כותרות אחרונות
Search

יחד עם המשלוח השני של החיסונים הגיעו לארץ גם מאות מכשירי אל פסק לאבטחת אספקת חשמל סדירה במקררים.

 

 

יחד עם המשלוח השני של החיסונים הגיעו לארץ גם מאות מכשירי אל פסק לאבטחת אספקת חשמל סדירה במקררים.

מאות מכשירי UPS (מכשירי אל פסק) וסוללות גיבוי של חברת "EATON" נחתו בישראל כדי לספק הגנת חשמל למקררי החיסונים.

 

עם הגעת חיסוני חברת מודרנה, והמשלוח השני של חיסוני חברת "פייזר", נחתו בימים האחרונים גם מאות מכשירי אל-פסק וסוללות גיבוי חשמליות לשמירה על מקררי החיסונים נגד הפסקות והפרעות חשמל. את המכשירים הביאה במשלוח אווירי מיוחד חברת "Eaton" ישראל שתספק אותם לקופות החולים ברחבי הארץ באמצעות חברת "יונירום אלקטרוניקס".

 

מנכ"ל יונירום אלקטרוניקס, צביקה טרטלאוב: "מיד עם תחילת מבצע החיסונים, נרתמה חברת "יונירום" והתקינה מס' גדול של מערכות אל פסק של "Eaton" במס' אתרים תוך ימים ספורים ובמקביל הזמינה ממפעלי "Eaton" באירופה מס' גדול של מכשירי אל פסק נוספים עם סוללות".

 

צילום: יח"צ חברת Eaton

 

את מכשירי האל פסק והסוללות מחברים למקררים במטרה לאפשר זמן גיבוי ארוך יותר במקרה של הפסקות חשמל. בזכות המכשירים, בזמן אירוע של עומס על רשת החשמל, הפרעות בתשתית או קצר, המקררים ימשיכו לקבל גיבוי ואנרגיה כדי שהחיסונים יישמרו במצב אופטימלי, עד שיכנס לפעולה גנרטור חירום או עד טיפול בבעיית החשמל. בקופות החולים החליטו לא להסתכן ובחרו במערכות עם זמן גיבוי גבוה מהרגיל – עד שלוש וחצי שעות של אנרגיה מלאה לכל מקרר.

 

רות אביאל – צילום: ניב קנטור

 

רות אביאל, מנהלת תחום "Power Quality" בחברת "Eaton" ציינה: "אנו גאים לקחת חלק במערך החיסונים הלאומי ולהביא את הטכנולוגיה שלנו במטרה לשמור על החיסונים ולוודא שאף חיסון לא ייזרק בגלל כשלים טכניים. המערכות שלנו, שמותקנות על ידי חברת "יונירום אלקטרוניקס", יסייעו לשמור נגד הפרעות ברשת החשמל ויהוו הגנה הכרחית במקרה של כשל כזה או אחר. אנו מקווים שמבצע החיסונים יעבור בשלום אך מוכנים לכל תקלה או בעיית חשמל".