כותרות אחרונות
Search

חולצות "אוברסייז" – הבחירה שמחברת אופנה ונוחות.

חולצות "אוברסייז" – צילום: freepik

 

חולצות "אוברסייז" – הבחירה שמחברת אופנה ונוחות.

בגדי "אוברסייז" הופכים עם השנים לטרנד פופולרי יותר ויותר. גם בסגנונות רחוב וגם בסגנונות של אופנה עילית ניתן לראות חולצות אוברסייז כמרכיב משמעותי בארונות בגדי גברים.

 

הסיבה היא כי חולצות "אוברסייז", מעצם היותן חולצות במידה גדולה יותר ממידת הלובש, מהוות פתרון נוח ומאפשר, אך יכולות להיות גם אופנתיות ונועזות כשהן מעוצבות נכון ונלבשות בצורה הולמת.

 

למה אתם חייבים חולצות "אוברסייז" בארון שלכם?

 

יש לנו כמה סיבות פשוטות ומתבקשות למה אתם חייבים לעצמכם גם כן כמה:

 

  • נוחות – היתרון הגדול ביותר של חולצות אוברסייז הוא הנוחות שלהן. הן זורמות עם כל מבנה גוף, נוחות, מאווררות, וכייפיות להפליא. מה שהופך אותן למושלמות ליום בילוי, למנוחה בבית, ואף ליציאה לעבודה בלי לאבד את הנוחות.

 

  • גיוון – חולצת אוברסייז ניתן ללבוש בשילוב כל מה שיש בארון. ג'ינס סקיני למראה יום יומי רגיל, ועד מכנס אלגנט ובלייזר ליצירת מראה אלגנטי לאירוע או לחתונה.

 

  • סגנון – בזכות העיצוב הרחב שלהן, הן מאפשרות משחק רחב ויצירתי עם העיצוב והסגנון שלהן. ולכן תוכלו למצוא אותן מיוצרות מבדים שונים ומשונים, כותנה, פשתן ועוד, ובמגוון עשיר של דוגמאות וצבעים.

 

  • פרופורציה – חולצות אלו מחמיאות למבנה הגוף, ויוצרות פרופיל מעניין ומוחמא.

 

לסיכום: יש לחולצת אוברסייז כמה וכמה יתרונות משמעותיים על פני חולצות רגילות. יש להן אמירה ייחודית ביחס לחולצות האחרות, ולכן הן גיזרה מועדפת על ידי גברים רבים.

 

איך לבחור חולצה "אוברסייז" מתאימה ומחמיאה?

כל עוד תקפידו על כמה כללי אצבע, תוכלו ליהנות מהחולצות החדשות שלכם ולהרגיש כמה אתם מדהימים:

 

חולצת "אוברסייז" מתוכננת בכוונה להיות גדולה יותר מהמידות המקובלות. ועדיין, אתם רוצים לראות את החולצה עומדת יפה על הכתפיים והזרועות, ומחמיאה, ולא מרושלת ומוזנחת.

 

שימו לב לחומר – מאיזה בד תרצו את החולצה? פשתן? כותנה? לכל אחד נעים בחולצה מבד אחר, וכדאי לדעת מה לבחור. גם צבע ודוגמא של החולצה- שיכולה להגיע בצבע לבן קלאסי ושמרני, ועד הדפסים, טקסטים נועזים, צבעוניות ועוד. תוכלו לבחור לפי הסגנון האישי שלכם את החולצה המתאימה לכם.

 

חולצות "אוברסייז" – צילום: freepik

 

אקססוריז לאוברסייז:

אפשר לשלב את חולצת האוברסייז בכל סגנון לבוש. אם אתם לבושים בקו רשמי יותר, תוכלו ללבוש מעליה ג'קט ולשלב עם מכנס אלגנט. הקו הזה מתאים גם לאירועים רשמיים ולחתונות.

 

אוברסייז עם מכנס קצר או ג'ינס מייצר מראה נינוח יותר, של נופש, של בית. אין כמו להסתובב בבית אחרי העבודה עם הבגד הכי נוח שאפשר, ולהנות מההרפייה שהבית מאפשר לכם.

 

EY JEANS- בגדי גברים לאנשים שיש להם סטייל:

אנחנו במותג האופנה EY JEANS, שוקדים כבר מעל 20 שנה לייצר בשבילכם את הבגדים באיכות הגבוהה ביותר עד הבית. ג'ינסים, דגמחים לגבר, חליפות פשתן, טטרה ועוד. מכנסיים מג'ינס, או דגמח, אלגנט וקצרים, ועוד ועוד. קולקציה מגוונת ומקיפה לארון בגדים מושלם ומלא סטייל.

 

הבדים וחומרי הגלם שלנו מיובאים מאיטליה והולנד, ואנחנו מפקחים על כל תהליך הייצור כדי שתהנו מהבגדים שלנו באיכות בין לאומית מוקפדת. בנוסף, צוות המעצבים המוכשרים שלנו מעצב לכם אופנה מלאת שיק ויופי, כך שתהנו בצורה מושלמת מהבגדים המדהימים שלנו.

 

אנחנו כאן בשבילכם, לכל שאלה. אל תהססו ליצור קשר כדי שתתחילו להנות בהקדם מהקולקציה העשירה שלנו.