כותרות אחרונות
Search

חדש – קפה נמס עלית מבית "שטראוס" משיק מהדורה מיוחדת של פחיות מעוטרות במשפטים מעצימים.

נמס משפטים – צילום: סטודיו שטראוס

 

חדש – פחיות קפה נמס עלית מבית "שטראוס" עם משפטים מעצימים.

"אני מעולה בדיוק כמו שאני".! "אין כמוני בעולם כולו".!

קפה נמס עלית מבית "שטראוס" משיק מהדורה מיוחדת של פחיות מעוטרות במשפטים מעצימים.

 

קפה נמס עלית מבית "שטראוס" משיק מהדורה מיוחדת של פחיות מעוטרות במשפטים מעצימים שמטרתם לחזק את תחושת הביטחון העצמי. בעולם בו הבדידות חוצה גילאים ומגזרים, קפה נמס עלית ועמותת "רקפת", המתמחה בחיזוק החוסן החברתי-רגשי של מגוון אוכלוסיות, חברו יחד למהלך ייחודי לחיזוק תחושת הגאווה העצמית והחוסן החברתי בקרב המתמודדים עם חרדה חברתית.

 

פחיות המסרים של קפה עלית, הן חלק מפעילות רחבה שמקדם המותג לאורך השנה, במסגרתו יזם מגוון פעילויות לצמצום תופעת הבדידות והעצמה כדרך כוס קפה. המותג התחבר לשיר "אני" של נועה קירל, המעביר מסר של קבלה עצמית והתמודדות עם ביקורת חברתית. בהמשך לכך, נפגשה הזמרת לשיחה על כוס קפה עם צעירים מהעמותה המתמודדים עם חרדה חברתית. כעת, קפה עלית משיק סדרת פחיות מעוצבות עם מסרים מיוחדים המדגישים אהבה עצמית וגאווה.

 

נמס משפטים – צילום: סטודיו שטראוס

 

פחיות קפה נמס עלית במהדורה המיוחדת יעוצבו עם ארבעה מסרים שונים שנבחרו בקפידה. המסרים מחזקים ומזכירים למשתמש את תחושת האהבה והערכה כלפי עצמו. מבין המשפטים שמופיעים על גבי הפחיות: "אני מעולה בדיוק כמו שאני"; "אין כמוני בעולם כולו"; "אני הגרסה הכי טובה של עצמי"; ו"הכל אפשרי גם בשבילי". על גבי האריזות מופיע קוד QR, המוביל לעמוד נחיתה מיוחד המציע מידע על העצמה עצמית, לצד כלים להתמודדות עם בדידות. בנוסף, בעמוד הנחיתה מופיעה פניה לעמותת "רקפת", המספקת תמיכה לצעירים המתמודדים עם חרדה חברתית, ועוזרת להפיג את תחושת הבדידות.