כותרות אחרונות
Search

.חברת "Neat" הנורבגית משיקה בישראל את "Neat Bar" – מערכת חדרי ישיבות שפותחה עבור חברת "Zoom" העולמית,

 צילום: יחסי ציבור

 

חברת "Neat"  הנורבגית משיקה בישראל את "Neat Bar" – מערכת חדרי ישיבות שפותחה עבור חברת "Zoom" העולמית ומציעה פגישות מרחוק באיכות וידיאו ואודיו שלא נראתה כמותה.

חברת "neat". הנורבגית משיקה בימים אלה בישראל מוצר ייחודי שפיתחה במיוחד עבור "Zoom" העולמית. המערכת מציעה חדרי ישיבות של עד 12 משתתפים והיא משדרגת את חוויית הפגישות מרחוק בכל היבט אפשרי. בזכות הטכנולוגיה של "Neat Bar" ניתן לקיים מפגשי "Zoom" בחדרי ישיבות כשעל גבי המסך נראים ונשמעים כל המשתתפים באיכות גבוהה במיוחד וזאת בשל פיתוח טכנולוגי ייחודי.

מידע נוסף: https://bit.ly/neat_bar_israel

 

אריק יואן, מנכ״ל Zoom העולמית על שיתוף הפעולה עם חברת "Neat: "השותפות של "Zoom" עם "Neat" מאפשרת לנו להגשים חלום ולספק את שירותי הווידיאו קונפרנס הטובים ביותר. אני מאמין בלב שלם שבעתיד כל לקוח שלנו יגיד, ׳כן! זה בדיוק מה שחיפשנו".

 

צילום: יחסי ציבור

 

המכשיר המעוצב כולל חמישה מיקרופונים, מערכת להפחתת רעשי רקע ומצלמה חכמה באיכות "Full HD", שעוקבת אחר הנוכחים בחדר הישיבות ומתמקדת בדובר אחר בכל פעם. מסך מגע דינמי קטן שמגיע עם הממשק (Pad), מחליף את הצורך במחשב. הפד מונח על השולחן בחדר הישיבות ודרכו מתופעלת המערכת כולה. דרך מסך המגע אפשר לצרף ולהסיר משתתפים בלחיצת כפתור ולהתחיל ולסיים שיחה. שימוש במסך מגע נוסף מחוץ לחדר הישיבות, מאפשר למי שבחוץ לגלות האם חדר הישיבות תפוס או פנוי כרגע.

 

צילום: יחסי ציבור

 

המערכת שפיתחה "Neat Bar" כוללת ממשק טכנולוגי פשוט במיוחד הפועל בשיטת "Plug and Play" והמתחברת לתכנת ה-"Zoom" מיד עם הפעלתה. יתרון נוסף של המערכת היא העובדה שהיא הבטוחה ביותר בשוק, שכן היא מתעדכנת באופן עצמאי מול "Zoom". עם התקנתה, המערכת נכנסת לפעולה עם כניסת המשתתפים לחדר הפגישות ונסגרת באופן עצמאי עם יציאתם ממנו. 

 

הממשק של Neat Bar מאפשר חיבור לכל מחשב בחדר הישיבות והצגה של כל חומר דיגיטלי עליו באמצעות שיתוף מסך והצגה על מסך מרכזי את הנוכחים בחדר הישיבות עצמו או משתתפים חיצוניים בישיבה.

 

צילום: יחסי ציבור

 

הטכנולוגיה של "Neat Bar" זכתה בימים אלה לתקן של מכון התקנים הישראלי ולאישור של משרד התקשורת והיא משווקת לחברות, מוסדות אקדמיים וחדרי ישיבות במחיר של 2,500 דולר ליחידה. Neat מציעה גם גרסה קומפקטית יותר המתאימה לחדרי עבודה פרטיים וניתן אף להשתמש בה בצורה ניידת, כשהיא מצליחה לשמור על איכות גבוהה גם בחיבור לרשת ה- WiFi.

 

 

יהודה גולדברג, מנהל הטכנולוגיות בחברת "Touch Conference", המשווקת הבלעדית בישראל של "Neat Bar": "אנו שמחים להיות החלוצים בהובלת המהפכה של "Zoom" בעולם העסקים. הטכנולוגיה של "Neat Bar" מאפשרת לנהל ישיבות עבודה בסביבה בטוחה מכל מקום בעולם, עם איכות הסאונד והמצלמה הטובים ביותר בעולם. חברות וארגונים שמוציאים אלפי דולרים בשנה על ניהול מפגשים וירטואליים בחדרי ישיבות יימצאו ב- "Neat Bar" מערכת מרשימה, מדליקה ומדויקת שמאפשרת להם לפתוח מספר חדרי ישיבות במקביל בכמה שניות. זוהי בשורה של ממש לתחום הפגישות מרחוק״.

 

צילום: יחסי ציבור

 

מידע נוסף: https://bit.ly/neat_bar_israel