כותרות אחרונות
Search

חברת "DoiT" רוכשת את חברת שירותי ענן הישראלית "ProdOps.io".

 ויקי סלאבין, מנכ"לית ומייסדת שותפה של "ProdOps.io" – צילום: נטלי סוקובסקי

 

חברת "DoiT" רוכשת את חברת שירותי ענן הישראלית "ProdOps.io".

בעקבות המכירה מנכ"ל ושותפה מייסדת של החברה ויקי סלאבין פונה לעולם היזמות בתחום הרפואה דיגיטלית וצוות ההנדסה יצטרף לחברה הרוכשת "DoiT".

 

חברת "DoiT" המפתחת מערכת להוזלת הוצאות הענן של ארגונים, מודיעה על רכישה של חברת שירותי ענן "ProdOps.io". שתי החברות נוסדו בישראל, הרכישה תאפשר לשלב בין הטכנולוגיות שפיתחו החברות, העונות על הביקוש הגובר לזריזות תפעולית של שירותי ענן וניהול בעזרת אוטומציות.

 

"ProdOps.io" הוקמה בשנת 2012 על ידי ויקי סלאבין מנכ"ל החברה ויבגני זיסליס סמנכ"ל טכנולוגיה. בעקבות המכירה סלאבין פונה לעולם היזמות בתחום הרפואה דיגיטלית, זיסליס וצוות ההנדסה של "ProdOps" יצטרפו לחברה הרוכשת "DoiT".

 

ProdOps.io  מספקת שירותים לחברות טכנולוגיה ישראליות נוספות שהתרחבו באופן בינלאומי. ביניהן צ'ק פוינט, סיסקו, Paypal, SentinelOne, binah.ai, Twist Bioscience, Taboola, Minute Media, Zebra Medical Vision, ו- Spot.IM (כיום OpenWeb).

 

 ויקי סלאבין, מנכ"לית ומייסדת שותפה של "ProdOps.io" – צילום: נטלי סוקובסקי

 

"DoiT" הוקמה ב-2011 על ידי ויואב תוסיה-כהן ואדים סולוביי, החברה פועלת ב-70 מדינות ובשנה שעברה רכשה את "superQuery" לטובת הרחבת יכולות ה- "Big Data" ותמיכה באנליסטים.

 

יואב טוסיה-כהן, מנכ"ל "DoiT": "הביקוש לאלסטיות בענן הציבורי מעולם לא היה גדול יותר כאשר הלקוחות ממשיכים להתאים יישומים ותהליכי עבודה בקצב חסר תקדים. הרכישה של "ProdOps" תשפר ותרחיב את המומחיות הרב-עננית של "DoiT" ותחזק את פלטפורמת ניהול הענן שלנו עבור לקוחות הנמצאים ב- Amazon Web Services) AWS) ומחפשים שירותים מקצועיים מעשיים המשתרעים על כל קשת המומחיות בענן. ההשקעה שלנו תספק יתרונות מיידיים ניתנים להשגה ללקוחותינו הנוכחיים והעתידיים ומחוצה לה."

 

ויקי סלאבין, מנכ"לית ומייסדת שותפה של "ProdOps.io": "זכיתי לעבוד עם אנשים מוכשרים חדים כתער שהפכו את "ProdOps" למובילה בזירת התוכנה המקומית והעולמית. בחרנו למנף את הצעת הערך שלנו לשוק שאנו משרתים על ידי מיזוג עם חברה העומדת באותם סטנדרטים של מקצועיות ומצוינות כמונו. המומחיות שלנו בסיוע לחברות לבנות מערכות מבוזרות,מורכבות,מאובטחות וגמישות יעזור ללקוחות משותפים להשיג זריזות תפעולית וליצור תרבות "DevOps" משגשגת."

 

בשלב זה החליטה ויקי סלאבין  לצאת לדרך יזמית חדשה בתחום הבריאות הדיגיטלית ולשלב את המומחיות שלה מ-15 השנה האחרונות בתחום תשתיות תוכנה מאובטחות וטכנולוגיית ענן עם התשוקה שלי לתעשיית הבריאות והרפואה. המוטיבציה של סלאבין היא לייצר אימפקט במתן שירותי רפואה בכל מקום בעולם באמצעות שימוש טכנולוגיות מתקדמות.

 

צילום: נטלי סוקובסקי