כותרות אחרונות
Search

חברת "סינרון-קנדלה" הישראלית ובשמה החדש "קנדלה" משיקה מכשירים חדשים בתחום האסתטיקה הרפואית !

מעכשיו אנחנו "קנדלה" !

לא מפסיקה לחדש ! אחרי האקזיט, ותהליך עולמי של מיתוג מחדש תחת השם "קנדלה" (במקום"סינרון-קנדלה"), עכשיו גם משיקים מכשירים חדשים בתחום האסתטיקה הרפואית.

חברת סינרון-קנדלה הישראלית ובשמה החדש "קנדלה", אחת המובילות העולמיות בתחום המכשור האסתטי, היא סיפור הצלחה עולמי שראשית דרכו בישראל.

 

טוביה קלוגהופט, מנהל קנדלה ישראל, מסביר על תהליך המיתוג מחדש שהוכתר כהצלחה בינלאומית שמציבה את "קנדלה" בחוד החנית של האסתטיקה הרפואית בעולם.   "אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו כבר שנים רבות, וגאים לספק להם את הפתרונות החדשניים ביותר, המבוססים על מחקר מדעי של עשרות שנים. המכשור של  קנדלה ממשיך להיות הנוח ביותר עבור אנשי המקצוע, והבטוח ביותר עבור המטופלים".

 

טוביה קלוגהופט מנהל פעילות "קנדלה" ישראל – צילום: שחר פליישמן

 

לצד השקת המיתוג העולמי החדש, מציגה קנדלה מכשיר חדשני, נוח ובטוח.   Vbeam® Prima  – מכשיר ה-Vbeam Prima הוא לייזר מסוג Pulse Dye( PDL), בעל אורך גל של 595 nm, עם תוספת של אורך-גל 1064 nm ומספר תכונות חדשות וממוקדות-משתמש. המכשיר החדש מבית קנדלה מסוגל לטפל ביעילות במגוון רחב של בעיות עור, ביניהן רוזיציאה, כתמי פורט-ויין, אקנה, ורידים בפנים וברגליים, התרחבות נימים, צלקות, נגעים שפירים של פיגמנטציה וקמטים, יבלות, סימני מתיחה והזדקנות מוקדמת של העור. המכשיר יהיה זמין לרכישה במהלך 2019.

 

המיתוג החדש הושק לאחר מחקר אסטרטגי וניתוח השוק, ומציג את החברה מחדש תחת השם Candela בלבד, תוך שמירה על הפעילות השוטפת, התחזוקה של המכשירים הקיימים והשירות למאות אלפי לקוחות מרוצים ברחבי העולם, ביניהם מאות בעלי מקצוע ואנשי עסקים בישראל הנהנים מהשירות האיכותי והמכשור החדשני של סינרון-קנדלה.

 

המותג החדש, המשקף את המחויבות של החברה לערכים של מדע, תוצאות ואמון, השנה בכנס השנתי של האקדמיה האמריקאית לחקר מחלות עור (AAD) לשנת 2019, אשר נערך בוושינגטון הבירה. באירוע ההשקה אמר מנכ"ל קנדלה, ג'פרי קראוס, כי "ההשקה המחודשת של החברה משקפת את המחויבות שלנו לעקרונות המנחים של קנדלה של בטיחות יעילות ואמינות, כמו גם את המחויבות שלנו לחיזוק השותפות ארוכת השנים שלנו עם רופאים, מרפאות ומטופלים בכל העולם".

 

עבור הלקוחות הישראלים, תהליך המיתוג מחדש הוא התקדמות ההופכת את הגלובליזציה לחלק בלתי נפרד מההתנהלות השוטפת שלהם מול סינרון-קנדלה, אשר הופכת כעת ל'קנדלה'.

 

לבירור על מכשירים חפשו בפייסבוק: קנדלה מדיקל.