כותרות אחרונות
Search

חשיפה ראשונה של קמפיין הגרעין.! מי עומד מאחורי התוכנית הסודית למאבק בגרעין האירני כהן (יוסי) או לוי (רמי)!!!

צילום יח"צ רמי לוי שיווק השקמה אישור לפרסום ללא תשלום וללא מתן קרדיט

 

 

חשיפה ראשונה של קמפיין הגרעין.!

מי עומד מאחורי התוכנית הסודית למאבק בגרעין האירני כהן (יוסי) או לוי (רמי)!!!

 

בימים הקרובים רמי לוי (רשת "רמי לוי שיווק השקמה") יוצא בקמפיין לא שיגרתי להשקת מפעל הפיצוחים החדש של הרשת במסגרתו נשיא אירן ראיסי חושף את התוכנית הסודית של רמי לוי למאבק בגרעין האירני.

 

ראיסי נשיא אירן מציין שהרפובליקה האסלאמית של אירן מתנגדת בתוקף לתוכנית הגרעין של רמי לוי ודורשת לגנות אותו רגע לפני שהוא חוצה את נקודת האל חזור !.

 

בזמן שראיסי נאם מעל במת האו"ם הגיע עוזרו ולחש על אוזנו שזה מאוחר מדי כי תוכנית הגרעין של רמי לוי כבר יצא לדרך.

 

הקמפיין הנ"ל הינו לקראת השקת המפעל החדש של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" – "קלית השקמה" המייצר למעלה מ- 40 סוגים של פיצוחים במותג הפרטי.

 

צילום יח"צ רמי לוי שיווק השקמה אישור לפרסום ללא תשלום וללא מתן קרדיט

 

עפ"י האסטרטגיה השיווקית של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" במהלך שנת 2023 תשווק הרשת במותג "קליית השקמה" כ-10% מכלל שוק הפיצוחים בישראל.

 

עפ"י נתוני משרד החקלאות שוק הפיצוחים והפירות המיובשים ברשתות השיווק מוערך בכ-12,000 טון בשווי כולל של כ-600 מיליון ₪.

 

רמי לוי: "מוצרי הפיצוחים במותג 'קליית השקמה' הינם באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הזולים ביותר וזהו תחום נוסף במותג הפרטי שהרשת רואה בו מנוף לצמיחה, ולהגדלת נתח המכירות של המותג הפרטי".