כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – "גלדווין לואיס" – גוף חינוכי עולמי עם סיפור חינוכי מעולם אחר…

אולפן שידורים מיוחד של "גלדווין לואיס" – צילום: רן אפללו.

 

"גלדווין לואיס" – סיפור חינוכי מעולם אחר.

"גלדווין לואיס" הוא גוף חינוכי עולמי אך חדש בישראל הפונה לכל הגילאים ומציע להם ללמוד קורס או סדנה שמתאימה בול לכישוריהם במטרה לבנות קריירה.

"גלדווין לואיס" הוא גוף חינוכי חדש המשנה את כללי המשחק ואת תודעת הלימוד הישנה.

 

 

גלדווין לואיס הוא תוצר מצויין של ימי הקורונה. תוצר פרקטי, מהיר, קצבי ומלא ידע ואפשרויות המתאימות לכל מי שרוצה ללמוד. ילדים ובוגרים ימצאו ברשימת הקורסים והסדנאות של "גלדווין לואיס" אפשרויות נרחבות המתאימות בנפרד לכל אחד מאיתנו.

 

מאז השקת "גלדווין לואיס" נרשמו ללימודים תחתיו אלפי תלמידים חדשים וביניהם גם עובדים שמצאו את עצמם בחל"ת או שחרב הפיטורין הונפה מעל לראשם.

 

בזמנים שהאינטרנט תפס את מרכז הבמה, כולנו מבינים שלימודים מדויקים סביב נושאי הליבה האינטרנטיים ישמשו אותנו טוב בעתיד.

 

לימודים עבור תואר הולכים ומתייתרים אל מול מציאות שדורשת מאיתנו להיות מעודכנים, מהירים ומסוגלים לעבוד מהבית באמצעות המחשב הנייד.

 

"גלדווין לואיס" הוא גוף חינוכי חדש המשנה את כללי המשחק ואת תודעת הלימוד הישנה.

 

ברשימת הקורסים והסדנאות שמקיים "גלדווין לואיס", נוכל לגלות מקצועות רבים שניתן ללמוד במהירות יחסית. נושאים כמו: יזמות, סייבר, תכנות, בניית אתרים, ניהל קמפיינים באינטרנט ועוד מצפים לנו שם באפליקציות מרהיבות ונלמדים באמצעות הטכנולוגיה הכי חדשה בתחום.

 

"גלדווין לואיס" מייעץ, מכוון ומדריך אותנו כדי שכל תלמיד, בכל גיל, ילמד רק מקצועות שיהיו שימושיים עבורו בטווח הקצר והארוך.

 

כל המערכת הזו נשענת על קהילה עולמית אשר מקיימת כנסים בארץ ובעולם, טיולי לימודים. זו לא שיטה.. זה פשוט העתיד.

 

 

הלימודים מתבצעים מאולפן שידור מהודר בטכנולוגיות 4K וכולל מספר זוויות צילום שונות, "ממש כמו לראות טלוויזה – רק שאפשר לדבר עם המרצה" השידורים כוללים ארכיון שיעורים חכם ומוקלט לנוחות התלמיד.  

 

אגב, בטח אתם שואלים את עצמכם? מי זה גלדווין לואיס? אז זהו.. שאף אחד בעולם לא בדיוק יודע מי הוא אותו אדם, אבל כולם יודעים מה הוא וכיצד הוא פעל. יש האומרים כי מדובר בהוגה רעיונות אירופאי שנהג לחנך את תושבי העיירה בו הוא התגורר.. מאז כל מערכת חינוך חכמה נקראת "גלדווין".