כותרות אחרונות
Search

חברת "Securenet" מקבוצת "אמן" חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי עם ענקית התוכנה הבריטית "Micro ".Focus

 

 

חברת "Securenet" מקבוצת "אמן" חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי עם ענקית התוכנה הבריטית "Micro ".Focus

חברת "סקיורנט" מקבוצת "Aman" המשמשת כזרוע אבטחת המידע והסייבר של ענקית ה-IT שמחה להודיע כי חתמה על הסכם הפצה לשיווק מוצריה של חברת התוכנה הבריטית "מיקרו פוקוס" (Micro Focus).

 

על פי ההסכם בין השניים, "סקיורנט" תהפוך למפיצה רשמית של פתרונות השליטה ובקרה על מערכות מידע ופתרונות ניהול סביבות הפיתוח, בדיקת איכות והעומסים של "מיקרו פוקס".

 

צילום: יח"צ

 

ההסכם האסטרטגי מיועד לסייע למיקרו פוקוס, המספקת שירותי תוכנה ללקוחות רבים בישראל, להציע את פתרונותיה החדשים בענן ובתוכם פתרונות לעולמות הפיתוח והבדיקות בנוסף לפתרונות ניהול השליטה והבקרה הידועים.

 

מדוע שיתוף הפעולה הופך רלוונטי דווקא עכשיו? מיקרו פוקוס פיתחה מוצרים ושירותים חדשים בענן אשר מייצרים הזדמנויות חדשות ומעניינות ומאפשרים ללקוחות לקבל מענה מקצה לקצה בתחומי ה- DevOps, Agile, Monitoring ו- Management.

 

במסגרת שיתוף הפעולה  סקיורנט כ VAD (Value Added distributor), תקיים הדרכות לשותפים וללקוחות, ליווי מקצועי ותמיכה 24/7 ברמת  First Level Support.

 

חיים קריגר, מנכ"ל סקיורנט: "הקשרים העסקיים של קבוצת אמן עם היכולות הטכנולוגיות והמסחריות של חברת סקיורנט, יאפשרו לשותפים וללקוחות להתקדם לפתרונות הטכנולוגיים החדשים של מייקרופוקוס בענן, אשר מביאים בשורה חדשה לשוק עם מעטפת מקצועית רחבה."

 

גור נדיבי, מנהל המכירות של מיקרו פוקוס ישראל: "אנו שמחים להגדיל ולבסס את פתרונותינו בשוק בישראל באמצעות שיתוף הפעולה עם securenet  מקבוצת אמן. יחד נפעל על מנת לגייס שותפים ולקוחות חדשים."

 

אודות "SecureNet" (סקיורנט):

חברת Securenet  הינה זרוע אבטחת המידע והסייבר של קבוצת Aman המספקת פתרונות למערכות גדולות ומפוזרות ומתמחה בתכנון והקמה של מערכות משולבות תוך התבססות על ניתוח כולל מקצועי ומקיף של  מרכיבי הרשת והיישומים בארגון. לחברה ניסיון רב בייעוץ, ניהול פרויקטים, יישום ותמיכה בעולמות אבטחת המידע והסייבר והינה שותפה עסקית מוסמכת של יצרניות מוצרי אבטחת מידע וסייבר מהמובילות בעולם.

 

אודות "Micro Focus"  (מיקרו פוקוס):

Micro Focus היא אחת מספקיות התוכנה הארגוניות הגדולות בעולם. אנו מספקים טכנולוגיה קריטית ושירותים תומכים המסייעים לאלפי לקוחות ברחבי העולם לנהל את מרכיבי ה-IT המרכזיים שלהם, כך שהם יכולים לפעול ולשנות – בו-זמנית.  החברה מספקת תוכנה ארגונית לכ- 40,000 לקוחות ברחבי העולם. עם פורטפוליו מקיף, המבוסס על מערכת אנליטית חזקה, Micro Focus מספקת פתרונות פרגמטיים, ממוקדי לקוח, כדי לגשר על הפער בין טכנולוגיות קיימות לטכנולוגיות מתפתחות ולאפשר לארגונים להשיג טרנספורמציה דיגיטלית חכמה.

 

אודות קבוצת אמן:

קבוצת Aman היא ספקית פתרונות ה-IT מהמובילים והגדולים בישראל ולה חברות בת בישראל וב-7 מדינות בעולם. הקבוצה מעסיקה מעל ל-3,000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה בעולמות תוכן של דאטה, דיגיטל, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, שו"ב, אבטחת מידע וסייבר, FSL מיקור חוץ ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות נוספות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Palo Alto Networks Informatica Networks, Rubrik, Proofpoint, Cyberark, Accellion, Twilio ועוד…