כותרות אחרונות
Search

יובל קינן מונה למנכ"ל "Yandex ישראל".

יובל קינן – צילום: באדיבות "יאנדקס"

 

יובל קינן מונה למנכ"ל "Yandex ישראל".

            "Yandex", מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, קיבלה החלטה אסטרטגית להקים מרכז פעילות עצמאי בישראל, וממנה לראשונה מנכ״ל מקומי לכלל שירותיה.

מינויו של קינן, מהמנהלים הבכירים והמנוסים בתחום הטלקום בישראל, צפוי לחזק את פעילות "Yandex" בישראל ולייצר צמיחה מהירה.

 

ענקית הטכנולוגיה Yandex (נאסד״ק: YNDX), מודיעה היום על מינויו של יובל קינן למנכ"ל Yandex ישראל. Yandex, מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם והגדולה ביותר ברוסיה ובמזרח אירופה, המפתחת רכבים אוטונומיים וטכנולוגיות מתקדמות בעולמות הפוד-טק, רייד-טק, שירותי ענן ואי-קומרס.

 

בעקבות שאיפתה להרחיב את הפעילות בישראל, מחליטה החברה הבינלאומית להקים מרכז פעילות עצמאי, וממנה לראשונה מנכ״ל מקומי שיוביל את כל פעילויותיה בישראל. קינן יוביל את הקמת האתר המקומי, על כלל שירותי החברה, ועתיד לנהל את התרחבותה של Yandex בישראל עם כניסת שירותים חדשים עתידיים.

 

קינן, בן 46, הוא מהמנהלים הבכירים והמנוסים בתחום הטלקום בישראל. בתפקידו האחרון קינן שימש כמשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, שהובילה את מהפיכת טלוויזיית ה- IP בישראל ופיתחה רשת סיבים עצמאית המשרתת היום מאות אלפי לקוחות. מינויו של קינן מהווה צעד ראשוני לביסוס מעמדה של החברה כשחקנית מרכזית בתחומי הטכנולוגיה והצרכנות בשוק הישראלי.

 

יובל קינן – צילום: באדיבות "יאנדקס"

 

בשנה האחרונה בלטה במיוחד Yandex בישראל עם השקת השירות המהפכני Yango Deli  שהביא את בשורת משלוחי המכולת הסופר מהירים לישראל, ומאז מתרחב בקצב מהיר; שירות זה הצטרף לאפליקציית הזמנת המוניות Yango ולתכניות הכשרת והסבת אקדמאיים לעולמות ההיי טק Yandex Education, פיתוח רובוט השליחויות האוטונומי Rover שעתיד להתחיל בניסוי בקרוב; ופרויקט הרכב האוטונומי של החברה, הנחשב למתקדם ביותר בישראל.

 

אודות Yandex

Yandex (נאסד"ק:YNDX) הינה ענקית טכנולוגיה מהמובילות בעולם והגדולה ביותר ברוסיה ובמזרח אירופה, אשר מפתחת מוצרים ושירותים חכמים המופעלים בעיקר על ידי למידת מכונה. המטרה של Yandex היא לעזור לצרכנים ולעסקים לנווט טוב יותר בעולם המקוון והלא מקוון. מאז 1997, Yandex מספקת, ברמה עולמית, שירותי חיפוש ומידע הרלוונטיים לאזורים שונים. בנוסף, Yandex פיתחה שירותי תחבורה מהמובילים בשוק, לרבות מוצרי ניווט, ויישומים ניידים אחרים עבור מיליוני צרכנים ברחבי העולם. ל- Yandex משרדים ב-22 מדינות ברחבי העולם, והחברה נסחרת בנאסד"ק מאז 2011 בשווי של למעלה מ-28 מיליארד דולר.

 

אודות Yandex ישראל:

Yandex החלה את פעילותה בשוק הישראלי בישראל בשנת 2018 על ידי השקת שירות המונית Yango, שהביא רוח של התחדשות לתעשיית המוניות המקומית עם טכנולוגיות מתקדמות והמשיכה להציג לשוק המקומי יוזמות ויחידות עסקיות רבות המציעות מגוון רחב של שירותים וכיום ל-Yandex נוכחות בשוק הישראלי באמצעות אפליקציית הזמנת המוניות Yango אפליקציית מכולת האונליין Yango Deli המספקת משלוחים בתוך כ-15 דקות Yango Deli, שירותי לוגיסטיקה ומשלוחי ״מייל אחרון״ Yango Delivery, תכניות הלימודים Yandex Education ל- Data, AI, WEB, שרותי הסטרימינג Yandex Music ופרויקט הטכנולוגיה האוטונומית של החברה Yandex Self Driving Group (אשר מפעילה בישראל רכבי ניסוי רכבים אוטונומיים ואת רובר המשלוחים האוטונומי).