כותרות אחרונות
Search

חברת "SAP" משיקה יוזמה לימודית דיגיטלית חינמית ומקוונת בשלל תחומי עניין דיגיטליים להעשרת הדור הבא.

צילום: יח"צ OpenSap SAP

 

חינם, זמין בישראל, מתאים לקיץ!

"חושבים צעירים"

חברת "SAP" משיקה יוזמה לימודית דיגיטלית חינמית ומקוונת בשלל תחומי עניין דיגיטליים להעשרת הדור הבא.

https://open.sap.com/

 

אורנה קליינמן מנכ"לית מרכז הפיתוח של "SAP" בישראל: "ממשיכים להעמיק את המחויבות שלנו לדור הבא באמצעות יוזמה מקוונת חדשה וחובקת עולם".

 

 

אורנה קליינמן מנכ"לית מרכז הפיתוח של "SAP" בישראל  צילום: שי יחזקאל

חברת "SAP" משיקה בעת הזו, יוזמה דיגיטלית חינמית חדשה ומעשירה המספקת תוכן וקורסים טכנולוגיים מרתקים בשלל תחומים, חלקם מיועדים גם לדור הצעיר.

 

"ההשלכות של נגיף ה-COVID-19 משפיעות על כלל האוכלוסייה ברחבי העולם", אומרת אורנה קליינמן מנכ"לית מרכז הפיתוח של "SAP" בישראל וסגנית נשיא לנושאי ענן, " אנחנו רוצים לוודא כי החינוך אינו נשכח מאחור בזמנים אלו. לכן, בנוסף לפתרונות הטכנולוגיים החדשניים וחכמים ש – "SAP" מציעה ללקוחותיה בזמנים מאתגרים אלו, אנחנו גם ממשיכים להעמיק את המחויבות שלנו לדור הבא באמצעות יוזמה מקוונת חדשה וחובקת עולם זו".

 

 

תוכנית "SAP" ל"חושבים צעירים" כוללת קורסים ייחודיים ובהם למשל קורס לשרטוט ורישום. בפלטפורמה ניתן למצוא קורסים בנושאי רובוטים אוטונומיים, מדעי המחשב, בינה מלאכותית, אינטרנט של הדברים IoT, קיימות, איור, Java ועוד…

 

צילום: יח"צ OpenSap SAP

 

אודות "SAP" – כחברה בעלת ניסיון ביצירת תשתיות ליצירת ארגונים חכמים, "SAP" הינה מובילת שוק התוכנות ליישומים ארגוניים ועוזרת לחברות בכל הגדלים ובכל תחומי התעשייה לפעול בצורה מיטבית: 77% מההכנסות מעסקאות בעולם עוברות במערכת "SAP".  למידת המכונה, האינטרנט של הדברים (IoT) וטכנולוגיות כלי האנליטיקה המתקדמים שלנו עוזררים להפוך את העסקים של הלקוחות לארגונים אינטליגנטיים. "SAP" מספקת לעובדים ולארגונים תובנה עסקית עמוקה ומטפחת שיתוף פעולה שעוזר להם להיות צעד אחד לפני המתחרים. אנו מפשטים את הטכנולוגיה עבור חברות, כך שיוכלו לצרוך את התוכנה שלנו בדרך הרצויה להן – בלי הפרעות. חבילת היישומים והשירותים שלנו (E2E) מאפשרת ליותר מ-440,000 לקוחות עסקיים ופרטיים להגיע לתפעול רווחי, להתאים את עצמם ללא הרף ולהתרחב באופן שיבטיח קיימות. הרשת הגלובלית של הלקוחות, השותפים, העובדים ומנהיגים מחשבתיים מאפשרות ל-"SAP" לעזור לעולם לפעול בתצורה טובה יותר ומשפרת את חייהם של העובדים. למידע נוסף בקרו באתר שלנו https://www.sap.com/index.html