כותרות אחרונות
Search

חדש – כבר לא רק בהריון! מלווה למגוון רחב של ניתוחים.

תמונה חינמית:של: mohamed Hassan מ- Pixabay 

 

 

כבר לא רק בהריון!
לראשונה: "מנורה מבטחים" בשיתוף פעולה חדשני עם מרכז רפואי "א.ר.ם", משיקים את  "א.ר.מדולה" – מלווה למגוון רחב של ניתוחים.

 

השירות כולל ליווי צמוד על ידי מטפלים מוסמכים לפני הניתוח, במהלך יום הניתוח  ולאחריו, וכולל בתוכו  כלים להתמודדות עם חרדה, לחץ וכאב בשיטות ריפוי טבעיות, תיווך בין המנותח ובני משפחתו לצוות הרפואי וליווי בחזרה לשגרה לאחר הניתוח

מנורה מבטחים בשירות חדשני עבור המבוטחים: החברה משיקה בימים אלו שירות פורץ דרך בחוויית שירותי הבריאות בישראל וזאת בשיתוף פעולה עם א.ר.ם, המרכז הרב תחומי לא.א.ג. מבוטחי החברה יזכו ליהנות מהטבה ייחודית אשר מאפשרת  קבלת ליווי צמוד של מטפל לפני, במהלך ואחרי ניתוחים מורכבים. השירות החדש יספק ליווי ותמיכה הכולל בתוכו כלים להתמודדות עם לחץ וכאב בשיטות ריפוי טבעיות, לרבות דיקור שיאצו ועוד, תיווך בין המנותח ובני משפחתו לצוות הרפואי וכן ליווי בחזרה לשגרה לאחר הניתוח.

 

ההטבה תינתן למבוטחים המחזיקים בכיסוי לניתוחים בישראל ועוברים ניתוח גדול במגוון רחב של תחומים: עמוד שדרה, בריאטריה, נוירוכירורגיה, ניתוחי לב (למעט צינתורים) וניתוחים אונקולוגים. השירות יינתן בהשתתפות עצמית של 250 ₪ בלבד.

 

 

יעל פליישר, מנהלת תחום תביעות במנורה מבטחים ביטוח בע"מ: "אנו גאים להיות החלוצים בענף הביטוח שמשיקים שירות חדשני בתחום הבריאות בישראל. קבוצת מנורה חרטה על דגלה את ערך החדשנות וקידום ענף הביטוח בישראל תוך הבנה עמוקה של צרכי המבוטחים.  מטרת השירות החדש להקל משמעותית על המטופלים במהלך ניתוחים מורכבים, להעניק להם תמיכה וקשר עם הצוות הרפואי  ולעזור להם מבחינה ריגשית ופיזית גם לאחר הניתוח".

 

תמונה חינמית:של: mohamed Hassan מ- Pixabay 

 

נעה מנלה, מנכ"ל א.ר.ם: "השירות החדש נולד כתוצאה מצורך שעלה מהשטח, חלק מהמועמדים לניתוח חשים מתח וחרדה וזקוקים לעזרה כדי לעבור את חווית הניתוח "בשלום". השירות החדשני עוצב וגובש על ידי גב' עירית וולף גודמן, אשר מובילה את פעילות הרפואה המשלימה – אינטגרטיבית בא.ר.ם ומנכיחה את התפיסה ההוליסטית ביום יום שלנו – תזכורת לטפל לא רק בגוף אלא גם בנפש וברוח, על מנת להיות בריאים". 

 

אודות מנורה מבטחים:

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-240 מיליארד שקל, עם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ -24 מיליארד שקל. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ- 170 מיליארד שקל והנה קבוצת ביטוח הרכב הגדולה בישראל. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.