כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – הסנטצ'יפס Scentchips – מנורות ריח שמשגעות את העולם ומחוללות מהפכה אמיתית הגיעו עכשיו לישראל !

כשמגע הופך לאור עם ריח משגע !

חדש בישראל – הסנטצ'יפס Scentchips – מנורות ריח שמשגעות את העולם ומחוללות מהפכה אמיתית  הגיעו עכשיו לישראל !

 

ייחודן של מנורות הטאץ' הוא שהן ממיסות את השעווה ומפיצות לשעות ריחות אורגניים על שטחים נרחבים !

 

 בקניון g בראשון לציון מערב הושקה חנות הדגל הראשונה של המותג Scentchips לייצור ושיווק מנורות ריח מעוצבות המשמשות גם כמנורות לילה צבעוניות וגם כמנות להפצת ריחות נעימים בבית. בחנות ניתן למצוא כיום,  מנורות מעוצבות, שעווה בריחות שונים ומגוונים ובצבעים משגעים, סבונים ומגבות.

צילום: רותי ד

באמצע יולי 2018 תיפתח החנות השנייה של הרשת בקריון בחיפה  ולאחריה בערים נוספות והיד עוד נטויה… J

 

בהשקת החנות אשר עוצבה ברוח הרשת הבינלאומית של המותג Scentchips, נכחו: אסף בן דוד מבעלי הרשת בישראל, מורן, אשתו והעזר כנגדו ושותפיו פרופ' איואן מנדוזה – קרדיולוג, ובת זוגו מריאן -אשת עסקים, בעלת מלון ובתי מרקחת בפיליפינים.  כמו כן, כיבד בנוכחותו ברי קלארק – בעליה של רשת סנטצ'יפס העולמית. המוזמנים לאירוע נהנו מכיבוד מושקע, משמפניה ומנוכחותו של איזי, זמר הראפ הפופולרי.

במרכז התמונה אסף בן דוד מבעלי הרשת בישראל, מורן, אשתו והעזר כנגדו מימינם ומשמאלם שותפיו פרופ' איואן מנדוזה – קרדיולוג, ובת זוגו מריאן -אשת עסקים, בעלת מלון ובתי מרקחת בפיליפינים. וברי קלארק – בעליה של רשת סנטצ'יפס העולמית צילום: אבי בר

אסף בן דוד מספר: "הכל החל בפיליפינים, שם נחשפתי למוצר, אהבתי ורכשתי אותו. הבאתי אותו כמתנות למשפחה ולחברים והם התלהבו וביקשו עוד מהמוצר… ואז הבנתי שיש כאן הזדמנות עסקית מדהימה. ייחודן של מנורות הטאץ' הוא שהן ממיסות את השעווה ומפיצות לשעות ריחות אורגניים על שטחים נרחבים.

צילום: רותי ד

בחנות הדגל החדשה הראשונה בארץ, תוכלו למצוא כ-25 סוגי מנורות מגע ייחודיות ויפהפיות, הפועלות בשלוש רמות של אור: במגע ראשון – אור חלש וריח עדין, במגע שני – אור וריח ברמה בינונית ובמגע שלישי – אור וריח חזקים. המנורה מחממת את השעווה בריח המועדף על המשתמש והריח למעשה מתפזר על פני שטח של 60-70 מ"ר ובעל עמידות ל: 8-10 שעות. בהמשך, תשווק החברה בישראל גם מנורות  לרכבים.

צילום: רותי ד

במנורות המעוצבות יש נורות הלוגן 35 ואט שניתנות להחלפה כשהן קרות ומנותקות מהחשמל. השימוש בנורות אלוגן ולא בנורות לד, הוא הצורך בחימום מיידי של השעווה הריחנית. השעווה המיוצרת ידנית. היא אורגנית, ללא כימיקלים, מתאימה לחדרי תינוקות וילדים ומגיעה בריחות שונים ובצבעים שונים.

צילום: רותי ד

חברת Scentchips  נוסדה בשנת 1979 בפיליפינים והיא ונחשבת מובילה בתעשיית הניחוח הביתי. החברה מחוייבת לאיכות ושירות ברמה בינלאומית תוך שמירה על המסורת של ייצור ניחוחות פרימיום בעבודת יד קפדנית ובחדשנות הגבוהה ביותר בתחום.

 

לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/ScentchipsIsrael/

לדף האינסטגרם: https://www.instagram.com/scentchips_israel/