כותרות אחרונות
Search

טרנדים לשנת 2020 בארונות הזזה באדיבות דלתות הזזה "רדווד"!

צילום: יח"צ רדווד

 

 

דלתות הזזה "רדווד"

טרנדים לשנת 2020 בארונות הזזה

חדר השינה נראה לכם מיושן? ארון המעילים בכניסה לבית כבר לא מתאים ללוק החדש של הסלון? הילדים גדלו והצרכים השתנו? זה הזמן להתקין ארונות הזזה חדשים שישדרגו כל חלל וישוו לו מראה חדש ועדכני.

 

ארונות הזזה הם אחד הפריטים החשובים והגדולים בתקציב הבית, בגלל הפונקציונליות של האחסון וגם היות והם מהווים אלמנט עיצובי חשוב ודומיננטי בחללים. רכישה חדשה של ארונות הזזה דורשת מחשבה ותכנון מקדים כדי למקסם את התוצאה. הלכנו לבדוק מה חדש בתחום ארונות ההזזה ומהם הטרנדים החדשים לשנת 2020.

 

ואיפה הכי נכון לשאול אם לא אצל הטובים ביותר? דלתות הזזה "רדווד"  נמצאים ברשימת המובילים בתחום, מאחוריהם 10 שנות ניסיון, לצד איכות ומקצועיות. ביקשנו מאלי דנינו הבעלים והנשמה מאחורי המותג לעדכן אותנו בטרנדים החדשים לשנת 2020.

 

אלי דנינו יחד עם עדי לאון הפרזנטור של redwood

 

מה חדש בתחום העיצוב הפנימי של הארון?

עיצוב פנימי של חלל הארון הוא פונקציה אישית של כל אחד לפי צרכיו. יותר תליה, יותר מדפים או יותר מגרות. מסתבר ש-30 שנה דבר לא השתנה בבניית הארונות. המשתנים הם הגאדג'טים החדשים המשדרגים את איכות החיים.

 

דנינו הבעלים של "רדווד" הוא איש פרקטי ולכן ידריך גם את לקוחותיו לקנות רק את מה שהם באמת צריכים ולא גחמות אופנתיות שתופסות מקום אחסון יקר בארון. אצל "רדווד" אמנם ניתן למצוא הכול, אך הם יעזרו לכם להתמקד ולהתאים את הארון בדיוק לצרכים שלכם. כך למשל ניתן להתאים תלייה גבוהה בחלקו העליון של הארון, מגירה מיוחדת לתכשיטים, מגרות לנעליים ואפילו מתלה לעניבות. יש מי שירצו את קרש הגיהוץ בתוך הארון, ויש כאלו שירצו מגרות תחתונות נשלפות כמו במטבח. ההיצע והחידושים גדולים ומגוונים.

 

אלי דנינו מסביר: "השאלה שכל אחד צריך לשאול את עצמו היא האם העלות מצדיקה את הרכישה והאם אני באמת חייב את האביזר החדש או שסתם בא לי. האם באמת יש לי כל כך הרבה עניבות בשביל מתקן עניבות, והאם נכון יהיה לרכז את כל התכשיטים במגירה מיוחדת שתתפוס מקום של מגירת הלבשה תחתונה למשל". אדם כמו אלי לא "ידחוף" ללקוחות רכישות שהם לא מבחינת "Must Have".

 

 

צילום: יח"צ רדווד

 

שאלנו את אלי דנינו במה חשוב להשקיע בארון ובתקנים פנימיים? 

“באיכות, פרקטיקה וביופי!”

"הדגש צריך להינתן לאיכות חומרי הגלם, הפרזולים, והגימורים הסופיים למוצר שישרת אתכם לאורך זמן."

"רדווד" משתמשים רק במחברי טרפז איכותיים, לבניית הארון שתומכים במדפים האופקיים ושומרים שהארון לא יקרוס.

"כל מסגרות הדלתות הן מאלומיניום איכותי, כל חזיתות המדפים גם הן מאלומיניום ולא מודבקות בקאנט PVC, מה שמקנה למוצר יופי מושלם ושמירה על הארון לאורך שנים רבות. הידיות עשויות אלומיניום עבה המעניק חוזק, עמידות ונוחות."

"דלתות עם "מראה" או זכוכית תמיד יודבקו על פלטת עץ ליתר בטיחות, כדי שבמקרה של תאונה חלקי הזכוכית לא יתפזרו או חלילה יפגעו במי שנמצא בסמוך אלא יישארו דבוקות לפלטת העץ."

"איכות הדלתות ניכרת בשקט של הסגירה. כל הדלתות ב"רדווד" הן בטריקה שקטה עם בולמים, בכל ארון מותקנות 4 מערכות בלימה וטריקה שקטה כדי שיפעלו בשני הצדדים של שתי הדלתות."

"ב"רדווד" יכולים להתפשר על המחיר אבל לא על האיכות."

 

 

צילום: רדווד

 

מהם הטרנדים החדשים בתחום חזיתות הארונות לשנת 2020?

היופי טמון בחזיתות הארון היות ואותן רואים והן משפיעות על החלל כולו ליצירת הרושם הרצוי. זהו בדיוק המקום המתאים "להתפרע" ולהביא את הפן האישי שלכם.

 

נתון מעניין מראה כי 70% מהאנשים בוחרים בצבע הלבן לחזית הארון היות והוא משתלב עם שאר הרהיטים בבית, וממקסם את גודל החדרים.

 

עם זאת בשנת 2020 ניתן לראות מגמה בה אנשים מעיזים יותר ובוחרים צבעים נוספים מעבר ללבן הצפוי. ה"New Wave" מציג אופנה חדשה בחזיתות העץ של הארונות כמו צבעי ה"בטון" עם גימור מחוספס ומשטח לא חלק. לוק חדש נוסף הוא המראה של "שיש" עם ציורי השריגים במבחר גוונים.

 

בחזיתות הזכוכית, אם עד היום הצבע הלבן היה השולט, בשנת 2020 הנטייה היא לעבר הצבע האפור. רק 7% מהקונים יבחרו בצבע השחור או צבע חדשני אחר. אם בשנה האחרונה ראינו תחילתה של אופנת הדפסות צבע על זכוכית כמו נופים, פרחים וטבע, המגמה הזו לקראת סיומה ואנשים מעדיפים את המראה הנקי.

 

ב"רדווד" מזמינים אתכם לעצב לפי טעמכם ועם הטאצ' האישי שלכם את חזית הארונות הסטנדרטיים. לדוגמה חזית המשלבת 2 גוונים של צבע כמו קרם בהיר לצד קרם כהה כשהמשחק ביניהם יוצר יותר עניין, או שילובים של גוונים מנוגדים. ניתן להדביק בהדבקה חיצונית על הזכוכית או העץ פסי אלומיניום בצורות גאומטריות שונות וליצור דגמים בלעדיים משלכם. והשמים הם הגבול.

 

הטרנד החדש לשנת 2020 הוא ליטושי הזכוכית שיוצרים חריצים עדינים במגוון עיצובים ואפשרויות. החריצים הם לפי שרטוט מוקדם ודרישה של הלקוח והדבר כרוך בתוספת תשלום.

 

 

 

מה תמצאו ב"רדווד" שלא תמצאו באף מקום אחר?

את ההתלהבות והתשוקה של אלי דנינו הבעלים למקצוע, ולארונות ההזזה שהם מייצרים במפעל שלהם בעל תו תקן כחול לבן וייצור מקומי בישראל. מובטח לכם שירות אישי ומקצועי ללא ניסיון להגדיל את התקציב אם אין צורך בכך, איכות מוצרים בלתי מתפשרת וחיוך מפה לאוזן. "ההצעה הטובה ביותר שתמצאו האורזת בתוכה מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר ומהחומרים הכי טובים, מותג אמין שקיים 10 שנים, עם ניסיון ו-35,000 לקוחות מרוצים. אמינות, ומקצועיות, בשילוב של מחיר תחרותי. ושיבדקו אותי" הוא אומר בחיוך.

 

להשיג :

ראשון לציון – סחרוב 19,

חיפה – צ'קפוסט, מרדכי מקלף 3,

פתח תקוה בן ציון גליס 18 סגולה,

חולון – חנות דורון שיווק, החרש 6,

באר שבע –חנות בית המעצבים דרך חברון 48,

נתניה – היצירה 6

 

כתובת האתר www.redwood.co.il

אינסטגרם redwood_1234

פייסבוק – ארונות הזזה Redwood