כותרות אחרונות
Search

חגיגה לילדים – "אסם" משיקה חטיף "אפרופו" בטעם חדש ומפתיע….

"אפרופו" בטעם ביסלי ברביקיו – צילום: סטודיו "אסם"

 

חגיגה אמיתית לילדים….וגם למבוגרים.!

"אסם" משיקה חטיף "אפרופו" בטעם חדש ומפתיע – "אפרופו" בטעם ביסלי ברביקיו

מדובר בשילוב ייחודי בין הצורה, המרקם והטעם האהובים של "אפרופו" לטעם האייקוני של ביסלי ברביקיו.

 

במיוחד לתקופת הקיץ הידועה בחידושים רבים בעולם החטיפים, "אסם", יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, מרחיבה את סדרת מהדורות "אפרופו" בטעמי ביסלי ומשיקה את "אפרופו" בטעם ביסלי ברביקיו – מדובר בשילוב מנצח בין צורת השפיץ האהובה, המרקם הפריך והטעם האהובים של אפרופו לבין תבלין ביסלי ברביקיו האייקוני והעוצמתי. זאת הפעם השנייה בה טעמי הביסלי האהובים מגיעים לחטיף ה"אפרופו" ויוצרים חווית אכילה עוצמתית, טעימה ומרגשת.

 

ביסלי ברביקיו הוא אחד הטעמים האהובים על מדפי החטיפים בישראל ואחד הפופולריים בסדרת מוצרי ביסלי. מתיחת המותג ביסלי גם כתיבול על חטיפים אחרים זכה לתגובות נלהבות. עד כה השיקה אסם בהצלחה רבה מהדורות חטיפים נוספות בטעמי ביסלי כמו בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובצל ואפרופו בטעם ביסלי בצל.

 

"אפרופו" בטעם ביסלי ברביקיו – צילום: סטודיו "אסם"

 

המהדורה החדשה מהווה נשנוש מרגש וטעים לתקופת הקיץ עבור צרכני "אפרופו" וצרכני ביסלי כאחד. פיצוץ טעם ביסלי ברביקיו המתווסף ל"אפרופו" המוכר והאהוב, מצליח להצעיר את המותג, להכניס בו חספוס ולייצר "רעש" טעים. המוצר מספק חווית אכילה מהנה המתאימה לצריכה חברתית, אירוח וצריכה אישית. ראוי לציון שניתן לצרוך את ה " אפרופו" גם עם מטבלים.

 

המוצר מוצע במהדורה מוגבלת לקיץ, תכולה: 50 גרם, כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות, פרווה.

 

צילום: סטודיו אסם

ע"פ אתר פרייסייז: טווח מחירים ארצי של המוצר: 1.90 ₪ עד 6.90 ₪ לאריזה של 50.00 גרם