כותרות אחרונות
Search

"ילדים, עכשיו לישון!" – לראשונה בישראל השקת ספר שהוא פתרון ידידותי להורים לילדים.

צילום: רפי דלויה

 

"ילדים, עכשיו לישון!"

לראשונה בישראל השקת ספר שהוא פתרון ידידותי להורים לילדים.

להובלה לשינה איכותית וטובה – באמצעות קמפיין דיגיטל-וטלוויזיה המושתת על סדרת דוקו-ריאליטי בת 4 פרקים בכיכובם של אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, הקומיקאית הדר לוי ו- 4 משפחות שונות מרחבי הארץ.

 

קמפיין הדיגיטל-טלוויזיה בהובלת משרד הפרסום  "SEE-ON&Beyond" של חיליק שיאון נועד לקדם את הספר "ילדים, עכשיו לישון!", ספרו החדש והרביעי של אבי ברססט – מומחה השינה ומנכ"ל הולנדיה ואת התכנים הייחודיים שבו המסייעים להורים להוביל את המשפחה אל שנת לילה טובה ושקטה.

 

אבי ברססט – צילום: רפי דלויה

 

בבסיס רעיון הקמפיין: אבי ברססט, מנטור השינה האיכותית, מייעץ למשפחות המתמודדות עם קשיי שינה במגוון גילאים ועל רקע רחב ואיתו הדר לוי, קומיקאית ורבלית המתלמדת תחת חסותו של ברססט בביקורים השונים, עד לסרט האחרון שהוא הטסט להסמכתה למנטורית שינה.

 

אבי ברססט יחד עם הדר לוי – צילום: רפי דלויה

 

הקמפיין יגובה ביצירת שיח-הורים ברשת סביב בעיות השינה השונות, הפעילות תתקיים בפורום השינה המוביל בישראל בפייסבוק, בקבוצת מאמאגורו המונה מעל 200 אלף אמהות, מאמצחיק המונה מעל 550,000 אמהות – ובקבוצות הורים נוספות.

 

הפרק הרביעי והמסכם בסדרה באורך של 2.5 דקות

ישודר במהדורת מוצ"ש הקרוב של רשת 13

בהשקת הקמפיין הושקעו כ-700,000 ש"ח

 

"ילדים עכשין לישון!" הוא ספרו הרביעי של אבי ברססט והספר הראשון שנכתב אי פעם במטרה להרדים את קוראיו. הוא מסייע להורים להוביל את המשפחה אל שנת הלילה השקטה והטובה באמצעות המחשת סיטואציות מחיי היומיום של הורים לילדים ותשובות בגובה העיניים על הגורמים מעכבי השינה, המכשולים הפיזיים והרגשיים, גישות ושיטות שונות להרדמה רגועה ונינוחה ושלל פתרונות לשנת לילה איכותית.  

 

הספר יושק במהלך ראשון מסוגו בישראל באמצעות קמפיין דיגיטל וטלוויזיה, שבמרכזו סדרת סרטוני דוקו-ריאליטי בת 4 פרקים בכיכובם של אבי ברססט והקומיקאית הדר לוי.

 

תקציר הסדרה: אבי ברססט, מנטור השינה האיכותית, מייעץ למשפחות המתמודדות עם קשיי שינה במגוון גילאים ועל רקע רחב. כל משפחה נהנית מעצות הזהב של ברססט ומהספר החדש שמוענק לה בתום הביקור.  4 משפחות זוכות במהלך הסדרה ל"ביקורי בית של אבי". כל משפחה משקפת בעיה שכיחה בעולם השינה. 

 

את אבי ברססט מלווה בביקורי הבית הדר לוי, קומיקאית ורבאלית, אם לילד בעצמה, שמזדהה עם הבעיות של הפונים השונים, מתווכת בצורה משעשעת את השאלות והטיפים ומגלה שהספר המושק עשוי להפוך לתנ"ך השינה שכל בית זקוק לו.  מסע ביקורי הבית במשפחות השונות, תחת הדרכתו של אבי, הוא גם חלק ממסע ההדרכה והמנטורינג של לוי. היא משתתפת בביקורי הבית, לומדת, מתרשמת ונערכת ל"טסט" שאליו היא מתכוננת, שיגיע באירוע המסכם של המהלך.

 

שלושת הפרקים הראשונים, כל אחד מהם באורך כ-3 דקות, יעלו למדיות הדיגיטליות השונות ובהן מתחם תוכן עשיר ומיוחד באתר רשת 13. הפרק הרביעי והסופי באורך 2.5 דקות ישודר בטלוויזיה בחדשות השבת של רשת 13.

 

הקמפיין החדשני והראשון מסוגו בישראל להשקת ספר חדש ולהגברת המודעות לנושאים המובאים בו הוא בפיתוח ובהפקה של משרד הפרסום והתוכן האסטרטגי  SEE-ON&Beyond בניהול חיליק שיאון, המתמחה בהנגשת תוכן יצירתי-אסטרטגי לקהל הישראלי מזה קרוב ל-30 שנה.

 

לדברי חיליק שיאון: "המחבר אבי ברססט כתב ספר פורץ דרך הן באיכות הידע והן באופן ההנגשה שלו וזה חייב רעיון קריאייטיבי פורץ דרך. הסדרה "ילדים, עכשיו לישון", כשם הספר, תוכננה כמהלך דוקו-ריאליטי מתפתח, נוגע בחיים, משלב אוטוריטה כמו של מחבר הספר וקומיקאית מרתקת. הצמד המיוחד נוגע ממש במשפחות שחוות לילות לבנים רבים, מצפות וזוכות לעצות המדויקות של אבי ברססט, שמצדו נתן אור ירוק מיידי למהלך הקריאייטיבי המיוחד".

 

אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה, מחזק את האוטוריטה שלו בעולמות השינה ומנגיש מידע בעל ערך רב לקורא. המהלך כולו הוא תסריט שהותאם למציאות משתנה שאותה אנו חווים ביתר שאת בשנה האחרונה. לצרכנים היום אין עוד סבלנות למבול של פרסומות מהסוג הבידורי נטו. הם מבקשים יותר  יותר מידע (Information) ותועלות ברורות, בגובה העיניים. ובתוך כך, המותגים נאלצים ללמוד ולאמץ את השפה התקשורתית חדשה, שפת התוכן.

 

בשפה זו מפרסמים מחויבים לחדד ולפרט, יותר מאי פעם, את התועלות ואת הערך האמיתי שהם מספקים לצרכן. כי לשם מכוון הקשב העיקרי שלו. עליהם לספר מחדש את סיפור המותג באופן מקצועי ורהוט, עד שמושגת הבנה. מידע-שמייצר-הבנה הוא הבסיס להשגת התפוקה המרכזית של הקמפיין. וכל זה כדי לייצר את השורה התחתונה: פעולה, קניה בפועל.