כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף ובלעדי בד"ר פישר: "סרקל קיץ" הפתרון לטיפול ושמירה על שיער הראש מפני השמש ומפני נזקי הקיץ והכלור.

 

 

גם בקיץ יש מי ששומר על הילדים שלנו.

חדש ובלעדי בד"ר פישר: "סרקל קיץ" הפתרון לטיפול ושמירה על שיער הראש מפני השמש ומפני נזקי הקיץ והכלור.

 

עונת הקיץ הגיעה ואיתה השמש, הים והבריכה. כל אמא יודעת שבכל קיץ הילדים מבלים שעות רבות בשמש והבילוי המועדף במיוחד על כולם הוא לשחק בבריכה וללכת לים.

 

מה שלא כל אמא יודעת הוא שכמו שאנו שומרים על בריאות העור בהגנה מפני חשיפת קרני השמש המזיקות, חשוב לשמור גם על בריאות השיער והקרקפת של ילדנו.

 

צילום: יעל האן

 

ממחקר שבוצע ב-2019 בקרב אנשים המבלים בבריכות שחייה באופן תדיר, עלה כי: 72% הרגישו יובש בשיער, 67% חשו יובש בקרקפת ו-65% התלוננו על רגישות בעור הקרקפת. עוד ידוע, כי קרני השמש פוגעות באופן ישיר במרקם השיער ובעור הקרקפת. על מנת לשמור על בריאות ילדנו, פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר תכשירים ייחודיים ובלעדיים שבנוסף לשמירה על היגיינת השיער מסייעים גם בהתמודדות עם נזקי הקיץ והכלור על השיער והקרקפת. סדרת סרקל קיץ מכילה שמפו ומרכך לילדים, המותאמים לשימוש יומיומי גם ללא שהייה בבריכה. התכשירים ללא דמעות, נבדקו דרמטולוגית ועברו את מבדק סנסיטיב- המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד.

 

צילום: יעל האן

 

הסדרה מבוססת על רכיב ייחודיPeach leaf extract  – שמקורו במחוז Yamanashi  השוכן למרגלות הר הפוג'י, באתר מס' 1 לגידול אפרסקים ביפן. תמצית עלי האפרסק נחשבת כבעלת סגולות רבות כאשר אחת מהן נבדקה מחקרית והוכחה כמסייעת בטיפול ובהפחתת נזקי כלור ובמניעת יובש הנגרמים לשיער ולעור הקרקפת כתוצאה משהייה במי הבריכה.

 

הנוסחה הייחודית של סרקל קיץ מכילה רוזמרין, שומרת על השיער רך ונקי, מתירה קשרים ומסייעת בשמירה על לחות, גמישות וחיוניות השיער, למראה שיער בריא, חזק ומלא ברק. בריח המוכר והאהוב של סרקל הנשאר לאורך זמן.

 

צילום: יעל האן

 

 

סדרת סרקל של ד"ר פישר הינה הסדרה המובילה והאהובה על הורים וילדים, המסייעת בשמירה על היגיינת השיער כבר למעלה מ-30 שנה וכוללת מגוון תכשירים לשימוש יומיומי.

 

מחיר: 24.90 ₪, כעת במחיר השקה 19.90 ₪.

תכולה: 750 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ורשתות השיווק.

 

בעולם מלא בהבטחות אנחנו סומכים על ד"ר פישר: "בד"ר פישר משלבים מזה 55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם".