כותרות אחרונות
Search

חברת "קרשר ישראל" משיקה 2 שואבי אבק אלחוטיים בטכנולגיית "real time" עם סוללה ניתנת להחלפה.

שואב אבק "WD3" – צילום: יח"צ

 

חברת "קרשר ישראל" משיקה  2 שואבי אבק אלחוטיים בטכנולגיית "real time" עם סוללה ניתנת להחלפה.

* שואב אבק "WD3" – שואב אבק אלחוטי יבש / רטוב עם מיכל איסוף  של בנפח של 17 ליטר לפסולת יבשה/ נוזלים.

* שואב אבק – "WD1" עוצמתי אלחוטי וקומפקטי יבש / רטוב עם סוללה ניתנת להחלפה.

 

חברת "קרשר ישראל" נציגת קונצרן "KARCHER" מגרמניה מהחברות המובילות בתחום מכשירי ניקוי לבית ולגינה משיקה בימים אלו בישראל 2 שואבי אבק אלחוטיים עם סוללה הניתנת להחלפה.

 

  • שואב אבק "WD1 COMPACT" – שואב אבק אלחוטי לשאיבה של אבק יבש/ רטוב כולל מפוח עם סוללה 18V המספקת זמן עבודה של 10 דקות בטכנולוגיית real time עם מסך תצוגה LCD שמראה את מצב הסוללה וזמן הטעינה בכל עת.

 

שואב אבק "WD1" – צילום: יח"צ

 

מיכל איסוף חזק ועמיד בפני זעזועים עם נפח של 7 ליטר וצינור יניקה מותאם עם אביזרים מיוחדים גם לניקוי פנים הרכב. השואב אבק קומפקטי במיוחד ומשקלו 3.1 ק"ג . המחיר 699 ₪.

 

  • שואב אבק "WD3 BATTERY PREMIUM" – שואב אבק אלחוטי יבש/רטוב עם מיכל איסוף חזק ועמיד בנפח של 17 ליטר. מערכת נעילה PULL&PUSH צינור יניקה חזק ואביזרי ריצפה המבטיחים איסוף לכלוך אופטימליים וניקיון מושלם.

 

שואב אבק "WD3" – צילום: יח"צ

 

לשואב אבק "WD1" סוללה ייחודית של KARCHER 36V, המאפשרת שאיבה עוצמתית. ומסך תצוגה LCD בטכנולוגיית real time עם מצגת של מצב הסוללה וזמן הטעינה לעבודה. המחיר 899 ₪.

 

תומס וייס, מנכ"ל חברת קרשר ישראל: "שואבי האבק "WD1" ו- "WD3" מצטרפים לסדרה גדולה של מוצרי ניקוי לבית ולגינה אלחוטיים עם סוללה נטענת".