כותרות אחרונות
Search

חב' "פסקוביץ" תשווק סידרה של כ- 15 ירקות מוקפאים ברמת "פרש פרוזן"

לראשונה:חב' "פסקוביץ" נכנסת לתחום ירקות קפואים ברמת "פרש פרוזן" שיוצרו ע"י חב' "Masfrost" מאירופה.

חב' "פסקוביץ" תשווק סידרה של כ- 15 ירקות מוקפאים ברמת "פרש פרוזן" שיוצרו בשיתוף פעולה עם חב' "Masfrost" מאירופה.

 

הסידרה כוללת: אדממה –פולי סויה בתרמילים מוקפאים, תחתיות ארטישוק מוקפאות, תירס מוקפא, אפונה מוקפאת, גזר גמדי מוקפא, שעועית ירוקה מוקפאת, שעועית צהובה מוקפאת, שעועית ירוקה שלמה מוקפאת

 

חב' "פסקוביץ" שהינה מהחברות הגדולות בישראל בתחום יבוא ושיווק דגים ובשר נכנסת בימים אלו לתחום חדש – יבוא ושיווק של ירקות קפואים ברמת "פרש פרוזן" שיוצרו ע"י חב' "Masfrost" מאירופה .

 

חב' "Masfrost" הינה יצרנית תבואה חקלאית ובבעלותה שדות לגידולי ירקות הגדלים בליווי אגרונומים ומפעלים לייצור מוצרי ירקות קפואים והיא תייצר עבור חב' "פסקוביץ" סדרה של ירקות קפואים ברמת "פרש פרוזן" שעברו גידול, ייצור ופיקוח של משגיחי כשרות מישראל.

 

סדרת הירקות קפואים ברמת "פרש פרוזן" כוללת:

אדממה –פולי סויה בתרמילים מוקפאים,  תחתיות ארטישוק מוקפאות, תירס מוקפא, אפונה מוקפאת, גזר גמדי מוקפא, שעועית ירוקה מוקפאת, שעועית צהובה מוקפאת, שעועית ירוקה שלמה מוקפאת

 

כשר למהדרין

משווק באריזת 400 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן- תחתיות ארטישוק מוקפאות – 13.9ש"ח.

מחיר מומלץ לצרכן – אדממה – פולי סויה בתרמילים מוקפאים – 8.9 ש"ח

להשיג ברשתות השיווק.

 

סגולות אדממה – פולי סויה בתרמילים מוקפאים.

צילום: יח"צ

הסויה הינה קטנייה שמקורה בסין וממה מפיקים חלב סויה וטופו.

האדממה הוא סוג מסוים של פולי הסויה , שנקטף כשהצמח עדיין בשלב גדילה מוקדם יחסית ובצבע ירוק.

האדממה – פולי הסויה מתאימים מאוד לשימוש כחטיף וכתוספת לסלטים

 לאדממה תועלות בריאותיות רבות :
1) פולי הסויה מהווים גורם מעכב למחלות והזדקנות – הוכחה לכך ניתן למצוא בעמים  הסיני והיפני, אצלם הסויה מהווה יותר מ- 10% מהתפריט. הדבר מתבטא גם בשיעור נמוך של מחלות הסרטן.

2) חלבון הסויה מכיל ספונינים – הוכח כי רכיב זה הנו בעל השפעה חזקה בתחומים הבאים: מניעת מחלות סרטן, הפחתת רמות גבוהות של כולסטרול, מניעת מחלות לב. 

3)  הסויה מכילה כמות ניכרת של לציטין – שהינו מרכיב חיוני לניקוי מערכת כלי הדם, מסייע באיזון כולסטרול ובמניעת טרשת עורקים. הלציטין חשוב לעיכול שומנים ולהרזיה.

4)  בנוסף מכילה הסויה גם ריכוז גבוה של כולין ואינוזיטול – ולכן מסייעת בשיפור הזיכרון והעברת מסרים במערכת העצבים.

5) הפיטואסטרוגן המצוי בפולי סויה הוא בעל השפעה על מערכת ההורמונלית הנשית. מסייע להסדרת המחזור, להקלה על תופעות גיל המעבר ולמניעת דלדול עצם (אוסטאופורוזיס). כמו כן, יש הטוענים שיש לו פעילות אנטי-סרטנית, במיוחד בסרטן השד, מעי הגס, פרוסטטה וכו’.

6)  יחד עם מרכיבים נוספים, מפחית כולסטרול ומעכב את התהליכים התורמים להסתיידות העורקים. לכן חשוב לצרוך 25 גרם חלבון סויה גם לטיפול במחלות לב, כלי דם וטרשת עורקים.(לפי הצהרת ה- FDA).

 

הסגולות הבריאותיות של הארטישוק:

צילום: יח"צ

  1. מסיעה בשיקום הכבד –מסיעה ומגן על הכבד , משקם את תאיו ומגביר פעילות והפרשה מימי מרה .

  2. משפר פעילות מערכת העיכול – טעמו המריר של הארטישוק גורם ליצירת מלחי מרה והפרשתם אל התריסיון, בנוף הוא גורם להפרשת חומצת קיבה ואנזימים שונים שעוזרים בעיכול המזון שאנו אוכלים.

  3. מסייע בהורדת כולסטרול – אכילת ארטשוק גורמת להפרשה מוגברת של מלחי מרה המכילים גם כולסטרול אל המעי וכתוצאה מכך ישנה ירידה של כולסטרול בדם. הסיבים המסיסים מסייעים גם הם לירידה ברמות הסוכר והכולסטרול בכך שהם מעקבים את ספיגתם במחזור הדם.

  4. עוזר נגד כאבים כדוגמת דלקות כרוניות, דלקת מפרקים, גאוט ועוד  לארטישוק יש יכולת לשתן ולהפריש חומצות שתם שגורמות לדלקות מפרקים ומגבירות את רמת הכאב לסובלים מגאוט.

  5. שומר על הראייה – הארטישוק עצמו מכיל מינרלים שונים כגון אשלגן, מגנזיום וסידן ומעט מאד נתרן, כך שהוא יכול להיות מזון מומלץ לאשנים אשר סובלים מלחץ דם גבוה ובצקות.. בנוסף הוא מכיל מגוון ויטמינין ונוגדי חימצון שונים כמו ויטמין C ולוטאין. הלוטאין הינו חומר  חשוב לבריאות העיניים ומונע התנוונת של רשתי העין ומומלץ לטיפול בקאראקט