כותרות אחרונות
Search

חב' קליל מרחיבה את סדרת הדגל של חלונות באוהאוס, משיקה באוהאוס למפתחי ענק לגובה של 4 מטר.

צילום: יח"צ

 

חב' "קליל" מרחיבה את סדרת הדגל של חלונות באוהאוס, משיקה באוהאוס למפתחי ענק לגובה של 4 מטר.

חב' "קליל" מרחיבה את סדרת הדגל של חלונות באוהאוס ומשיקה בימים אלו באוהאוס למפתחי ענק לגובה של 4 מטר  לכל כנף עם פרופיל אלגנטי ודק ב-50% פחות ממערכות מקבילות בשוק – "קליל באוהאוס 2600" .

 

פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' קליל : "החברה השקיעה כ-1.5 מיליון ₪ בפיתוח מערכת חלונות באוהאוס לפתחי ענק" .

 

"קליל באוהאוס 2600" מציעה יתרונות ייחודיים בכל פרמטר ביחס למערכות מקבילות בשוק הן ברמה הטכנית הן ברמה הגימור הן ברמה העיצוב.

 

 חב' קליל שהינה החברה הגדולה בישראל בתחום פיתוח ייצור ושיווק מערכות אלומיניום וחלונות מרחיבה את סדרת הדגל של חלונות באוהאוס ומשיקה בימים אלו באוהאוס למפתחי ענק לגבוהה של 4 מטר לכל כנף עם פרופיל אלגנטי ודק ב-50% פחות ממערכות מקבילות בשוק – השקה זו משלבת את הרצון לתת מענה לגדלים שהולכים וגדלים בשילוב מערכת איטום מתקדמת, מסילות שאינן בולטות מהרצפה ופרופיל צר, לראשונה משולב במערכת קליל מנגנון  "בית נושם" המאפשר לאוורר את הבית באוויר מבחוץ בזמן שהכנף במצב נעילה.

 

פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' "קליל": "החברה השקיעה כ-1.5 מיליון ₪ בפיתוח מערכת חלונות באוהאוס לפתחי ענק "קליל באוהאוס 2600" שמציעה יתרונות ייחודיים בכל פרמטר ביחס למערכות מקבילות בשוק הן ברמה הטכנית הן ברמת הגימור והן ברמת העיצוב".

 

במערכות גדולות וכבדות (מעל 300 ק"ג), התפעול היומיומי עשוי להיות לא נוח וליצור מומנט תנועה שאינו מתאים לכל קבוצות הגיל ותקלות הנובעות משחיקה.

 

צילום: יח"צ

 

ל"קליל" היה חשוב להציע פתרון מושלם לסטנדרט תפעול ובטיחות ולכן תכננו מנגנון שמאפשר חווית שימוש קלילה, נעימה עם מנגנוני בטיחות מתקדמים."

 

שלי אברהם, סמנכ"לית השיווק בחב' "קליל": "הצורך בחיבור הבית בין פנים וחוץ, וההבנה כי לפתחים בבית יש השפעה משמעותית על אורח החיים בבית, השפיעו על גודל הפתחים, ומפתחי ענק הפכו ליותר מבוקשים".

 

כבכל הפיתוחים של קליל, גם סדרת "באוהאוס 2600" פותחה בשיטת "קליל סיסטם" בה כל אביזרי האיטום, הבידוד, ההנעה, הפירזול פותחו ועוצבו באופן ייחודי ובלעדי עבור המערכת הזו וכך הם גם נבדקו במצבי קיצון ולפי תקנים מחמירים.