כותרות אחרונות
Search

חוגגים בצפון הארץ סניף חדש של מותג האופה "ריזרבד" !

חוגגים בצפון הארץ סניף חדש של מותג האופה "ריזרבד" !

בכירי ענף האופנה והקניונים בישראל, אושיות אופנה ומובילי דעת קהל הסתערו על הסניף השלישי של המותג הבינלאומי ריזרבד  שנפתח  בירכא בהשקעה של 8 מיליון ₪ 

 

מעל  10,000 איש ובעיקר אישה,  הסתערו  על סניף הדגל של המותג הבינלאומי "ריזרבד" שנפתח בצפון הארץ, במתחם "מיי בייבי" בישוב ירכא.

 

מימין גס כנען סוניה לבנת ועמיר משה צילום בן פרידמן

 

כשעה לפני הפתיחה נערך במקום אירוע VIP  ע"י הנהלת O&H המייבאת ומשווקת בישראל את "ריזרבד" בישראל, בהם סוניה לבנת ועמיר משה, נציגי המותג מחו"ל ובראשם מיכאל קנייס  מנהל השיווק העולמי של המותג.

 

את האירוע פתח עמיר משה, שאמר: "RESERVED  הוכיח בישראל שיש צמא למותג נחשק. בחרנו להרחיב את הרשת גם לאזור הצפון , ירכא הוא אבן שואבת לכל תושבי האזור ובסופי שבוע מכל הארץ".

 

 עוד הוסיף משה ואמר: "הסניף השלישי נפתח בהשקעה של 8 מיליון ₪ ולראשונה  המותג פותח בישראל  מחלקה ייעודית לתינוקות וילדים.  אחד היתרונות של המותג, הינו חידוש קולקציה פעמיים בשבוע במחירים אטרקטיביים מאוד, גם קולקציית הילדים החדשה, כמו קולקציית הנשים, תתחדש בסחורה חדשה על בסיס שבועי ורמת המחירים בישראל תישאר זהה לזו שבאירופה."  

 

מימין עמיר משה סוניה לבנת וגס כנען צילום בן פרידמן.

 

ג'ס כנעאן מבעלי מתחם "מיי בייבי" אמר: "מתחם "מיי בייבי" הוא הפנינה של הגליל, ואבן שואבת למשפחות המגיעות מכל הארץ. המקום מספק חוויית קניה לצד בילוי. החלטנו להביא את הבשורה האופנתית לאזור הצפון ובחרנו ב"ריזרבד" כמותג מוביל , אופנתי, איכותי, שמתחדש תדירות ובמחיר לכל כיס, יצירת מחלקת ילדים "ריזרבד" לראשונה בארץ הופכת את הסניף לייחודי ובעל ערך מוסף. "

 

בסוף האירוע ערך  ג'ס כנעאן   סיור לאורחים שהגיעו ממרכז הארץ וסיפר על התוכניות להרחבת המקום וכניסתם של מותגים חדשים.