כותרות אחרונות
Search

חברת "סבח" – מגפת הקורונה הזניקה את הביקוש למוצרי חדר אמבט וכלים סניטריים.

צילום: שגיא מורן

 

אמבט בהתאמה אישית.

מגפת הקורונה הזניקה את הביקוש למוצרי חדר אמבט וכלים סניטריים.

חברת "סבח" מדווחת כי בעקבות הקורונה נרשם זינוק של 15% במכירות מוצרי עיצוב חדר האמבט, בהם ארונות אמבטיה וכלים סניטריים.

אורי סבח, מנכ"ל חברת "סבח": "רמת ההשקעה היום בחדר האמבט הינן מהגבוהות ביותר ביחס לשאר חדרי הבית, כשהלקוחות כיום מוותרים על פריטים מקטלוג ומבקשים התאמה אישית של חדר האמבט על פי העדפותיהם.

 

ענף מוצרי חדר האמבטיה ממשיך ליהנות מפריחה. חברת "סבח", המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של כלים סניטריים וארונות אמבטיה, מדווחת על זינוק של 15% במכירות של ארונות אמבט וכלים סניטריים בשנת 2021, בעקבות הקורונה. העלייה בביקוש למוצרים החלה כבר בחציון השני של 2020, אז צמחו המכירות בכ-10% ובשנת 2021 המשיכה העלייה ב-5% נוספים. עיקר המכירות הינם של מוצרים אשר לא דורשים שיפוץ או הכנה מיוחדת, כדוגמת החלפת ברז, מראה, ארון אמבט, מקלחון וטיפולים קוסמטיים נוספים אשר נועדו לשדרג את המראה של חדר האמבט בפרט, ושל הבית בכלל. הסיבה לעלייה במכירות מיוחסת לשהייה הממושכת בבתים, בשל הסגרים והבידודים הארוכים, וכן בעקבות המעבר לעבודה מהבית ושינוי תעסוקתי. להערכת החברה, המגמה תימשך גם בשנה הבאה, לפחות עד לאחר חג הפסח.

 

צילום: שגיא מורן

 

אורי סבח, מנכ"ל חברת "סבח": "השהות הממושכת בבית הביאה לרצון בשינויים קוסמטיים, שנועדו לשדרג את מראה הבית בכלל וחדר האמבטיה בפרט. מאז פרוץ הקורונה אנו רואים שינוי במגמות, בטעמים ובהעדפות של הלקוחות. הם כבר לא מתפשרים היום על ארון מקטלוג, אלא מבקשים התאמה אישית על פי טעמם, בהתאם לעיצוב האישי של חדר האמבט, מה שבא לידי ביטוי בצבעים מיוחדים, במידות חריגות, ובהתאמות אישיות נוספות. בהתאם לכך, רמת ההשקעה היום בחדר האמבט הינן מהגבוהות ביותר למ"ר ביחס לכל שאר חדרי הבית".

 

צילום: שגיא מורן

 

חברת סבח הוקמה לפני כ- 50 שנה ומלווה את לקוחותיה בנאמנות כבר 3 דורות ע"י משפחת סבח. החברה משקיעה רבות במתן אפשרויות עיצוב מגוונות לפי טעמו האישי של הלקוח ומוצרי החברה משווקים למאות חנויות תצוגה ברחבי הארץ ונמכרים ברשתות העיצוב המובילות בישראל.

 

אתר החברה: https://www.sebach.co.il/

 

צילום: שגיא מורן