כותרות אחרונות
Search

חב' "שניב – סאסאטק" משיקה לראשונה בישראל אקונומיקה באריזת 4 ליטר עם פקק בטיחותי.

אקונומיקה – זה לא משחק ילדים !

חב' "שניב – סאסאטק" משיקה לראשונה בישראל אקונומיקה באריזת 4 ליטר עם פקק בטיחותי – חסין לפתיחה לילדים.

סקר שערכה חב' "שניב – סאסאטק" במדגם ארצי של 500 מרואיינים קובע ש- 89% ציינו כי פקק בטחון לאקונומיקה חשוב עד חשוב מאוד. עוד עלה כי 43% מהגורמים להרעלות בקרב ילדים הינם חומרים  כימיקלים.

 

חב' "שניב- סאסאטק" המתמחה בייצור ושיווק מוצרי צריכה לבית משיקה בימים אלו לראשונה בישראל אקונומיקה באריזת 4 ליטר עם פקק בטיחותי – פקק חסין פתיחה לילדים.

 

האקונומיקה הינה אקונומיקה סמיכה בניחוח לימון המיועדת להלבנה, ניקוי, חיטוי, הקצפה, קטילת חיידקים, פטריות ועובש , המסת שומנים והסרת כתמים.

 

האקונומיקה עם הפקק הבטיחותי היא חלק מסדרת מוצרי ניקיון "טאצ", היא בעלת סימול מכון התקנים הישראלי בהתאמה לתקן ישראלי מס' 261.

 

שימוש בפקק ביטחון מומלץ ע"י אירגון "בטרם – המרכז הלאומי לבטיחות ולבריאות ילדים.  המחיר המומלץ לצרכן – 13.90 ש"ח.

 

חב' "שניב- סאסאטק" בעלת המותג "טאצ' מפיצה את מוצריה לרשתות השיווק  , חנויות פרטיות ולכ-5,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

 

צילום: מורג ביטן

 

יצויין כי בימים האחרונים פרסם המרכז הארצי להרעלות במרכז רפואי רמב"ם דו"ח, לפיו מרבית הפניות למרכז הרעלות הארצי במהלך שנת 2018 נוגעת לילדים עד גיל 18. פילוח מדויק יותר מגלה, כי 45.4% מכלל מקרי הפניות הם של תינוקות ופעולטת עד גיל 5 ! בקבוצת גיל זו , 2,512 ילדים הופנו למיון אואושפזו בבית חולים, 224 נפגעו בצורה בינונית עד קשה.

 

נתון נוסף שעולה מהדו"ח מראה כי כ- 43% מהגורמים להרעלות בקרב ילדים הם כימיקלים, 90% מהמקרים ארעו בבית, ו-80% מהחשיפות להרעלה התרחשו עקב בליעת הרעל , היתר עקב חדירת החומר לעיניים, בשאיפה או בחשיפה עורית.

 

לאור הנתונים הללו, החליטה חב' "שניב- סאסאטק" להנגיש לראשונה בישראל את המוצר באריזה הבטיחותית לכל בית בישראל, זאת גם לנוכח סקר מדעי שנערךך בקרב 500 נשאלים שהצביע, כי 89% ציינו את פקק הבטחון לאקונומיקה כחשוב עד חשוב מאוד.