כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – וויסקי 'סינגל פוט סטיל' – ווסקי אירי המעוטר ביותר בפרסים ברחבי העולם.

צילום: יח"צ חו"ל

 

חדש על המדף – וויסקי 'סינגל פוט סטיל'.

לראשונה בישראל, חטיבת האלכוהול של טמפו משיקה בבלעדיות את המותג: Redbreast 12  – וויסקי 'סינגל פוט סטיל' אירי המעוטר ביותר בפרסים ברחבי העולם.


חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להשיק בישראל לראשונה בבלעדיות את מותג הוויסקי RedBreast 12, וויסקי המעוטר ביותר בפרסים ברחבי העולם, תחת הקטגוריה המתפתחת 'סינגל פוט סטיל'.

Redbreast 12 מייצג את המסורת ארוכת השנים של ייצור וויסקי באירלנד הלוקחת אותנו למסע ארוך שכ- 200 שנה אחורה בזמן.

מדובר בוויסקי הנמכר ביותר בעולם בקטגוריה זו המיוצר משילוב של שעורה ושעורה מונבטת העובר זיקוק משולש בדודי זיקוק מסורתיים ולאחר מכן יישון לתקופה של מינימום 12 שנה, בשילוב של חביות אקס ברבן ושרי.

קטגוריית הוויסקי 'סינגל פוט סטיל' האירי, מייצגת את המסורת ארוכת השנים של ייצור וויסקי באירלנד עוד מימים ימימה ומאגדת בתוכה מלאכת אמנות בת כ- 200 שנה של ייצור וויסקי על פי ערכים של שלמות שעברו מדור לדור. הקטגוריה אשר מוערכת מאוד ברחבי העולם בקרב אוהבי הוויסקי, מקבלת לאחרונה עדנה מחודשת ועולה ומתפתחת גם בארץ, לצד הפוקוס על הוויסקי האירי שהולך וגדל.

 

הסיפור המופלא של מותג הוויסקי האירי Redbreast מתחיל איי שם בתחילת המאה עשרים, כאשר חברת סחר מהגדולות בממלכה בשם גילבי'ס החלה לשווק את מותגי הוויסקי מבית ג'ון ג'יימסון. המותג נקרא על שמה של ציפור מקומית ומופלאה בעלת החזה האדמדם, הניתנה לו על ידי יו"ר החברה, אשר היה צפר נלהב והיה מוקסם מציפור זו.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

Redbreast 12 הינו וויסקי סינגל פוט סטיל אולטימטיבי ועשיר, אשר עשוי משעורה ושעורה מונבטת. Redbreast מזוקק שלוש פעמים בדודי זיקוק מסורתיים ומיושן לתקופה של מינימום 12 שנה בחביות אקס ברבן ושרי שנבחרו בקפידה.

 

התוצאה היא ארומטית, קרמית, פירותית וייחודית המדגישה את האיכויות ומורכבות הטעם של סינגל פוט סטיל וויסקי.

Redbreast 12 מתהדר בניחוחות וארומות פירותיות ותבלינים אקזוטיים, בהרמוניה נהדרת ומאוזנת של חריפות ועקצוץ מעודן, קרמיות ושרי כבר מהלגימה הראשונה וממשיך לסיומת ארוכה, חמימה ומספקת. 

 

Redbreast 12 נוצר על ידי המאסטר בלנדר, בילי לייטון, במזקקת מידלטון שבמחוז קורק. הווסקי מציע פרופיל טעם עשיר ומלא עם השפעת שרי ייחודית, שגרמה לו לצבור פופולריות בשווקי הוויסקי האירי המרכזיים ברחבי העולם כולל בארה"ב, בריטניה ואירלנד.

 

הוויסקי הינו המעוטר ביותר בעולם, הוא מפגין מחויבות ברורה לאיכות ולחדשנות והינו הפרמיום וויסקי המתפתח ביותר כיום.

זוכה הפרסים הבאים:

  • DOUBLE GOLD SAN FRANCISCO WORLD SPIRIT COMPETITION 2021  
  • 2019 GOLD MEDAL SAN FRANCISCO WORLD SPIRITS COMPETITION
  • 2019 WINNER ULTIMATE SPIRITS CHALLENGE
  • 2018 WINNER ULTIMATE SPIRITS CHALLENGE

 

מחיר מומלץ לצרכן: 280₪

ניתן לרכוש בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ