כותרות אחרונות
Search

חברת "SHAREit" דורגה כפלטפורמת מדיה מהמובילות בעולם יחד עם "גוגל", "פייסבוק" ו- "TikTok".

 

 

חברת "SHAREit" דורגה כפלטפורמת מדיה מהמובילות בעולם יחד עם "גוגל", "פייסבוק" ו- "TikTok".

בנוסף, "SHAREit" הוכתרה כאחת מ- 10 האפליקציות המובילות בצמיחה המהירה ביותר בעולם על פי חברת המחקר "App Annie"

 

חברת הטכנולוגיה "SHAREit Group", הודיעה כי אפליקציית שיתוף הקבצים, הזרמת התוכן והמשחקים שלה "SHAREit" דורגה בדו"ח האחרון של חברת "AppsFlyer"  גבוה במספר קטגוריות, והיא ניצבת במקום הרביעי בעולם אחרי "גוגל", "פייסבוק" ו- "TikTok". בנוסף, היא הוכרה בין 10 האפליקציות המובילות בצמיחה המהירה ביותר בעולם בשל נפח הורדות גבוה במהלך הרבעון השלישי של 2021. הדירוג נעשה על ידי  App Annie , שהיא הפלטפורמה הנחשבת ביותר בתעשייה למחקרים ודרוגים בתחום המובייל. בשוק הישראלי מפתחי אפליקציות ומפרסמים רבים כמו CrazyLabs, Teskin Games ו-Candivore עושים שימוש ב-SHAREit להגדלת בסיס המשתמשים שלהם ורכישת משתמשים באיכות גבוהה.

 

חברת "SHAREit" דורגה כפלטפורמת מדיה מהמובילות בעולם – מוקמה במקום התשיעי בעולם – צילום מסך: יח"צ

 

התכונה העיקרית של "SHAREit" היא העברת קבצים מאדם אחד לשני הנמצאים במרחק קרוב, ומאפשרת למשתמשים לשתף תמונות, מוזיקה ועוד, עם מכשירים אחרים מבלי להשתמש באינטרנט פעיל. "SHAREit" ביססה את עצמה גם כפלטפורמת תוכן דיגיטלי חד-פעמית, המספקת למשתמשים שירותי משחקים  וגילוי וצריכה של תוכן. בנוסף, ל- "SHAREit"  יש מרכז משחקים ייעודי באפליקציה, המציע משחקי "HTML5" סרטוני גיימינג ואפשרות להורדת משחקים חמים.

 

קאראם מלוטרה, שותף וסגן נשיא גלובלי ב-"SHAREit": "המגיפה דחפה צרכנים ברחבי העולם לבלות יותר זמן בטלפונים הניידים שלהם, שם הם חיפשו אפשרויות בידור ומשחקים. זה עורר את השימוש ב- "SHAREit" בשווקים חדשים יותר והאיץ את אימוצה בשווקים הקיימים. באופן ספציפי, במקומות שבהם למשתמשים אין חיבור אינטרנט יציב, למשל, באמצעות היכולת הלא מקוונת שלה, הפכה האפליקציה תוכן דיגיטלי לנגיש יותר על ידי כך שאפשרה להם לשתף אפליקציות, מוזיקה, סרטונים ומשחקים עם עמיתיהם".  "שני ההישגים הגדולים האחרונים שלנו הדגישו היטב את קצב הצמיחה והערך של המוצרים ושירותי פלטפורמת השיווק שלנו ברחבי העולם, אשר זכו להכרה רחבה על ידי המשתמשים והשותפים שלנו."

 

אודות קבוצת  "SHAREit":

"SHAREit Group" היא חברת טכנולוגיה שבנתה חבילה מגוונת של יישומים שהותקנו על ידי כמעט 2.4 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, כולל אפליקציית הליבה , "SHAREit".  הכוללים כלים פופולריים בתחום השירות ועד ליישומי תוכן ובידור דיגיטלי. הרשת העסקית של קבוצת "SHAREit" מגיעה ליותר מ-150 מדינות ב-45 שפות שונות.