כותרות אחרונות
Search

חברת "BRONNER’S" מציגה לראשונה בישראל משחת שיניים אורגנית ללא חומרי הקצפה.

 

 

צילום: הדס ניצן

 

 חברת "BRONNER’S" מציגה לראשונה בישראל משחת שיניים אורגנית ללא חומרי הקצפה.

 

מוצר נוסף בסדרת המוצרים האורגניים של ד"ר ברונר'ס הגיע ארצה: משחת שיניים בטעם עדין של מנטה. משחת השיניים של דר' ברונר'ס מפחיתה פלאק, מסייעת להלבנת השיניים, מרעננת את הפה ואינה מכילה חומרי הקצפה סינתטיים.

 

הרכיבים במשחת השיניים ד"ר ברונר'ס: גליצרין אורגני, מים, סיליקה, סיליקה מיובשת, קלציום קרבונט, קסנטן גאם, סודה לשתיה, סבון משמן קוקוס, שמן מנטה, חומצת לימון, סטיביה, אלו ורה, ויטמין E, שמן קוקוס, מנטול, שמן חמניות. כל הרכיבים טבעיים!

 

הסיליקה המיובשת והקלציום קרבונאט משמשים כחומרי ליטוש טבעיים. הסודה לשתייה והפוטסיום קוקואט בשילוב עם שמן קוקוס אורגני מנקים ביסודיות את השיניים. 

 

המשחה מיוצרת בסחר הוגן, היא טבעונית, 70% מהרכיבים שלה הם אורגניים ויש בה שמנים אתריים טבעיים. המשחה אינה מכילה SLS ואין בה רכיבים מלאכותיים: לא צבעי מאכל, לא חומרי טעם מלאכותיים, לא חומרים משמרים מלאכותיים ולא ממתיקים מלאכותיים. המשחה אינה מכילה פלואוריד, שנחשב על ידי רבים כחומר המסכן את בריאותנו.

 

בד"ר "ברונר'ס" חשבו על הכל, עד הפרט האקולוגי האחרון. השפופרת עשויה מ-100% פלסטיק ממוחזר ואריזת הקרטון מתכלה.

 

צילום: הדס ניצן

 

מחיר מומלץ למשחת השיניים: 39.90 ₪ (140 גרם)

ניתן להשיג: בבתי הטבע וברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.

למידע נוסף אודות ד"ר ברונר'ס ומוצרי החברה, בקרו באתר https://www.drbronner.com/

 

חברת ד"ר ברונר'ס היא עסק משפחתי המחויב לכבד את חזונו של המייסד עמנואל ברונר על ידי ייצור מוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר, תוך שימת לב לאחריות חברתית וסביבתית והקדשת רווחים לתיקון עולם. שיטות עסקיות מתקדמות הן חלק ממטרת החברה להוציא אל הפועל את משנתו של עמנואל ברונר ז"ל, שכתובה על גבי התוויות האייקוניות של המוצרים, לפיה עלינו לשמור על כדור הארץ ועל כל יושביו.

ברונר היה בן למשפחה יהודית בגרמניה ודור שלישי לשושלת יצרני סבון, שהיגר לארה"ב. שם הוא החל לייצר סבון מנטה תחת המותג ד"ר ברונר'ס. הוא הרצה על הפילוסופיה שלו וחילק בהרצאותיו את הסבון בחינם, אך עד מהרה הבין שאנשים לוקחים את הסבון מבלי להקשיב להרצאות שלו. לכן, החל לרשום את הפילוסופיה שלו על גבי בקבוקי הסבון בפונט קטן, אשר עדיין קיים על האריזות כיום. החברה התפתחה ונחשבת היום ליצרנית הסבון הטבעי הנמכר ביותר בצפון אמריקה ומותג מוביל בתחום בשוק הבינלאומי. לפי נתוני המכירות לשנת 2017 סבון של ד"ר ברונר'ס נמכר בממוצע בכל 2.2 שניות.