כותרות אחרונות
Search

חברת "ASUS" מכריזה על ה- Zenbook DUO, המחשב הנייד הראשון בעולם בגודל 14 אינץ' עם מסך כפול.

צילום: יח"צ חו"ל "אסוס"

 

חברת "ASUS" מכריזה על ה- Zenbook DUO, המחשב הנייד הראשון בעולם בגודל 14 אינץ' עם מסך כפול.

שני מסכי מגע 14 אינץ' 3K 120 הרץ במחשב פרימיום אולטרה-נייד המספקים מרחב עבודה עצום עבור

רב-תכליתיות יוצאת דופן בכל מקום וריבוי משימות ללא מאמץ.

מחיר: החל מ- 10,900 עד ל- 11,900 ש"ח

זמינות: החל מה- 29.1

 

צילום: יח"צ "אסוס"

 

נקודות מפתח

* עיצוב מהפכני: שני מסכי מגע ASUS Lumina OLED 14 אינץ' 120 הרץ במחשב אולטרה-נייד במשקל 1.35 ק"ג היוצרים סביבת עבודה ויזואלית של 19.8 אינץ'.

* רב תכליתיות ללא מאמץ: עם מצבים מרובים, הכוללים מסך כפול, מחשב נייד, שולחן עבודה ושיתוף.

* יכולות גבוהות: מעבד Intel® Core™ Ultra 9; חוויה אור-קולית מובחרת; 2 x Thunderbolt™ 4, USB 3.2 Gen 1 Type-A, HDMI®1 (TMDS).

* מופעל על ידי בינה מלאכותית: יצירת תוכן ללא מאמץ עם גרפיקה תגובתית משודרגת, מעבד בעל האצת בינה מלכותית מובנית ו-Windows Copilot.

 

 

 

לאס וגאס, ארה"ב, 9 ינואר 2024 – ASUS הכריזה היום על ה-Zenbook DUO (2024) UX8406 החדש והמהפכני, המחשב האולטרה-נייד הראשון בעולם המצויד בשני מסכי מגע OLED 14 אינץ' 3K 120 הרץ. עם מקלדת Bluetooth® ASUS ErgoSense בגודל מלא ומשטח מגע הניתנים להסרה, המחשב המדהים הזה כותב מחדש את ספר החוקים על רב תכליתיות בתנועה.

 

ה- Intel® Evo™ Edition Zenbook DUO משלב במומחיות גמישות וריבוי משימות עם ניידות עילאית במארז קל של 1.35 ק"ג. לשתי תצוגות ה-ASUS Lumina OLED 16:10 3K 120 הרץ בגודל מלא מצטרף גם ציר שטוח של 180° שמאפשר להרחיב מיידית את סביבת העבודה הוויזואלית עד ל-19.8 אינץ' מרשימים, והוא יכול לשמש בכיוון אנכי או אופקי במגוון מצבי שימוש – מחשב נייד, מסך כפול, שולחן עבודה, או שיתוף – הנשלטים על ידי תוכנת ASUS ScreenXpert האינטואיטיבית. ניתן לנתק את המקלדת הנטענת כדי לקבל שימוש מלא בסביבת העבודה החזותית או למקם אותה על התצוגה התחתונה לקבלת חווית מחשב נייד נפתח קלאסית.

 

צילום: יח"צ "אסוס"

 

Zenbook DUO מביא למקסימום את הפרודוקטיביות והמשחקיות במהלך היום, עם מעבד עד ל- Intel Core™ Ultra 9 בעל יחידת עיבוד עצבית מובנית (NPU) עבור האצה באמצעות בינה מלאכותית, זיכרון עד ל-32 ג'יגה בייט LPDDR5x, אחסון עד ל-2 טרה בייט PCIe® 4.0 SSD, סוללה עם תוחלת חיים ארוכה של 75 ואט-שעה, ומערכת שמע Dolby Atmos® עם הסמכה של Harman Kardon.

 

Zenbook DUO עוצב מתוך מחשבה על קיימות ועמידות. הוא משלב מגוון חומרים ממוחזרים, ועמידותו נבדקה לפי תקן MIL-STD-810H האמריקאי כדי להביא את תוחלת החיים שלו למקסימום.

 

צילום: יח"צ "אסוס"

 

עיצוב מהפכני:

Zenbook DUO הוא המחשב הנייד הראשון בעולם עם שני מסכי מגע OLED 14 אינץ' 3K 120 הרץ. יש לו שני מסכים, מקלדת ניתקת ומעמד, הנכנסים לתוך עיצוב קומפקטי ממוקד משתמשים אחד – שכותב מחדש את ספר החוקים על רב תכליתיות בדרכים. עם הסמכת Intel Evo Edition, הוא משלב במומחיות ריבוי משימות גמיש עם ניידות עילאית במארז קל של 1.35 ק"ג.

 

תצוגות ה-ASUS Lumina OLED האיכותיות מוסמכות על ידי Dolby Vision® ומאומתות על ידי Pantone®. יש להן מרחב צבעים 100% DCI-P3 בדירוג קולנועי שמבטיח עיבוד צבע מדויק ומלא חיים. יש להן גם הסמכת VESA DisplayHDR™ True Black 500 לרמות השחור העמוקות ביותר.

 

תצוגות המגע תומכות גם בקלט של עט דיגיטלי בדיוק גבוה עם ASUS Pen האופציונלי בעל 4096 רמות הלחיצה, ותוכנת ScreenXpert המובנית המאפשרת תמיכה במחוות מרובות לתפעול אינטואיטיבי, כמו בטלפון חכם: המשתמשים יכולים להפעיל מקלדת וירטואלית, להגדיל חלונות ועוד הרבה יותר באמצעות מחוות פשוטות של מספר אצבעות.

 

לפרקטיות בעת נשיאה, המקלדת הניתקת של Zenbook DUO מתיישבת בין שני המסכים שלו. עיצוב זה משפר את הניידות והנוחות, ומאפשר למשתמשים להשתמש או לטעון בצורה חלקה את המקלדת בכל עת ללא הגדרות נוספות. מחברי ה-Pogo-Pin שבקצה המסך התחתון מבטיחים עגינה ללא טרחה, עם מיקום אוטומטי בעזרת מגנטים הנמצאים על ה-Pogo-Pin ובפינות המסך השני, מה שמשפר עוד יותר את חווית המשתמשים הכוללת. 

 

צילום: יח"צ "אסוס"

 

רב תכליתי ללא מאמץ:

המחשבים הניידים של ASUS מציגים עיצוב המתמקד במשתמשים ומבדל אותם מכל השאר. באופן ייחודי, Zenbook DUO מגיע עם מקלדת ASUS ErgoSense Bluetooth שקטה במיוחד בגודל מלא, עם משטח מגע משולב, אשר יחד עם ציר התצוגה השטוח של 180° והמעמד המובנה מאפשרים מגוון מצבי שימוש. תוכנת ScreenXpert האינטואיטיבית מאפשרת שליטה נוחה בכל תוכן התצוגה ובכל המצבים.

 

  • מצב מסך כפול: כמשתמשים במקלדת האלחוטית, מצב זה מייצר שטח תצוגה של 19.8 אינץ', אשר יכול לשמש כמסך רחב יחיד באמצעות אפשרות ViewMax. לחלופין, ניתן להשתמש בשני מסכי ה-16:10 באופן נפרד, עם ניהול קל של חלונות באמצעות אפשרות ה-App Switcher המעניקה למשתמשים שליטה מלאה בחלונות האפליקציות באמצעות קצות האצבעות, מפחיתה את ההפרעות ועוזרת למשתמשים לשמור על מיקוד במשימה שלפניהם.

 

  • מצב שולחן עבודה: ניתן להשתמש במחשב הנייד כשהציר מיושר בכיוון אנכי עבור לקבלת מסכי פורטרט, אחד ליד השני. בשילוב עם המקלדת האלחוטית, מצב זה מושלם עבור מתכנתים, חוקרים וכותבים, ועבור אלה שזקוקים לגישה לגיליונות נתונים מורכבים, למשימות כמו ניתוח פיננסי – ועוד רבות אחרות. המשתמשים יכולים להציג אפליקציות שונות על מסך אחד בעוד השני מציג חומרי עזר, תיעוד או מקורות מחקר. לחלופין, באמצעות אפשרות ViewMax הם יכולים להציג תוכן על פני כל רוחב המסך, ולקבל תצוגה ענקית של 19.8 אינץ'.

 

  • מצב מחשב נייד: המשתמשים יכולים למקם את מקלדת ASUS ErgoSense Bluetooth ומשטח המגע על התצוגה התחתונה לחוויה קלאסית של שימוש במחשב נייד, עם תצוגה מלאה של 14 אינץ' ביחס גובה-רוחב 16:10. מחברי ה-Pogo-Pin טוענים אוטומטית את המקלדת. לחלופין, במידת הצורך ניתן להגדיר את המסך התחתון כמקלדת וירטואלית בגודל מלא, כך שבמידה ויש מחסור במקום ניתן להתנייד ללא המקלדת הפיסית.

 

  • מצב שיתוף: מאפשר שיתוף קל ונוח של תוכן בפגישות ופרזנטציות עסקיות. ציר ה-180° מאפשר ליישר את המסכים באופן שטוח כך שכולם יכולים לראות את התצוגה מבלי להצטופף, מה שמטפח מעורבות ודיון טובים יותר. בנוסף, ניתן לסובב את התוכן המוצג במסך העליון ב-180° במידת הצורך.

 

צילום: יח"צ "אסוס"

 

יכולות מעולות:

למרות גורם הצורה האולטרה-קומפקטי שלו, ה-Zenbook DUO אינו מקריב ביצועים או פונקציונליות. הוא מניע פרודוקטיביות באמצעות מעבדים מהדור האחרון של Intel – עד ל-Core Ultra 9 מסדרה H, בשילוב עם עד ל-32 ג'יגה בייט של LPDDR5x RAM ועד ל-2 טרה בייט PCIe 4.0 SSD.

 

לסוללת ה-75 ואט-שעה שעוצבה מחדש יש תוחלת חיים מורחבת וידידותית לסביבה שתומכת בעד ל-20% יותר מחזורי טעינה מהדור הקודם. כמחשב נייד Intel Evo Edition, Zenbook DUO מתעורר באופן מיידי, נטען במהירות ומספק חיי סוללה לכל היום, כך שהמשתמשים יכולים להסתובב בבטחה בלי המטענים שלהם.

 

מעבדי Intel Core Ultra כוללים את יחידת העיבוד העצבי המובנית (NPU) הראשונה של Intel, המספקת מנוע ייעודי שעוזר להפעיל חוויות בינה מלאכותית במחשב, גרפיקה סוחפת ברמה אחרת, ועיבוד עם ביצועים גבוהים בהספק נמוך, כך שהמשתמשים יכולים לעבוד, לשחק וליצור מבלי לדאוג לחיי הסוללה.

 

ה-NPU מספקת יכולות מחשוב עם השהיה נמוכה באמצעות בינה מלאכותית, מאיצה ריבוי משימות והופכת את Zenbook DUO ליעיל ביותר לעבודה, ליצירה ולבידור. כל זה מאפשר למשתמשים לנהל עומסי עבודה מורכבים באופן חלק ולשפר את הפרודוקטיביות. יחד עם שטח התצוגה העצום הקיים ב-Zenbook DUO, שתי תצוגות 14 אינץ' מלאות, משתמשים יכולים להפעיל ללא מאמץ את כל האפליקציות האהובות עליהם – ולהשאיר אותן בתצוגה – בו זמנית.

 

מארז ה-14.6 מ"מ הדקיק גם לא מתפשר על יכולות קלט/פלט, עם שתי יציאות Thunderbolt™ 4, יציאת USB 3.2 Gen 1 Type-A, יציאת HDMI® 2.1 (TMDS) ושקע שמע נוח של 3.5 מ"מ, כך שהמשתמשים לא יצטרכו לסחוב איתם עמדות עגינה מסורבלות או מתאמים לכל מקום.

 

ליכולות בידור חסרות תחרות ה-Zenbook DUO כולל מערכת שמע עוצמתית עם הסמכה של Harman Kardon וגם של Dolby Atmos לסאונד מרחבי ורב-ממדי סוחף.

 

ASUS מחויבת לצמצם את ההשפעה על הסביבה, ה-Zenbook DUO מיוצר מ-90% סגסוגת מגנזיום-אלומיניום ממוחזרת ממקור תעשייתי (PIR). הוא מתעלה משמעותית על דרישות היעילות האנרגטית של  ENERGY STAR® בעד ל-47.6%, וכל אריזות הנייר עשויות מ-100% תערובת נייר ממוחזר המאושר על ידי FSC. בדיקות העמידות המחמירות לפי הדרישות של תקני MIL-STD-810H הקפדניים מבטיחות שה-Zenbook DUO הוא מחשב אמין ועמיד במיוחד.

 

 

Specifications[i]

ASUS Zenbook DUO (2024) UX8406

CPU

Intel® Core™ Ultra 9 processor 185H

Intel® Core™ Ultra 7 processor 155H

Intel® Core™ Ultra 5 processor 125H

Display

Dual displays: 2 x 14" 16:10 3K (2880 x 1800) ASUS Lumina OLED touchscreens with 91% screen-to-body ratio, up to 500 nits peak brightness, 100% DCI-P3 color gamut, DisplayHDR True Black 500 certification, 120 Hz refresh rate

Dual displays: 2 x 14" 16:10 2K (1920 x 1200) ASUS Lumina OLED touchscreens with 91% screen-to-body ratio, up to 500 nits peak brightness, 100% DCI-P3 color gamut, DisplayHDR™ True Black 500 certification, 120 Hz refresh rate

Operating system

Windows 11 Home / Pro

Graphics

Intel® Arc Graphics

NPU

Dual neural compute engine: dedicated low-power AI engine with broad software support

Main memory

Up to 32 GB LPDDR5x 7467 MHz RAM

Storage

Up to 2 TB PCIe® Gen 4 SSD

Connectivity

WiFi 6E (802.11ax) 

Bluetooth® 5.3

Camera

FHD (1080p) IR camera with Windows Hello

ASUS AiSense Camera

I/O ports

2 x Thunderbolt 4 Type-C®

1 x USB 3.2 Gen 1 Type-A

1 x HDMI® 2.1 (TMDS)

1 x Audio jack

Touchpad

129 x 74 mm ASUS ErgoSense touchpad

Audio

Built-in speakers

Smart amplifier technology

Built-in microphone

Harman Kardon certified

Dolby Atmos® certified

Battery

75 Wh

AC adapter

65 W adapter

Output: 5V~20V, 65 W

Input: 100~240 V AC, 50 / 60 Hz universal  

Dimensions

31.3 x 21.7 x 1.46 cm (without Bluetooth® keyboard)

31.3 x 21.7 x 1.99 cm (with Bluetooth® keyboard)

31.3 x 20.9 x 0.51 – 0.53 cm (Bluetooth® keyboard)

Weight

1.35 kg (without Bluetooth® keyboard)

1.65 kg (with Bluetooth® keyboard)

 

[i] Specifications, content and product availability are all subject to change without notice and may differ from country to country. Actual performance may vary depending on applications, usage, environment and other factors. Full specifications are available at http://www.asus.com

 

המחשב הנייד הראשון מסדרת ROG הכולל תצוגת Mini-LED בגודל 18 אינץ' משאיר את Strix בחזית הויזואליות בגיימינג.