כותרות אחרונות
Search

חב' "Upstep" מציעה לקיץ 2021 סדרת מדרסים עם פטנט בלעדי מנדף זיעה ולא סופח רטיבות.

 

 

חב' "Upstep" מציעה לקיץ 2021 סדרת מדרסים עם פטנט בלעדי מנדף זיעה ולא סופח רטיבות.

לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep" : המדרסים של "Upstep" מיוצרים בטכנולוגיה עם פטנט בלעדי המונע הזעה, רטיבות וחום בכף הרגל.

לאחרונה הקימה חב' "Upstep" מפעל חדש בראשל"צ בהשקעה של 5 מיליון ₪.

 

חב' "Upstep" שבבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז מציגים לקראת קיץ 2021 סדרת מדרסים מותאם אישית עם פטנט בלעדי מנדף זעה ולא סופח רטיבות בכף הרגל.

 

המדרסים של "Upstep" מיוצרים מחומרי גלם איכותיים בטכנולוגיה חדשנית הכוללת כ-400 חורים קטנים על השכבה העליונה של המדרס שמאפשרים גם בימי קיץ החמים שכף הרגל תשאר יבשה.

 

צילום: יח"צ

 

חברת "אפ-סטאפ" הוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה חב' "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים.

 

לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep": "לאחרונה הקימה החברה "Upstep" מפעל חדש בישראל לייצור המדרסים הצמוד למפעל שהוקם מלפני כ- 3 שנים בהשקעה של 5 מיליון ₪."

 

הזמנת המדרסים של "אפ-סטאפ" נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי .הלקוח ממלא שאלון מפורט על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה,מטביע את כפות רגליו ושולח למפעל שם מתאימים פודיאטרים מומחים מדרס מותאם אישית עבורו. אחרי כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים המותאמים אישית של Upstep"" זולה בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית (המחיר 990 ₪ כולל משלוחים).