כותרות אחרונות
Search

חב' עורכי הדין "פדר" יצאה במכרז ל- 3 נכסי נדל"ן למכירה בשיטת התמחרות.

עו"ד גלית שוקרון , עו"ד אופיר פדר, חב' עורכי דין פדר – צילום: יח"צ

 

 

חב' עורכי הדין "פדר" שמובילה את שיטה התמחרות בענף הנדל"ן יצאה בימים אלו במכרז ל- 3 נכסי נדל"ן למכירה בשיטת התמחרות.

* מבנה דו משפחתי מפואר ויוקרתי המשקיף לים בנתניה,

* מגרש בייעוד מגורים בבנימינה,

* דירת גן יוקרתית ברמת השרון.

 

עו"ד גלית שוקרון מחברת פדר :"שיטת ההתמחרות בענף הנדל"ן תופסת תאוצה בחודשים אחרונים- חוסכת זמן יקר מביאה הצעות שאינן מתקבלות במכירת נדל"ן רגילה, וכך נכסים ייחודיים נמכרים במחירים אטרקטיביים הן לקונה והן למוכר".

 

הערכה שברבעון הראשון של שנת 2023 הייתה עליה של כ-45% במספר העסקאות בשיטה ההתמחרות בשוק הנדל"ן לעומת שנת 2022.

 

 

חב' עורכי הדין "פדר" שמובילה את שיטה התמחרות בענף הנדל"ן יצא בימים אלו במכרז ל- 3 נכסי נדל"ן למכירה בשיטת התמחרות מבנה דו משפחתי מפואר ויוקרתי המשקיף לים בנתניה, מגרש בייעוד מגורים בבנימינה, ודירת גן יוקרתית ברמת השרון.

 

* מבנה דו משפחתי בן 3 קומות על מרתף, ברמת גמר גבוהה מאוד, מפואר ויוקרתי בנתניה עם בריכה פרטית ונוף המשקיף לים.

 

* דירה גן יוקרתית עם מרתף צמוד הממוקמת בבניין בן 2 קומות ברמת השרון.

 

* מגרש פנוי בייעוד מגורים בשטח של 630 מ"ר זמין לבניה מיידית של 2 יחידות דיור בבנימינה.

 

כל מי שמגיש הצעת התמחרות חייב להפקיד סכום רצינות בשווי של 5% מסכום ההצעה.

 

עו"ד גלית שוקרון , עו"ד אופיר פדר, חב' עורכי דין פדר – צילום: יח"צ

 

עו"ד גלית שוקרון מחברת פדר: "שיטת ההתמחרות בענף הנדל"ן תופסת תאוצה בחודשים אחרונים- חוסכת זמן יקר מביאה הצעות שאינן מתקבלות במכירת נדל"ן רגילה, וכך נכסים ייחודיים נמכרים במחירים אטרקטיביים הן לקונה והן למוכר ".

 

הערכה שברבעון הראשון של שנת 2023 הייתה עליה של כ-45% במספר העסקאות בשיטה ההתמחרות בשוק הנדל"ן.

 

התמחרות לצורך מכירת נכס מוכרת בעיקר מתחום כינוס נכסים, שבו מחויב בעל החוב למכור נכסים, בהם נכסי נדל"ן, ולצורך כך מתמנה כונס נכסים מטעם הרשות המוסמכת לצורך מכירתו למרבה במחיר.

 

עו"ד גלית שוקרון שותפה בחברת "עורכי דין פדר" מציינת: "שהליך ההתמחרות מתבצע כאשר למעשה כל שנדרש מהמוכר הינו מימון שמאות ופרסומים, וכל יתר העבודה באיתור רוכש, שיווק הנכס בפלטפורמות השונות, בניית המסמכים המשפטיים ומכירתו – מתבצע על ידינו, והמוכר רק ממתין לעדכונים ותוצאות מאיתנו…………..המציעים מקבלים חוברת של מסמכי המכרז הכוללת את השמאות, תיאור הכנס מצבו הפיזי התחנוני והסביבתי ללא המחיר, ונדרשים להגיש הצעת מחיר עם ערבויות בנקאיות או המחאה בנקאית………….לאחר שמתקבלות כל ההצעות, קובעים את מועד ההתמחרות במשרדנו. מחיר הפתיחה בהליך ההתמחרות הוא ההצעה הגבוהה ביותר שהתקבלה בשלב הגשת ההצעות. כל המתחרים מודעים למחיר הפתיחה מראש, וכל אחד מהמציעים יכול לשפר את הצעתו בהתאם במהלך ההתמחרות. כך מנפים מראש את המציעים שאינם רלבנטיים ושלא יסכימו לשלם על הנכס מעבר למחיר הגבוה בשלב ההתמחרות – ומגיעים לשלב ההתמחרות רק עם המציעים הרציניים ביותר."