כותרות אחרונות
Search

חגי תשרי עם "יינות הנגב" במחירים מיוחדים.

צילום: יקב מואה

 

חגי תשרי עם "יינות הנגב" במחירים מיוחדים.

הזדמנות ייחודית להרכבה עצמית של מארזי יין מהמדבר בהנחות של עד 40%.

 

קרן מיראז' ומועדון יקבי הנגב במכירה מיוחדת לקראת החגים בה תוכלו להרכיב מארזי יין ולרכוש מיינות הנגב בהנחות של עד 40%. כך למשל זוג בקבוקי קברנה סוביניון של יקב רמת נגב יעלה רק 98 ש"ח, בקבוק במארז שישייה של יקב פינטו יעלה 70 ש"ח בלבד, זוג בקבוקי יקב מואה ב-158 ש"ח ועוד…

 

מועדון יקבי וכרמי הנגב, בשיתוף קבוצת "בקבוקים במחירים מיוחדים", יוצאים במבצע ייחודי לקראת חגי תשרי, המאפשר לכם ליהנות מיינות איכותיים של הנגב במחירים אטרקטיביים במיוחד. הקמפיין נועד לתמוך בעסקים הישראליים בתחום היין בנגב ופועל להנגשת היינות לקהל הרחב במחירים משתלמים.

 

בעת הזו, כשמלחמה פוגעת באזורים רבים בארץ, יקבי הנגב אינם יוצאים דופן. חלק מהיקבים מצויים בבעלות מילואימניקים המשרתים עדיין בחזית, והאזור כולו מתמודד עם אתגרים כלכליים ואקלימיים כבדים. "רכישת יינות הנגב בתקופה זו היא הזדמנות לתמוך בעסקים מקומיים וקטנים שנפגעו מהמלחמה, ולהעשיר את חגי תשרי בטעמים הייחודיים של המדבר. בכך לא רק תורמים לעתידם של חקלאי האזור, אלא גם מפגינים סולידריות עם אלו שעובדים קשה לשמור על תעשיית היין בחיים בתקופות קשות אלו", אומרת איירין בנימין, מנהלת יין ותיירות חקלאית בקרן מיראז׳.

 

במסגרת המכירה המיוחדת של המועדון, הכולל קרוב לחמישים יקבים וכרמים מצפון הנגב ועד לחבל אילות, תוכלו ליצור מארזים מותאמים אישית שמשלבים יינות מובילים ומוכרים לצד יינות בוטיקים נדירים הזמינים לרוב למכירה רק ביקבים עצמם. המארזים האלו לא רק מציעים חוויית טעם ייחודית, אלא גם מספרים את הסיפור המרגש של החלוצים שבחרו לגדל יין בלב המדבר.

 

הנגב, עם נופיו הקסומים ואקלימו המאתגר, הפך בשנים האחרונות למוקד צומח בתחום היין הישראלי. יינני האזור פיתחו שיטות גידול מתקדמות שמנצלות את תנאי השטח לטובת ייצור יינות בעלי אופי ייחודי ועשיר, אשר זוכים להכרה בין-לאומית. חוויית היין בנגב כוללת גם סיורים ביקבים, מפגשים עם ייננים, והזדמנות ללמוד על התהליך שמאחורי כל בקבוק.

 

* המכירה מסתיימת ב-9.9 בשעה 23:00

 

רשימת היקבים המלאה המשתתפת במכירה:  

יקב רמת נגב, יקב רודד, יקב תאשור, יקב כרם אשכולות, יקב יין נצר, יקב מדבר, יקב מואה, יקב משכית, יקב תושייה, יקב ננה, יקב ג'מס, יקב דרייר, יקב פינטו ויקב כרמי מבורך.

 

* לפרטים נוספים והזמנות: https://headstart.co.il/project/80441

* לאתר מועדון יקבי הנגב: https://negevwine.co.il/