כותרות אחרונות
Search

חדש במקרר ממחלבות "שטראוס" – "מילקי TRIO"! בטעם חדש עם 3 שכבות מפנקות של פודינג, מוס וקצפת.

 

 

חדש – "מילקי TRIO"!

חדש במקרר ממחלבות "שטראוס" – "מילקי TRIO"! בטעם חדש עם 3 שכבות מפנקות של פודינג, מוס וקצפת.

בסדרה שני טעמים:

* מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת

* מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת

 

מילקי מבית "שטראוס", מותג המעדנים האהוב בישראל, משיק את "מילקי TRIO" – סדרה חדשה עם שלוש שכבות מפנקות. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה, שכבת מוס מפנק ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים שונים – יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק.

 

מילקי טריו בטעם שוקולד חלב ומריר – צילום: סטודיו "שטראוס"

 

בסדרה שני טעמים:  מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת ומעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת.

 

מילקי טריו בטעם שוקולד חלב ותות – צילום: סטודיו "שטראוס"

 

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: ״לכל אחת ואחד יש את ׳טקס המילקי׳ שלה/שלו: יש שאוהבים להתחיל מהקצפת, יש המתחילים מהשוקולד ויש את ׳המערבבים׳! מילקי TRIO משנה את חוקי המשחק עם הביס המושלם שמכיל שלוש שכבות מפנקות בכל כפית!!! הסדרה החדשה מיוצרת במכונה חדשה שהוכנסה למחלבת שטראוס לפני כשנה ומאפשרת לנו להציע לצרכנים חדשנות מוצרית מפנקת במיוחד. סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני. הסדרה החדשה צפויה להתרחב בהמשך עם טעמים נוספים״.

 

שטראוס מובילה את קטגורית המעדנים עם 70% נתח שוק, ומילקי הוא מותג הדגל, עם למעלה מ-35% נתח שוק – המותג הגדול והמוביל בעולם המעדנים. מילקי מאופיין בחדשנות מוצרית ובגיוון, והשיק למעלה מ-100 טעמים ממועד השקתו בשנת 1979.

 

 

משקל: 100 גרם

כשרות: רובין

אלרגנים: מכיל חלב

זמין לרכישה ברשתות השיווק.