראשי יפתח פרץ – צילום: ערן לם

 

היינות מושקים לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה ובהמשך למגמה העולמית של עלייה בצריכת יינות מבעבעים, המשפיעה גם על הצרכן הישראלי החוגג את השנה האזרחית החדשה עם יינות מבעבעים וארומטיים במחירים נוחים ואידיאליים לאירוח ולרגעי שמחה משותפים.

 

מימין לשמאל: רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, יוסי אדרי סמנכל השיווק, נדב ארנס מנכ"ל יקבי כרמל, גלעד הלוי יו"ר דרקטוריון – צילום: ערן לם

 

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל:  "הרחבת סדרת "MOJO" וההשקה של היינות המבעבעים תחת אותו מותג,  מאפשרות  לנו לתת מענה, לכלל צרכני הקטגוריה ולדור המילניום המחפשים יינות מבעבעים, טעימים וארומטיים עם תו איכות של יקב בעל ניסיון ובמחירים נגישים. היינות החדשים והסדרה בכלל מאפשרים לצרכנים לחגוג את השנה החדשה בדרך שיבחרו, בין אם לארח או להתארח, בין אם מסיבה במפגש חברים או בערב רומנטי זוגי, ולהביא יין עם טוויסט שהופך כל אירוע למיוחד ולחגיגי"

 

סדרת  "SPARKLING MOJO" מפגישה זנים וסגנונות שונים ומשלימים, המתאימים לטרנד המבעבעים עם טוויסט עדכני. לעיצוב האופנתי של "SPARKLING MOJO" המבוסס על אייקון החיוך המזוהה עם סדרת "MOJO",  נוספה נראות יוקרתית של פקק שמפניה שנותן את אותו אפקט ה"וואוו" בפתיחת הבקבוק המאפיין יינות מבעבעים.  

 

יקיב כרמל משיקים SPARKLING MOJO מחיר מומלץ לצרכן 30 שקל צילום איל קרן

 

 הסדרה כוללת שני יינות, לבן ואדום חצי יבשים:

"SPARKLING MOJO" לבן: יין קליל, פרחוני ומשמח, בעל 11.5% אלכוהול.

"SPARKLING MOJO" אדום: יין ארומטי, פירותי וטעים, בעל 12% אלכוהול.

 

יינות "SPARKLING MOJO" ישווקו במחיר מומלץ  של 30 ₪ וניתן להשיגה ברשתות השיווק וחנויות היין ברחבי הארץ. 

 

על סדרת "MOJO"

יקבי כרמל, היקב המוביל  בישראל, מחדש עם סדרת יינות חדשה וייחודית הפונה לדור המילניאלס (צרכני העתיד) תחת השם  MOJO – MOMENTS OF JOY   (רגעים של שמחה) עם טעמים נגישים ,עיצוב צעיר וטרנדי ושפה תקשורתית ייחודית ומבודלת.

סדרת  MOJO MOMENTS OF JOY מביאה לידי ביטוי את העושר שנוצר ממפגש לא צפוי של זנים , סגנונות וטעמים המפתיעים. הסדרה כוללת בלנד לבן עם עקצוץ של גוורץ, קברנה סובניון עם טוויסט מתוק, יין מבעבע אדום בסגנון למברוסקו, יין מבעבע לבן בסגנון למברוסקו.

על יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז הקמתו לפני 137 שנים בהן לא החמיץ אף בציר. היקב ההיסטורי הגדול של המדינה התחדש, עבר מהפך ומייצר כיום יינות במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.