כותרות אחרונות
Search

טל מנדל, נבחרה לכהן כראשת חטיבת הלקוחות וחברת הנהלה בלאומית שירותי בריאות.

טל מנדל – צילום: חגית גורן

 

דירקטוריון לאומית ממשיך בריענון בשדרת הניהול של הקופה.

טל מנדל, מנהלת אגף השיווק בלאומית שירותי בריאות נבחרה לכהן כראשת חטיבת הלקוחות וחברת הנהלה בלאומית שירותי בריאות.

מינויה של הגב' טל מנדל אושר בדירקטוריון של לאומית שירותי בריאות, בראשותו של יו"ר הדירקטוריון מר יעקב (קוקי) אדרי, ובהתאם להמלצתו של מנכ"ל הקופה,  מר חיים פרננדס.

 

מינוי זה של דירקטוריון לאומית הוא צעד נוסף בסבב מינויים לריענון, לייצוב ובניית שדרת הניהול של לאומית שרותי בריאות, להתמודדות מוצלחת בתחרות בענף קופות החולים. קדמו לו בחירתו של מר חיים פרננדס (47) כמנכ"ל לאומית במקומו של מר ניסים אלון (63) הותיק והמינוי של רו"ח הראל שרעבי (43) מי שכיהן כסגן בכיר לראש רשות ההון, ד"ר משה ברקת, כמנהל חטיבת כספים ורכש.

 

טל (52) הינה בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בעולם השיווק והפרסום בחברות תקשורת מובילות (012 סמייל ופרטנר) במסגרתן היתה שותפה לבניית אסטרטגיה שיווקית, להובלת מהלכי הקמה, מיתוג והשקה של תחומי פעילות ושירותים חדשים בשוק התקשורת התחרותי.

 

בארבע השנים האחרונות ניהלה את אגף השיווק בחטיבת הלקוחות בלאומית והיתה אחראית לניהול האסטרטגיה השיווקית, המותג, השיווק, הפרסום והיחצ. בתקופה זו הביאה לפיתוח פלטפורמה דיגיטלית רחבה לשירותי לאומית לנוחות הלקוחות, ולעלייה משמעותית בשימושים בהם.  בתקופת כהונתה פעלה להעלאת המודעות למותג וחיזוקו בכלל המגזרים.

 

טל מנדל – צילום: חגית גורן

 

טל הינה בעלת תואר במנהל עסקים עם התמחות במימון והיא תיכנס לתפקידה החדש בסוף שנת 2020.

 

יו"ר דירקטוריון לאומית, יעקב (קוקי) אדרי ומנכ"ל הקופה, חיים פרננדס בירכו על המינוי וציינו כי הם שמחים על כך שטל מנדל התמנתה לתפקיד : "אין ספק שמינויה של הגב' טל מנדל יחזק מאוד את המקצועיות בצד השיווקי והשירותי של לאומית, וימשיך את המגמה של השנים האחרונות שבאה לידי ביטוי בתקופת הקורונה, בה התעצם המותג של לאומית  והביא לידי ביטוי את יכולותיה החדשניות של לאומית ובפרט בתחום הדיגיטל.  ".

 

לאומית שירותי בריאות מספקת שירות לכ- 750,000 לקוחות. לאומית מעסיקה 3200 עובדים ב – 250 מרכזים רפואיים ובעלת מחזור עסקים שנתי של 5.5 מיליארד ₪